De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Afgesproken met een vriendengroep, ze komen uit het hele land. Wordt gezellig dus.
Ik heb 12k posts in udowu en nog sta ik er niet tussen.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
godzijdank sta ik er niet tussen. nu ben ik eens blij dak word vergeten hierzo
Wauw zeg straks vergaat de wereld.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Post 300 van het vorige deel:
[..]
Dan kom ik ook naar dat bushokje. 10 minuten fietsen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef coban het volgende:
Ik denk he, ik denk dat dit een teken is.
Ik moet op zoek naar degene die dat heeft gedaan.
Ik moet met diegene trouwen ookal is het een meisje.
ik woon vlakbij delft.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef coban het volgende:
Ik denk he, ik denk dat dit een teken is.
Ik moet op zoek naar degene die dat heeft gedaan.
Ik moet met diegene trouwen ookal is het een meisje.
Dan komtie langs en ziet hij hoe die echt is.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef speedking het volgende:
ov er is 85 geboden op me telefoon doen?
verdriet over datquote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
rezania, ergens ben ik blij dak er niet bij sta, maar anderzijds doe je me verdriet
Moet ik in Roffa zetten voor je?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef Oceanview het volgende:
Ik sta er ook leuk dan je naam op een muur in Appingedam.
ov er is 300 geboden op mijn gouden magnetron waar ik baklava in bak, doen?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan komtie langs en ziet hij hoe die echt is.
omg Oceanview door heel NLquote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Moet ik in Roffa zetten voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |