Dat is propaganda van de imperialisten!quote:Op donderdag 29 december 2011 08:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stalin was anders hoofdelijk verantwoordelijk voor de Holodomor = 7-8 miljoen doden.
Onzin.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:52 schreef Zapato het volgende:
Conclusie: alle grote leiders zijn massamoordernaars.
Is jouw antwoord niet hetzelfde als het ontkennen van de Holocaust?quote:Op donderdag 29 december 2011 08:51 schreef Computeroplossing het volgende:
[..]
Dat is propaganda van de imperialisten!
Neuh, dat ligt veel genuanceerder.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:57 schreef valek het volgende:
[..]
Is jouw antwoord niet hetzelfde als het ontkennen van de Holocaust?
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:57 schreef valek het volgende:
[..]
Is jouw antwoord niet hetzelfde als het ontkennen van de Holocaust?
Niets symboliseert dat tijdsbeeld meer dan deze videoquote:Op donderdag 29 december 2011 09:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
He, mijn topique gaat over de jaren '60, niet over een ideologische strijd tussen het Maoïsme en het Stalinisme, stelletje topique-kapers.
Heb je me gemist?quote:Op donderdag 29 december 2011 09:25 schreef Id_do_her het volgende:
De troll des huizes is er ook weer.
Mwa, er zijn intussen weer genoeg anderen die zich aangediend hebben.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Heb je me gemist?
Ik niet, de bomen op mijn landgoed wel, die willen hun jaarlijkse knuffel.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Heb je me gemist?
Ik geloof niet dat de komende jaren veel goeds gaan brengen.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:23 schreef Pharkus het volgende:
Terugverlangen naar het stinkhippietijdperk; dat zijn de babyboomers die nu trolololo hun zakken hebben gevuld ipv hun idealen verwezenlijkt. Ik verlang uit naar de komende jaren ipv melancholisch terug te blikken op andere tijden.
Wat is nou typisch van deze tijd dan? Kankerautisten op hun smartphones? In en in verwende mensen zonder idealen @ all? Muziek van Gaga??quote:Op donderdag 29 december 2011 09:23 schreef Pharkus het volgende:
Terugverlangen naar het stinkhippietijdperk; dat zijn de babyboomers die nu trolololo hun zakken hebben gevuld ipv hun idealen verwezenlijkt. Ik verlang uit naar de komende jaren ipv melancholisch terug te blikken op andere tijden.
Dit inderdaad. Eens met Stokstaart.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is nou typisch van deze tijd dan? Kankerautisten op hun smartphones? In en in verwende mensen zonder idealen @ all? Muziek van Gaga??
Laat me niet lachen man
De technologische revolutie, met name het internet is inderdaad een goed voorbeeld van de laatste 15 jaar en dat blijft maar doorgaanquote:Op donderdag 29 december 2011 09:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is nou typisch van deze tijd dan? Kankerautisten op hun smartphones? In en in verwende mensen zonder idealen @ all? Muziek van Gaga??
Laat me niet lachen man
Nah Kapitalisme staat op omflikkeren, simpelweg omdat er geen concurrentie is. Het is als een relatie, geen concurrentie in de liefde maakt je lui. Bancaire systemen wereldwijd staan op omvallen omdat niemand ene neuk geeft behalve als ze er zelf aan kunnen verdienen.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De technologische revolutie, met name het internet is inderdaad een goed voorbeeld van de laatste 15 jaar en dat blijft maar doorgaan.
Idealen zijn veranderd, het zijn immers modegrillen, ben zeker blij dat heden ten dage het idealisme en het realisme meer met elkaar verenigd zijn, ipv zingen voor wereldvrede, werken aan oplossingen voor conflicten, ipv de industrie verdoemen om hun uitstoot samenwerken met de industrie om de uitstoot zo goed mogelijk te beperken.
De muziek is door de jaren heen alleen maar diverser geworden, zoetsappige jaren60 emorock zoals nickelback hebben we nog steeds en daarnaast hebben we er een scala aan genres bij gekregen zoals hardcore, rap, hiphop, jumpstyle, dubstyle, metal, deathmetal, pop, usw. Dat er maar veel meer mag komen in de loop van de jaren.
In 1965 stond Gudrun Jankis Orkest / Finland Stig Rauno Let kiss / Letkis 8 weken op nr1 in de top40 No fucking way dat 'men' dit nummer nu nog kent.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:49 schreef Stokstaart het volgende:
Als we het hebben over 1961 stond Non je ne regrette rien van Edith Piaf op nummer een. Anno 2011 kent iedereen dat nummer nog. Over 40 jaar weet jij echt niet meer dat Gers Pardoel die eer toen had.
No fucking way
toen had je tenminste nog de mogelijkheid echt crimineel te wordenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
De tijd van dienstplicht
Meer resoect voor oom agent
Minder crimenele
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |