abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_323144
Gisteren dus wezen stappen. Eerst flink veel gevroten bij een vriendin thuis, waardoor ik nu echt kots-misselijk ben (nee dit komt niet door de drank, ik heb bijna niet gedronken).
Daarna zijn we een cafe ingedoken en hebben daar drie uur lang aan een stuk door staan dansen.
Nu voel ik me dus uitgedroogd, moe en heb spierpijn.
Maar het fijne is nu: Ik moet werken!!

Hoe overleef je een dag staan in een winkel als je de dag ervoor bent uitgegaan?
Volgens mij zak ik ter plekke door mijn hoeven en kan niets meer.

Ach ik ga denk ik maar douchen...

zaterdag 2 september 2000 @ 10:13:52 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_323156
ik weet niet hoe anderen het doen. Ik iig zou inderdaad compleet door me hoeven heen zakken en de volgende week de hele week in bed liggen...
pi_323175
Dat komt me wel bekend voor, ik heb zelf ook wel eens het probleem dat de drank de dag ervoor toch ook zooooo lekker was

Wat bij mij goed helpt is voor het slapen gaan al maatregel een nemen, een lege frisdrankfles vullen met water en deze in een normaal tempo wegwerken, het ligt even zwaar op de maag, maar geloof me, het werkt als een tierelier!
Wat ook helpt is als je zo'n watercooler op je werk hebt, om daar eens aan te gaan hangen.
En denk eraan, hoe verleidelijk het ook mag zijn.... Geen koffie drinken!

Succes
I'm six feet from the edge and I'm thinking, that maybe six feet ain't so far down.
  zaterdag 2 september 2000 @ 11:28:10 #4
1255 davinci
SuperGrover to the rescue
pi_323195
watjes

Afgelopen 2 weken waren voor mij een recordpoging werken. Ben assistentbedrijfsleider in een kroeg en hebben beetje personeelstekort, iedereen weer naar school, etc.
Heb vorige week 69 uur gemaakt, deze week 74
het ergste zijn de diensten vanaf 9:00 's morgens tot 4:00 's nachts. en dan de volgende morgen weer om 9:00 er te zijn..
Had gisterenavond vrij en vandaag overdag en ben net m'n bed uit, ben er gisteren om 20:00 ingedoken.

Koffie helpt trouwens bij mij wel goed. Niet als je straalbezopen bent geweest, dan is water de enige oplossing..

Is het een vogel? Is het een vliegtuig?
NEE! het is SUPERGROVER!!!
pi_323232
Aj.. het bekende probleem... Toen ik nog op zaterdag werkte gebeurde dit ook met regelmaat en het gebeurde ook vaak dat ik een half uur te laat de winkel (Free Record Shop) opende omdat ik me had verslapen.. hehe Er is eigenlijk geen remedie tegen, behalve goed eten en drinken. Ik nam altijd 2 pakken dubbel frisss mee... Het hielp best aardig... en voor de rest op de automatische piloot verder werken. Ik hoop maar dat je met meerderen in de winkel staat, want alleen is het moeilijk uit te houden...
... na vijf jaar
pi_323238
Kofie werkt inderdaad aardig. Asperine kan ook goed werken, daar zit veel cafeine in.
Goed trachten te eten en bv verse sju. Hiermee kom je redelijk je dag door.
"Due to financial difficulties, the light at the end of the tunnel will be shut down until further notice"
pi_323241
Vervolg;
Wat je dus eigenlijk nodig hebt zijn dus zeg maar uppers. Overal waar cafeine in zit werkt dus goed.
En een goed gevulde maag levert je wat energie om de dag door te komen.
"Due to financial difficulties, the light at the end of the tunnel will be shut down until further notice"
pi_323247
Wat bij mij altijd goed helpt is eerst lekker
dat lucht altijd op
En eerst niet eten gewoon om het kwartier een peukje roken
Kan je lichaam langzaam weer op gang komen
bad to tha bone
  zaterdag 2 september 2000 @ 18:13:55 #9
4217 F-fact
Lopen tot de zon komt
pi_323375
quote:
Op 02 september 2000 09:52 schreef goddess in heaven het volgende:

Hoe overleef je een dag staan in een winkel als je de dag ervoor bent uitgegaan?
Volgens mij zak ik ter plekke door mijn hoeven en kan niets meer.

Ach ik ga denk ik maar douchen...

Simpel: gewoon bikkelen, doorgaan.... En een douche scheelt bij mij altijd de helft, voel me dan een stuk "minder slecht".
Als je wel veel drinkt is het goed om tussen de drankjes door af en toe een glas water te nemen. Scheelt je in iedergeval koppijn de volgende dag (wordt veroorzaakt door vochttekort, alcohol onttrekt vocht uit je lichaam. Een paar glazen water lost dit probleem op). Mocht je dat vergeten zijn, dan voor je gaat slapen een liter water (let op: niet te snel!!!)
Neem iig nooit chocomel.....
Alle tips zijn gebaseerd op ervaring
Kijk mij eens het gras zien groeien......... En iedereen maar denken dat ik niks doe
pi_323426
ik ben blijkbaar vergeten iets te zeggen. Gisteravond had ik bijna niets gedronken, een wijntje en een baileys. Dat valt dus toch wel mee.

Ik ben de dag tot nu toe doorgekomen. Om 6 uur was ik klaar met werken. Ik heb 6 uur lang met een slaaphoofd in de winkel gehangen, en uiteindelijk heeft mijn baas me een kwartier eerder vrij gegeven, omdat ie het toch wel zielig vond. (normaal laat ie me langer werken!)
Ik ben onder de douche gesprongen en daarna achter de peecee gedoken om te kijken wat jullie allemaal te melden hadden.

Ik ben de dag zonder kleerscheuren doorgekomen

en ga nu bijna naar bed, aangezien ik wel gaar ben

zondag 3 september 2000 @ 00:05:10 #11
2618 Beezz
Criticaster
pi_323602
doorzettingsvermogen, moest laatst ook werken om 6 uur op een zondag, ging uit en kwam om 4 uur thuis, toen had het al geen nut om te slapen..
en zonder pilletjes mensen, met karakter
pi_323786
op dat soort momenten is het alleen maar de vraag: waar haal je die energie vandaan...
  zondag 3 september 2000 @ 11:06:52 #13
46 ArchAngel
*Addicted to the white death*
pi_323794
Ik heb et ook wel es meegemaakt..
Op een vrijdag me tot 3 uur hartstikke lamgezopen, en dan moet je om 7 uur beginnen... Daar wordt je niet vrolijk van.. Of eigenlijk wel, ik was nog zat toen ik begon met werken.. M'n chef vond et minder leuk, want om 8 uur ging de winkel open, en dan wordt ik geacht om de klanten te helpen
Maar hoe je het overleefd, geen idee..
Op vakantie in Renesse had ik et ook zeer bond gemaakt.. Halfzat en hartstikke gaar, om 5 uur naar bed, om half 6 was ik er al weer uit Toen hebben we allemaal 1 pak melk per persoon gekocht, en allemaal opgezopen Dat werkt zeer goed, want ik kwam die middag bij Keroppi aanzeilen En ik ws geloof ik niet heel erg gaar
[b]You can't wake a dog who is pretending to be asleep[/b] __Old Navaho
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')