Hoe overleef je een dag staan in een winkel als je de dag ervoor bent uitgegaan?
Volgens mij zak ik ter plekke door mijn hoeven en kan niets meer.
Ach ik ga denk ik maar douchen...
Afgelopen 2 weken waren voor mij een recordpoging werken. Ben assistentbedrijfsleider in een kroeg en hebben beetje personeelstekort, iedereen weer naar school, etc.
Heb vorige week 69 uur gemaakt, deze week 74
het ergste zijn de diensten vanaf 9:00 's morgens tot 4:00 's nachts. en dan de volgende morgen weer om 9:00 er te zijn..
Had gisterenavond vrij en vandaag overdag en ben net m'n bed uit, ben er gisteren om 20:00 ingedoken.
Koffie helpt trouwens bij mij wel goed. Niet als je straalbezopen bent geweest, dan is water de enige oplossing..
quote:Simpel: gewoon bikkelen, doorgaan.... En een douche scheelt bij mij altijd de helft, voel me dan een stuk "minder slecht".
Op 02 september 2000 09:52 schreef goddess in heaven het volgende:Hoe overleef je een dag staan in een winkel als je de dag ervoor bent uitgegaan?
Volgens mij zak ik ter plekke door mijn hoeven en kan niets meer.Ach ik ga denk ik maar douchen...
Ik ben de dag tot nu toe doorgekomen. Om 6 uur was ik klaar met werken. Ik heb 6 uur lang met een slaaphoofd in de winkel gehangen, en uiteindelijk heeft mijn baas me een kwartier eerder vrij gegeven, omdat ie het toch wel zielig vond. (normaal laat ie me langer werken!)
Ik ben onder de douche gesprongen en daarna achter de peecee gedoken om te kijken wat jullie allemaal te melden hadden.
Ik ben de dag zonder kleerscheuren doorgekomen
en ga nu bijna naar bed, aangezien ik wel gaar ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |