Ah ja, Milaneza. Met die geweldige Claus Michael Möller.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:07 schreef Steven184 het volgende:
Santi Perez was natuurlijk ook held in de Vuelta 2004![]()
Nog zo'n geweldig team trouwens:
[ afbeelding ]
Vooral Tour van Romandie in 2003. 2 etappes winnen, nummer 3, 4, 11 en 15 worden in AK en maar blijven aanvallen. In de 4 etappe reden ze op gegeven moment met z'n 3-en voorop.![]()
Daar heb ik toen echt met open mond naar staan kijken.
Jeker, Moller, Bernabeu, Del Olmo, Horrach en Perez, echt prachtige dopingnamen imo. Zeker toen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Met Jeker, ook zo'n figuur die op zijn 35e plots maar even ging meedoen voor de zeges in de rondes van Romandie en Zwitserland. Kwam van Festina en ging daarna naar Saunier Duval.
Aangezien die bij verschillende vage teams heeft gereden, is hij misschien een vergelijkingspunt, wat zou betekenen dat Saunier Duval toch één van de uber-dopeteams was, wat eigenlijk nauwelijks verrassend zou zijn.
Ik wilde ze net allemaal gaan noemen jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jeker, Moller, Bernabeu, Del Olmo, Horrach en Perez, echt prachtige dopingnamen imo. Zeker toen.
2003 uiteraardquote:Rui Lavarinhas wordt voor 6 maand geschorst. Hij kreeg van de UCI de minumum straf voor iets dat door de Portugese federatie ongestraft was gelaten. Milaneza heeft de 2 gevallen (Bernabeu en Lavarinhas) toegegeven, en wijdt beide gevallen aan de behandeling van een blessure...
Ik bedoelde eigenlijk dat Jeker zich waarschijnlijk overal dopeerde, maar dat zijn resultaten bij Saunier nog eens beduidend beter waren dan bij Milaneza of Festina, terwijl het ondertussen al bijna een veteraan was, dus ik vermoed dat daar echt exponentieel werd geslikt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jeker, Moller, Bernabeu, Del Olmo, Horrach en Perez, echt prachtige dopingnamen imo. Zeker toen.
Haha wow was die naam al bijna vergeten, nog zo'n prachtig voorbeeld van een dikke 30'er die opeens kon vliegen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ah ja, Milaneza. Met die geweldige Claus Michael Möller.
Zodat hij harder naar de bakker loopt ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:18 schreef Steven184 het volgende:
En
:
[Patrice Ciprelli gaf toe inderdaad epo gekocht te hebben, maar dat dit buiten medeweten van Longo zou zijn gebeurd en dat de aankoop voor eigen gebruik was geweest. ]
Beltran die even de massasprint aantrekt voor Lance.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:25 schreef DeeBee het volgende:
Het blijft echter lastig, aangezien wij toch het meeste van die beelden genoten. De US-postal trein in 2003 op de Alpe is wat mij betreft het summum, die hele beklimming is bizar als je die terug ziet...
Die hele Tour heb ik op DVD. Geniaal hoe hij eerst zich naar achter laat zakken om vervolgens iedereen rustig voorbij te rijden en aan te vallen. En dan niet 1x aanvallen, nee 4xquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef Steven184 het volgende:
Nog een legendarisch filmpje: Riis buitenblad omhoog op de Hautacam in de Tour van 96
Ik zou bijna ook een epo-kuurtje nemen voor mijn tochtjes in de polder.
Dit is een van de filmpjes die ik eens in de zoveel tijd kijk, gewoon om even een realitycheck te krijgen. Echt, onvoorstelbaar wat je ziet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hele Tour heb ik op DVD. Geniaal hoe hij eerst zich naar achter laat zakken om vervolgens iedereen rustig voorbij te rijden en aan te vallen. En dan niet 1x aanvallen, nee 4x
Maar als je dit ziet, dan mag het niet verbazen dat heel veel mensen denken dat het dopingprobleem echt niet groot meer is. En terecht zou ik willen beamen. Het verschil tussen de prestaties van nu en die van pakweg 1993 t/m 2007 is echt levensgroot.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:55 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit is een van de filmpjes die ik eens in de zoveel tijd kijk, gewoon om even een realitycheck te krijgen. Echt, onvoorstelbaar wat je ziet.
Fransen dopen nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alleen bij sommige individuele prestaties kan je een vraagteken zetten. En dan staan de prestaties van Voeckler natuurlijk wel bovenaan.
Inderdaad is die gedachte niet onterecht en ben het er zeker mee eens.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar als je dit ziet, dan mag het niet verbazen dat heel veel mensen denken dat het dopingprobleem echt niet groot meer is. En terecht zou ik willen beamen. Het verschil tussen de prestaties van nu en die van pakweg 1993 t/m 2007 is echt levensgroot.
Alleen bij sommige individuele prestaties kan je een vraagteken zetten. En dan staan de prestaties van Voeckler natuurlijk wel bovenaan.
Die prestatie van Rolland geloof ik nog wel. Dat was altijd al een heel groot talent bergop en maakte elk jaar nog progressie. In 2009 al 21e in de Tour, in 2010 8e in de Dauphine en vorig jaar nog een stapje erbij. Dat geloof ik echt nog wel, maar Voeckler dus absoluut niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Inderdaad is die gedachte niet onterecht en ben het er zeker mee eens.
Grappig trouwens, ik had een soortgelijk stukje staan over Voeckler e.d. die afgelopen Tour opeens heel opmerkelijk presteerden. Uiteindelijk toch maar weggehaald. Toch wil ik weten over paar jaar wat voor spul ze hadden afgelopen Tour wat de rest niet had.
Lance in z'n topjaren ook joh. Je gaat mij niet vertellen dat hij dat clean deed.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hele Tour heb ik op DVD. Geniaal hoe hij eerst zich naar achter laat zakken om vervolgens iedereen rustig voorbij te rijden en aan te vallen. En dan niet 1x aanvallen, nee 4x
Dat gelooft denk ik ook niemand, behalve de mensen die zo verblind zijn omdat ze fan zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lance in z'n topjaren ook joh. Je gaat mij niet vertellen dat hij dat clean deed.
Die Alpe beklimming in 2003 bijv.: iedereen daar is gepakt inderdaad, maar diegene die nóg harder ging in de meeste gevallen zou clean zijn geweest ja?!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lance in z'n topjaren ook joh. Je gaat mij niet vertellen dat hij dat clean deed.
Toen zat ik echt ongeveer met een open mond te kijken van "WAT gebeurt hier dan?!?"quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beltran die even de massasprint aantrekt voor Lance.
Om de alpe binnen het uur te doen met de rollator (en Jeannie ondertussen af en toe een zetje te geven).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:25 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zodat hij harder naar de bakker loopt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |