Moet je tussendoor ook doen hequote:Op donderdag 29 december 2011 11:21 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ja, doe ikbij iedere maaltijd drink ik een groot glas water.
Het is gewoon makkelijker te doen en te behalen als je het rustig aan doet. En je leefstijl verandert. het is er toch ook niet allemaal in een paar maanden aangekomen of wel?quote:Sorry, maar ik vindt het gewoon veel te traag gaan allemaal. Mensen uit mijn omgeving hebben ook hun streefgewicht gehaald in korte tijd.
Ohh eet je ieder uur een maaltijd? Ik dacht dat je maar 3x op een dag een glas water bedoeldequote:Op donderdag 29 december 2011 11:25 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dus dit is niet genoeg? Ieder uur een groot glas water?
Ieder uur een maaltijd echter nietquote:Ohh eet je ieder uur een maaltijd? Ik dacht dat je maar 3x op een dag een glas water bedoelde
Ieder uur is zeker goed.
Moet je even teruglezen, daar staat dat hij bij iedere maaltijd een groot glas water drinkt en of dat genoeg isquote:Op donderdag 29 december 2011 11:57 schreef Tja..1986 het volgende:
Luxuria:
[..]
Ieder uur een maaltijd echter niet![]()
Maar volgens mij bedoelt TS dat niet. Hij vraagt of ieder uur een groot glas water dan wel genoeg is. En dat is dan misschien wel weer wat veel. Drink gewoon 2-3 liter op een dag. Neem een flesje water mee overal naar toe.
Wil je vet of gewicht afvallen?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:14 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vindt het gewoon veel te traag gaan allemaal. Mensen uit mijn omgeving hebben ook hun streefgewicht gehaald in korte tijd.
wat een belachelijk schemaquote:Op donderdag 29 december 2011 12:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb met een diëtiste gesproken (zit met hetzelfde probleem) en die adviseerde mij het volgende:
O.2 boterhammen met beleg en boter. Glas melk
T. 2 biscuitjes (oid) en fruit met drinken (liefst water of thee)
L. 3 boterhammen met beleg en boter en drinken
D. 200gr groente, vlees en twee á drie opscheplepels basis (rijst, aardappelen, couscous, pasta)
Je valt niet belachelijk snel af, maar je hebt wel een blijvend resultaat, omdat je een normaal eetpatroon hanteert. Hiermee zou je op je set-point komen zonder jojo-effecten.
biscuitjes heb je niks aan.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kun je me vertellen wat er mis mee is? Want ik wil ook afvallen en dit kreeg ik te horen
afvallen en wel koekjes vreten?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kun je me vertellen wat er mis mee is? Want ik wil ook afvallen en dit kreeg ik te horen
Teveel koolhydraten, te weinig eiwitten.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja op internet is vaak nog betere informatie te vinden.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:48 schreef DeRakker. het volgende:
Wel echt triest gesteld met zogenaamde deskundige diëtisten
ja precies.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja op internet is vaak nog betere informatie te vinden.
noten?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij is het een beschermde titel. Maar dit advies heb ik een paar jaar terug ook in een eetstoorniskliniek gehad. Iedereen eet daar volgens die lijst.
Naja... biscuitjes wil ik wel vervangen voor magere kwark of yoghurt of augurken. (vlees en vis wil ik niet vaker dan eens per week eten, ik kan vlees heel slecht verteren).
Op brood heb ik meestal of 20+ kaas of light jam.
En sowieso alles mager en volkoren.
Logisch dat je niet afvalt, je eet teveel koolhydraten (brood) en je eet tekort vet.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee. Nooit eerder heb ik zó graag willen afvallen. Inmiddels ben ik 5 KG kwijtgeraakt van de 128 KG, waarbij ik nu van mijn hartklachten af ben. Goddank. Iedere avond doe ik een half uur hardlopen, maar het heeft geen zin meer. Ik doe eten wat bij aanbevolen wordt, namelijk 7 snee brood met willekeurig beleg en een minimale hoeveelheid boter, maar ik begin hierdoor aan juist alleen maar aan te komen. Ook doe ik 3 grote glazen water per dag drinken, maar dit mocht niet baten.
Uw Computerfluisteraar is dat graf kanker overgewicht helemaal beu. Ik wil er vanaf. Ik wil óók leuke kleding dragen, net als anderen die ik ken. Op zich is het een stuk minder erg dan vroeger, maar ik weeg nog steeds 124 KG... Ondanks al die moeite die ik genomen heb.
Ik voel me zwaar, lomp, dichtgeslibt en lui. Ik wil er vanaf. Daarom begin ik vanaf morgen (29 december 2011) met een crashdieet (Sonja Bakker). Mijn tante is er 15 KG mee afgevallen...
Iedere maandag zal ik een update geven met mijn gewicht. Dit topic is bedoelt als steun en toeverlaat (wat me de kracht geeft om het vol te houden) en geeft een overzicht van wat ik afgevallen ben. Ik wil dit de komende twee maanden volhouden, tot ik het gewicht van van 105 KG behaald heb. Ik doe iedere dag een uur hardlopen, en zal niet stoppen voor ik mijn doel EINDELIJK bereikt heb.
Datum / Gewicht / Behaalde winst
29-12-2012 | 122.5 KG | N.v.t.
Fout ! Teveel koolhydraten en tekort vet. Dit is een uithongerdieet.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb met een diëtiste gesproken (zit met hetzelfde probleem) en die adviseerde mij het volgende:
D. 200gr groente, vlees en twee á drie opscheplepels basis (rijst, aardappelen, couscous, pasta)
Je valt niet belachelijk snel af, maar je hebt wel een blijvend resultaat, omdat je een normaal eetpatroon hanteert. Hiermee zou je op je set-point komen zonder jojo-effecten.
Ik heb ongeveer het zelfde schema gehad toen ik twee jaar geleden bij de dieetiste zatquote:Op donderdag 29 december 2011 12:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dieetisten met hun verkeerde adviezenquote:Op donderdag 29 december 2011 20:07 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer het zelfde schema gehad toen ik twee jaar geleden bij de dieetiste zat
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:06 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Dieetisten met hun verkeerde adviezen en je mmoet er nog voor betalen ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |