en dan zeg je: nee, doe ik maandag! Want ik ben vrij. Einz!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb morgen en overmorgen vrij.. Al tig keren gezegd tegen collega's.. Sturen ze een mail door dat ik morgen iets moet doen
Seriously??![]()
Ahhhh frustratie uiten![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb terug gemaild dat zij het morgen mogen doen![]()
Zo hoort het ookquote:Op woensdag 28 december 2011 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Woei, koekblik vond 120 heul geen probleem.![]()
En verbazingwekkend weinig frustri's op de weg.
Geen missende onderdelen?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Woei, koekblik vond 120 heul geen probleem.![]()
En verbazingwekkend weinig frustri's op de weg.
Ik soms wel... als ze iemand die 105 rijdt menen te moeten inhalen met 106 km/uquote:Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen missende onderdelen?
En ik irriteer me eigenlijk nooit aan koekblikjes, juist aan die aso SUV's!
Bwhehe dat is waar, maar ze moeten ook gewoon niet inhalenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik soms wel... als ze iemand die 105 rijdt menen te moeten inhalen met 106 km/uDan gaat deze jongedame heel hard vloeken in de auto, en boos kijken als ik eindelijk in kan halen:
![]()
Dat dus ja!!quote:Op woensdag 28 december 2011 16:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe dat is waar, maar ze moeten ook gewoon niet inhalenLekker rechts blijven.
Ik dus ook!quote:Op woensdag 28 december 2011 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat dus ja!!
Ik rijd eigenlijk standaard zo'n 7-8 km te hard.. en erger me altijd aan mensen die zich wél aan de snelheid houden...![]()
![]()
Of nóg erger, 75 rijden waar je 80 mag...![]()
Ja, ik erger me snel in de auto
Monk!quote:Op woensdag 28 december 2011 16:38 schreef BGTes het volgende:
[..]
JepMaar er komt ver niets en mijn download is nog niet klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |