quote:heee, maar jij mag het dus blijkbaar wel?
Op zondag 14 juli 2002 17:33 schreef schatje het volgende:
Je hebt je tengels thuis te houden!!Degene die bij mij een poging waagt kan een flinke trap tussen zijn benen verwachten.
Maar toch,als een vrouw mij begint te slaan of schoppen dan sla ik ook gewoon terug.
Dan mag ik maar sterker zijn, moet ze maar niet zo dom zijn om me te slaan.
Vorige week kwam mijn zoon (10) thuis met het verhaal dat zijn beste vriend zijn beste vriendin geslagen had.
Het meisje fietste (mag niet) van de speelplaats af en zij tegen dat jochie 'hee, ga es even aan de kant met je dikke reet'. Gewoon grappig bedoelt. Het joch gaf hierna het meisje een elleboogstoot, waarna ze met haar gezicht op het stuur terecht kwam. Gevolg: Tand door de lip.
Uiteraard heeft de leerkracht nog met die jongen gesproken en hem duidelijk gemaakt dat zoiets echt niet kan.
Ik vraag me af waar zo'n jongen dat gedrag vandaan haalt.
Het is best een leuk joch, een hartje van goud, en dan doet hij zoiets!
Het is gelukkig allemaal wel goed afgelopen, maar ik vind dat je jongens al vroeg moet leren dat ze nooit een meisje mogen slaan.
Als het nou een maatje-mannetjesputter is en ze stompt uit speelsheid, dan mag je terugstompen uit speelsheid. Maar echt slaan, gemeend, mag je een vrouw nooit. Om geen enkele reden.
Vind het niet kunnen dat jongens meisjes slaan, trouwens andersom ook niet.....zal wel neergeschoten worden hier, maar ik heb een keer een knal gekregen vol op mijn bek.....toen heeft ze echt een tik terug gekregen, niet vol ofzo....maar ik laat me ook niet slaan, niet door een gozer, maar ook niet door een vrouw.
Slaan is gewoon sowieso not done!
Wie kan er serieus zeggen dat wanneer ie een flinke tik krijgt er geen een terug geeft? En als vrouw zijnde, als je iemand slaat verwacht je dan echt dat je niets terug krijgt?
* Abonides heeft ooit eens een tik(je) gehad van een vrouw en heeft niet teruggeslagen, aangezien het compleet zijn eigen schuld was en alleen zijn trots een flinke deuk had opgelopen.
normaal gesproken zal ik vrouwen nooit slaan, het is nog niet voorgekomen dat ik zo kwaad was dat ik een vrouw zal slaan. Maar het kan misschien welleens zover komen, al weet ik niet over een vrouw daavoor zou moeten gaan (wel ver denk ik, een keer beet een wijf bijna een stuk uit mijn arm. Toen heb ik haar niet geslagen, maar ik zat er wel aan te denken om eerlijk te zijn)
Voor de rest vind ik het echt zwaar zielig
imho: teken van zwakte.
quote:Weer zo'n onderwerp...
Op zondag 14 juli 2002 15:39 schreef -Rhiannon- het volgende:
Vinden jullie dit kunnen? Ik heb dit gister zo'n beetje zelf ondervonden (als meisje zijnde)! En ik vind het sneu zielig en fout!
Zijn er hier kerels die hier geen problemen mee hebben?
Ik ga niet in op of ik het fout of goed vind enzo, want dat verschilt voor mijn gevoel per geval.
Maar het enige wat ik me afvraag, jullie willen toch zo graag gelijk behandelt worden?? Dan stel je ook niet aan, als je een keer een pakslaag krijgt!!
Net zo'n grote onzin is dat op school, alles voor gelijke behandeling word je geleerd, en jawel hoor, met gym worden de grietjes weer eens bevooroordeeld, omdat ze minder sterk zijn en dat gezeur, tellen de onderdelen minder zwaar!!
Een grote flauwekul! Of alles op één niveau of maar gewoon het verschillen in niveau, maar niet als het je beter uitkomt de regel toepassen!
quote:
Op zondag 14 juli 2002 15:44 schreef -Rhiannon- het volgende:[..]
I know... Daarom glas bier van iemand gepakt en in z'n gezicht leeggesmeten... Ooit gezien in film, had ik altijd al een keer willen doen!
Ik ook, maar niemand slaat mij
quote:AUW!!!
Op maandag 14 oktober 2002 09:19 schreef ramsesii het volgende:
Meiden sla ik niet, maar wijven stomp ik af....
normaal gesproken zal ik vrouwen nooit slaan, het is nog niet voorgekomen dat ik zo kwaad was dat ik een vrouw zal slaan. Maar het kan misschien welleens zover komen, al weet ik niet over een vrouw daavoor zou moeten gaan (wel ver denk ik, een keer beet een wijf bijna een stuk uit mijn arm. Toen heb ik haar niet geslagen, maar ik zat er wel aan te denken om eerlijk te zijn)
Waren jullie aan het vechten ofzo, anders is het niet echt normaal dat die meid doorbijt.
Vrouwen zijn vaak veel beter in het psychologisch treiteren van een man. Kunnen daar ook veel verder in gaan en halen af en toe echt het bloed onder je nagels vandaan. Ik kan me best voorstellen dat je dan eens een beuk uitdeelt.
Of het goed is dat is een tweede, dat denk ik niet. Maar ik kan het me wel voorstellen.
Vrouwen zijn niet heilig en zijn zeker af en toe geen lieverdjes.
Heb d'r gezegd als je mij zo kwaad krijgt dat ik sla heb je het echt verdient.
Slaan is een teken van machteloosheid ik kan het wel met woorden af.
quote:ach ja, lang verhaal... was op vakantie en ze zat me al een paar dagen te irriteren, toen heb ik haar op een paar gevoelige punten verbaal flink aangepakt en toen flipte ze... ik heb niet geduwd of geslagen, ze probeerde me wel te slaan maar volgnes mij scheet ze 7 kleuren stront en toen beet ze me ( ik denk dat ik haar op kon tillen aan haar gebit lol...toen heb ik haar 'prachtige' gebitje heel dicht bij mijn vuist gehouden en toen dacht ik 'laat maar')
Op maandag 14 oktober 2002 14:01 schreef MaxiTitan het volgende:[..]
AUW!!!
Goeie zelfbeheersing. [afbeelding]Waren jullie aan het vechten ofzo, anders is het niet echt normaal dat die meid doorbijt.
Even serieus, er word nogal heftig gereageerd op mannen/jongens die vrouwen slaan. Waar komt dat nou vandaan? Zou het alleen maar te maken hebben met het feit dat verreweg de meeste vrouwen niet zo sterk zijn als mannen of zit er misschien meer achter?
Ik weet trouwens niet zeker wat ik zou doen, maar als een vrouw mij hard in m'n gezicht slaat die er ook nog eens redelijk stevig uitziet zie ik niet in waarom ik niks terug zou mogen doen. Een vrouw als eerste slaan vind ik dan weer absoluut niet kunnen tenzij ze wel iets heel raars bij me heeft geflikt.
Ik heb trouwens zelden ruzie, en als ik ruzie heb hou ik het graag bij een verbale aanval, ik heb 1 keer klappen gehad en dat is geen leuke ervaring. 'T is maar dat je 't weet.
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 14-10-2002 16:46]
Als een meid mij slaat uit woede of zo. Dan kan ze een knal terug verwachten. Maar ik zal zelf nooit beginnen.
Ben een geemancipeerde man, dus wij zijn gelijk.
Ik zou een kerel een knal voor z'n bek geven dus een meid ook.
geen gezeik.
greetingz chefke
quote:Dat is dan net als mooi voetbal, vaak minder effectief en het duurt ook nog eens langer.
Op zondag 14 juli 2002 17:43 schreef gelly het volgende:[..]
Als je als man een meisje moet slaan om overmacht te krijgen ben je toch best wel een mietje. Er zijn andere manieren om een situatie onder controle te krijgen.
mzzl.
quote:HeHeHe, blijkbaar vinden ze het lekker, anders laat je je niet bont en blauw slaan.
Op maandag 14 oktober 2002 22:35 schreef Slam het volgende:
ik las wel eens dat in Zweden veel mannen bont en blauw worden geslagen door hun vrouw
quote:Sommige meisjes zijn zo enorme bitches.. die verdienen het gewoon..
Op zondag 14 juli 2002 15:48 schreef blade182 het volgende:
Ik sla vrouwen normaal nooit maar als zij beginnen met slaan dan kunnen ze er 1 terug verwachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |