Het heeft zo zijn voordelenquote:Op donderdag 29 december 2011 09:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, Ik vroeg een beetje teveel van mezelf terwijl ik nog niet was opgeknapt. Maar mn buikje is nu in ieder geval weer strakker
Minder inspannend dan anders, dat klopt, maar was wel moe.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:56 schreef STING het volgende:
Dan is jullie avond kennelijk niet al te inspannend verlopen kennelijk
Zeeleeuw!quote:Op donderdag 29 december 2011 09:57 schreef Godtje het volgende:
Beste zeehond ooit![]()
Of is het een zeeleeuw?
Ik heb gezocht en gevonden! het is een zeehond zover ik kan zien.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind m echt te groot voor een zeehond.
Ik vrees sowieso dat het een kwestie van gewenning is.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Groot genoeg om los van elkaar te liggen als dat nodig is.
Nog ff 10 minuten tegen elkaar liggen en dan helemaal los van elkaar slapenquote:Op donderdag 29 december 2011 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Groot genoeg om los van elkaar te liggen als dat nodig is.
Ja, ik ben duidelijk geen kenner. Hij is wel erg leuk.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gezocht en gevonden! het is een zeehond zover ik kan zien.
Een zeeleeuw heeft oorflapjes. Zeehond heeft gaten.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:07 schreef L-E het volgende:
Hij heeft wel een zeehondenhoofd. Ofzo.
En weer wat geleerdquote:Op donderdag 29 december 2011 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een zeeleeuw heeft oorflapjes. Zeehond heeft gaten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baal gewoon dat het zo extreem is bij hem..quote:Op donderdag 29 december 2011 10:07 schreef MNR het volgende:
Ik vrees sowieso dat het een kwestie van gewenning is.
Wil je uberhaupt wel samen met hem slapen?
idd! Heerlijk!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:07 schreef STING het volgende:
Nog ff 10 minuten tegen elkaar liggen en dan helemaal los van elkaar slapen
Goed om te weten!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een zeeleeuw heeft oorflapjes. Zeehond heeft gaten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is prachtig ja!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:12 schreef Godtje het volgende:
Ik ben begonnen aan Frozen Planet van de BBC van sir david attenborough![]()
![]()
![]()
Onwerkelijk mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |