Hahaquote:Op woensdag 28 december 2011 20:55 schreef FritsFlits het volgende:
Moet je wel een nieuw topic openen, noob
Dan doet er zich een aantal hier als man voorquote:Op woensdag 28 december 2011 20:57 schreef Olga het volgende:
Opmerking van mannen: Dit zal wel een vrouwennummer zijn
Denken dat er vrouwen zitten op FOK!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan doet er zich een aantal hier als man voor
Forever Alone..quote:Op woensdag 28 december 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Denken dat er vrouwen zitten op FOK!![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nee bah! Da kannie heur.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen zijn een mythe.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral het Nederlandstalige.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:00 schreef D. het volgende:
D'r zit heel wat slechts aan te komen
Daar weegt het goede nauwelijks tegenop
Minder vaak Sky luisterenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
924 Owl City Fireflies Guilty Pleasure
Dit nummer kan ik echt niet meer horen, een paar weken lang hoorde ik dit ELKE ochtend op de radio op weg naar mijn werk, bleh.
Tsja had ik in het begin ook maar je moet er ook eens in de maand een kee rnaar luisterenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
924 Owl City Fireflies Guilty Pleasure
Dit nummer kan ik echt niet meer horen, een paar weken lang hoorde ik dit ELKE ochtend op de radio op weg naar mijn werk, bleh.
Radio 538.. neeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Was op 538, die heb ik 's morgens altijd op vanwege Edwin Evers.
Waar gaan we heen?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga mee met peaceman, behalve dan dat ik het 1e nummer wel goed vind.
Chicago...quote:
Leuk.. nog nooit geweestquote:
Dat iddquote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef Fred_B het volgende:
Niet onaardig, maar ik zou er zelf nooit op stemmen.
Ik heb niets tegen Nederlandse muziek. Maar toevallig vind ik de Nederlandse muziek van het komende uur niet je van het.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef Wilskracht het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen Nederlandse muziek.
Bij mij staat de Nederlandse muziek in de cd kast. ruim 150 cd's
De Engelstalige muziek moet het doen met een plek in de boekenkast.
Niets tegen goede nederlandstalige muziek, integendeel. Ziedaar gelijk het probleem...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef Wilskracht het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen Nederlandse muziek.
Bij mij staat de Nederlandse muziek in de cd kast. ruim 150 cd's
De Engelstalige muziek moet het doen met een plek in de boekenkast.
Ik. wil. ook. een. Macbook.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef FritsFlits het volgende:
Zo, lekker beneden zitten met Macbook op schoot
Als het maar ABN is..quote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Nederlandse muziek.
Ja, ik heb bij Chicago ook al snel de neiging automatischquote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef peaceman het volgende:
Oh ja, deze is toch leuker dan ik me herinnerde.wordt
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb niets tegen Nederlandse muziek. Maar toevallig vind ik de Nederlandse muziek van het komende uur niet je van het.
Bram Vermeulen is (was) topquote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Nederlandse muziek. Maar toevallig vind ik de Nederlandse muziek van het komende uur niet je van het.
Kopuhquote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik. wil. ook. een. Macbook.*Jaloers is.
Haha, nu Fifaquote:Op woensdag 28 december 2011 21:07 schreef Fred_B het volgende:
Vroeger heb ik dit intro tientallen keren aangehoord, terwijl de 11 helden het veld betraden. En daarna zat je dan 90 minuten te kleumen bij FC Dordrecht - Eindhoven of FC Dordrecht - Telstar ofzo
Ik zou vooral zoveel lullen..kappen we toch gewoon weer een paar nummers halverwege af?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:08 schreef jrk1990 het volgende:
Ja praat een uur door het intro heen
Hij heeft mooie tekstenquote:
Dan kan ik geen cd's meer halen...quote:
Als 't voor wat simpel internetwerk is dan is het overpriced. Ik gebruik het voor m'n studie (Pro Tools, Final Cut, filmacademie jeweetwel), dus is een Mac wel handigquote:
Tekst is voor mij niet altijd doorslaggevend. Stem en melodie moeten dan ook kloppen.quote:
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar het is ook gewoon leuk om voor de heb te hebben. Maar wel te duur inderdaad. Ooit... misschien.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als 't voor wat simpel internetwerk is dan is het overpriced. Ik gebruik het voor m'n studie (Pro Tools, Final Cut, filmacademie jeweetwel), dus is een Mac wel handig
Of kijken naar een wat oudere Macbook, maar die zijn qua software natuurlijk niet meer zo goed up te gradenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar het is ook gewoon leuk om voor de heb te hebben. Maar wel te duur inderdaad. Ooit... misschien.
True. Ach ik troost me met een iPad en iPhone. En voor deze topicreeks met mn laptop. Echt klagen, mag ik niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Of kijken naar een wat oudere Macbook, maar die zijn qua software natuurlijk niet meer zo goed up te graden
Meer moet je er ook niet mee willen doenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb een hele simpele Acer laptop voor bij de tv. Doet het prima, al een paar jaar, al roept iedereen altijd dat Acer rotzooi is. Voor de rest heb ik mijn pc.
Ik hang hem ook af en toe aan mijn tv om films/series te kijken, gaat ook primaquote:Op woensdag 28 december 2011 21:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Meer moet je er ook niet mee willen doen
Peace zit altijd achter de PC. Ik zit meestal achter de laptop of iPad.. en kan dan lekker op de bank hangen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb een hele simpele Acer laptop voor bij de tv. Doet het prima, al een paar jaar, al roept iedereen altijd dat Acer rotzooi is. Voor de rest heb ik mijn pc.
PC is voornamelijk om te gamenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace zit altijd achter de PC. Ik zit meestal achter de laptop of iPad.. en kan dan lekker op de bank hangen.
Ik 'hang' meestal achter de PCquote:Op woensdag 28 december 2011 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace zit altijd achter de PC. Ik zit meestal achter de laptop of iPad.. en kan dan lekker op de bank hangen.
Ow, ik game nooit eigenlijk. Maar dat is dan wel prettiger inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
PC is voornamelijk om te gamenLekker groot scherm erbij ook.
Krijg je dan geen zere rug?quote:
Het gaat al jaren moeiteloosquote:Op woensdag 28 december 2011 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow, ik game nooit eigenlijk. Maar dat is dan wel prettiger inderdaad.
[..]
Krijg je dan geen zere rug?
quote:
Yup, al eerder opgevallenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
Dat achtergrondmuziekje lijkt soms op waanzinnig gedroomd van Kinderen voor Kinderen.
Vijfkennigquote:Op woensdag 28 december 2011 21:23 schreef donroyco het volgende:
Olga, Karina, laxus13, Mexicanobakker, Eska
Kind off..quote:
Game zequote:Op woensdag 28 december 2011 21:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kind off..![]()
Ik ga wel weer verder met Fifa..
Mwah, niet mijn ding. Lijk wel een oude knar dat ik die oude series en muziek ken, ondanks m'n 26 jaarquote:
Heel erg gedateerd inderdaad. Ik vind het wel altijd leuk om die kleding van vroeger te zien in die series.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vroeger wel. Ik heb het laatst gezien, maar dan is het toch minder leuk.
Ja en het haar!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel erg gedateerd inderdaad. Ik vind het wel altijd leuk om die kleding van vroeger te zien in die series.
Bij mij nèt uit m'n stemlijstje gevallen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:26 schreef Homdeck het volgende:
mijn favoriet blijft gewoon Born to run. Heb ik ook op gestemd.
Misschien met Leontien..quote:Op woensdag 28 december 2011 21:27 schreef laxus13 het volgende:
in de tijd Toen Marco nog goede nummers maakte
1943?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:27 schreef laxus13 het volgende:
in de tijd Toen Marco nog goede nummers maakte
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien met Leontien..
[..]
Misschien met Leontien..
[..]
Misschien met Leontien..
Ja.quote:
Alle Belgen hebben een zachte Gquote:Op woensdag 28 december 2011 21:32 schreef donroyco het volgende:
Een Belgische met een zachte 'g'
Al heb ik die zelf ook.
Dibs op alle mooie dames dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Alle Belgen hebben een zachte G
Zonder knullige rap valt het inderdaad best meequote:Op woensdag 28 december 2011 21:34 schreef laxus13 het volgende:
Maar nu ik het zo hoor klinkt het niet slecht
Deze versie is wel veel beter.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zonder knullige rap valt het inderdaad best mee
Ja had ook die versie met die Rappert in mijn hoofd en die is idd slechtquote:Op woensdag 28 december 2011 21:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zonder knullige rap valt het inderdaad best mee
Eens. Zombie is duidelijk minder.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Huh?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:36 schreef djenneke het volgende:
Marco B heeft me echt heerlijke zoutjes opgeleverd. Man, wat zijn deze lekker.
![]()
![]()
![]()
Ik heb een heerlijk koud blikje Shandy gescoord.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:36 schreef djenneke het volgende:
Marco B heeft me echt heerlijke zoutjes opgeleverd. Man, wat zijn deze lekker.
![]()
![]()
![]()
Ik vond het wel het moment om mijn kast eens leeg te plunderen netquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:37 schreef peaceman het volgende:
Ik heb bijna gewerkt in Breda (Prinsenbeek)
Daar woon ik vlakbijquote:Op woensdag 28 december 2011 21:37 schreef peaceman het volgende:
Ik heb bijna gewerkt in Breda (Prinsenbeek)
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:38 schreef laxus13 het volgende:
Maar helaas staat Zombie een stuk hoger
Word je een stadsgenootquote:Op woensdag 28 december 2011 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dingen kunnen raar lopen, wil niet binnen al te lange tijd verhuizen naar Amsterdam
Ah, zo.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vond het wel het moment om mijn kast eens leeg te plunderen net
bedoel je niet 'binnen niet al te lange tijd'?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dingen kunnen raar lopen, wil niet binnen al te lange tijd verhuizen naar Amsterdam
Het glas is al open hoop ik? Je bedoelt de fles?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:38 schreef djenneke het volgende:
Ik ga er eens lekker een glaasje wijn bij openen.
Dankjequote:
Ik ben al zat bij het idee aan de wijnquote:Op woensdag 28 december 2011 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het glas is al open hoop ik? Je bedoelt de fles?
Als je nog een kamer weet, max rond de 400,-... is lastig wat te vinden daarquote:
Ik ook niet. En ik ben er blij mee.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:41 schreef Eska het volgende:
Ik geloof niet dat ik dit eerder gehoord heb?
Ja die is idd erg mooiquote:Op woensdag 28 december 2011 21:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind dat nummer van ze met Ellen ten Damme wel leuk. Komt pas zaterdaochtend.
Niks tegen Brabant héquote:Op woensdag 28 december 2011 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zat net effe te dubbelchecken of ik wel Radio 2 erop had in plaats van een of andere Brabantse piratenzender
Mjah dat kun je wel shaken. In mijn buurt is de wachttijd 16 jaarquote:Op woensdag 28 december 2011 21:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je nog een kamer weet, max rond de 400,-... is lastig wat te vinden daar
je was toch zwanger vorig jaar met de top 2000?quote:
Dan is m'n studie wel voorbijquote:Op woensdag 28 december 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat kun je wel shaken. In mijn buurt is de wachttijd 16 jaarMaar dat is sociale huur. Kamers zou ik echt niet weten hoe dat zit.
Twentequote:Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maak effe lekkere hapjes en stuur ze op naar Twente, dan vergeef ik je
Dank je wel!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je was toch zwanger vorig jaar met de top 2000?Alles goed met de kleine?
Geef je adres maarquote:Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maak effe lekkere hapjes en stuur ze op naar Twente, dan vergeef ik je
wat gaat de tijd toch snel... Lennon is alweer bijna 3.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dank je wel!
Dat is alweer twee jaar geleden
Het gaat erg goed met mijn dochter Senna.
Ze is erg leuk, lief, grappig en mooi![]()
![]()
Daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naja. Hij zingt beter dan Freek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |