Nouja, als we even konden kijken dan kunnen wij ook prima vertellen wat er aan de hand is toch? Ik zeg pics!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:29 schreef lunapuella het volgende:
Als het echt zo veel pijn doet kan ze er beter mee naar de huisarts, die kan beter zien of er wat stuk is dan random mensen op een forum.
Sowieso hoort het geen pijn te doen als je ''maagdenvlies is gescheurd''quote:Op donderdag 29 december 2011 17:19 schreef ruben129 het volgende:
maar , ze krijgt nu steeds meer pijn , en kan ook amper meer zitten.. dus weet niet of ik iets anders heb geraakt?? , want haar maagdenvlies is niet verder gescheurt.'
'
alleen serieuze antwoorden aub
Je kan sowieso beter over haar klit wrijven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:43 schreef Kandijfijn het volgende:
Je weet dat je niet direct alle vingers erin moet doen?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je kan sowieso beter over haar klit wrijven.
Lijkt me ook niet slim met messcherpe nagels.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wrijf jij met je nagels? Apart.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet slim met messcherpe nagels.
Of likkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef MonteCristo het volgende:
Je moet haar beffen. Dat is lekker jongen. Een flamoes van zo'n lekker jong ding smaakt naar een zoete haring.
Haring is ranzig man, gelukkig smaakt de mijne beter.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef MonteCristo het volgende:
Je moet haar beffen. Dat is lekker jongen. Een flamoes van zo'n lekker jong ding smaakt naar een zoete haring.
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:02 schreef ruben129 het volgende:
nou hierbij deze vraag , ik had laatst een meisje gevingert , maaar was vergeten mn nagels te knippen -.- hoe dom kan je zijn? nou heel dom , alleen toen wij klaaar waren zagen we dat t bloede , dus mijn vraag is , is dat echt erg dat dat gebeurt? want ze heeft nu veel pijn enzo
Jij hebt duidelijk nog nooit een meisje gebeft.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef MonteCristo het volgende:
Ik wel en dat het zoet is klopt wel degelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef datzegikniet het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een meisje gebeft.
Wat heeft ie dan gebeft? Een jongen?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef datzegikniet het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een meisje gebeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |