[Dit bericht is gewijzigd door ShagNaaT op 14-07-2002 15:41]
quote:I know... Daarom glas bier van iemand gepakt en in z'n gezicht leeggesmeten... Ooit gezien in film, had ik altijd al een keer willen doen!
Op zondag 14 juli 2002 15:42 schreef sibbe_brakbek het volgende:
wat een enorme klootzak!
quote:je zult er wel omgevraagd hebben!
Op zondag 14 juli 2002 15:39 schreef -Rhiannon- het volgende:
Vinden jullie dit kunnen? Ik heb dit gister zo'n beetje zelf ondervonden (als meisje zijnde)! En ik vind het sneu zielig en fout!
Zijn er hier kerels die hier geen problemen mee hebben?
[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 14-07-2002 16:28]
quote:Absoluut niet natuurlijk. Als die gozer je vriend is: weg gaan!
Op zondag 14 juli 2002 15:39 schreef -Rhiannon- het volgende:
Vinden jullie dit kunnen? Ik heb dit gister zo'n beetje zelf ondervonden (als meisje zijnde)! En ik vind het sneu zielig en fout!
Zijn er hier kerels die hier geen problemen mee hebben?
En waarom staat dit in Onzin? Doet een beetje afbreuk aan dit onderwerp vind ik.
quote:tjonge wat een platte reactie, hoe ongelooflijk stom kan je zijn om zoiets te zeggen!!
Op zondag 14 juli 2002 15:45 schreef Vision het volgende:[..]
je er wel omgevraagd hebben!
triest hoor, als je dit als kerel doet verlaag je je enorm
[Dit bericht is gewijzigd door ShagNaaT op 14-07-2002 15:47]
Neehoor, slaan is voor mietjes en meisjes slaan is voor ultra-mietjes.
quote:Geen toevoeging nodig...
Op zondag 14 juli 2002 15:46 schreef ShagNaaT het volgende:triest hoor, als je dit als kerel doet verlaag je je enorm
quote:hoe ongeloofelijk achterlijk kun je zijn als je de "
Op zondag 14 juli 2002 15:46 schreef sibbe_brakbek het volgende:[..]
tjonge wat een platte reactie, hoe ongelooflijk stom kan je zijn om zoiets te zeggen!!
quote:precies daarom zeg ik het ook. ik maak het zelf van dichtbij mee. dan is het achterlijk om er een geintje van te maken
Op zondag 14 juli 2002 15:53 schreef Vision het volgende:[..]
hoe ongeloofelijk achterlijk kun je zijn als je de "
" niet ziet
ik doe het dus niet
quote:Sorry? Meen je dit serieus? In het dagelijks leven, dus ook bij ruzies in de relatiesfeer (we hebben het hier dus niet over extreme situaties) kan dit gewoon niet!
Op zondag 14 juli 2002 15:46 schreef ShagNaaT het volgende:
ik vind t wel als er een goeie reden voor is, maar niet er vol op, dat kan niet.
quote:Ook niet!
Op zondag 14 juli 2002 15:56 schreef Rholt het volgende:
Vrouwen slaan is het zieligste wat er is, sla iemand van je eigen geslacht!!
quote:ruzies in relatiesfeer ligt anders...maar stel je bent zo'n lomp wijf dat telkens een kerel zit te irriteren, die mag er best wel een pets in er gezicht geven, maar zoals ik al zei..niet met kracht.
Op zondag 14 juli 2002 15:56 schreef Hitman het volgende:[..]
Sorry? Meen je dit serieus? In het dagelijks leven, dus ook bij ruzies in de relatiesfeer (we hebben het hier dus niet over extreme situaties) kan dit gewoon niet!
Als je er echt zo over denkt, dan zou ik eens wat hulp zoeken om een gevoel van eigenwaarde te krijgen.
quote:als je niet tegen een grapje kan, mag ik dan je vriendelijk doch dringend verzoeken niet meer in onzin te komen?
Op zondag 14 juli 2002 15:55 schreef sibbe_brakbek het volgende:precies daarom zeg ik het ook. ik maak het zelf van dichtbij mee. dan is het achterlijk om er een geintje van te maken
Maar soms kan het niet anders
Sommige meisjes zijn echte teven...
De dames van FOK! hoeven zich niet aangesproken te voelen
quote:[offtopic]sorry ben jij een mod? ik maak zelf wel uit of ik hier wel of niet kom en post [/offtopic]
Op zondag 14 juli 2002 15:59 schreef Vision het volgende:[..]
als je niet tegen een grapje kan, mag ik dan je vriendelijk doch dringend verzoeken niet meer in onzin te komen?
nee hier kan je geen geintjes over maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |