quote:Uh wat d8 je van online bestellen. Maar het is me opgevallen dat jij een andere action figure/poppetje hebt.
Op vrijdag 26 juli 2002 21:19 schreef Chocobo het volgende:
MAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,...ik wil zo'n t-shirt...... maaaaaaaaaaaaaa HOE KOM IK DAAR AAN
quote:Als je nou HEEEEEL lief bent voor ome ChOas (ja, ook de randjes)...
MAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,...ik wil zo'n t-shirt...... maaaaaaaaaaaaaa HOE KOM IK DAAR AAN
Dan probeer ik wat voor je te regelen...
quote:48068171
Verder zeg ik niks
quote:Ja wat ik al zei: het maakt niet uit hoeveel gil je die jap geeft. Ik had hem voor 111 gil zanmoto laten doen
Op dinsdag 16 juli 2002 10:06 schreef solidslayer het volgende:[..]
ik riep hem op bij een gevecht waar ik als tegenstander een bite bug had en een wolf, ik geef hem 1000 gil en hij doet zanmato
maar wel een beetje vaag want daarna geef ik heb 10000 en hij doet zijn scheermesjes aanval
nou ja NEway ik ga m wat vaker gebruiken nu, hopelijk doet ie dan in de toekomst sneller zanmato
quote:* The.PhantoM kijkt smots lief aan.
Op vrijdag 26 juli 2002 19:17 schreef Smots het volgende:
En wat zit daarin?
Een popje!
[afbeelding]En nog meer?
REKEN MAAR!
Kekke ansichtkaarten!
[afbeelding]En wat nog meer?
EEN SPELLEKE!!
[afbeelding]FFX moet je in stijl spelen, dus daarom ook: een Tiesjurt!
[afbeelding]We mogen het niet koud krijgen tijdens het gamen, en daarom zit er ook een jofel jassie bij
[afbeelding]
Kwil ook zo'n t-shirt
quote:Ja als je die destructions sphere's mist krijg je het later moeilijk. Ik heb er ook een paar gemist (2). Maar nu heb ik ze allemaal en dus anima en ook de magus sisters. Maar ik heb nu nog helemaal niet gespeeld (2 weken al niet) .
Op vrijdag 26 juli 2002 16:31 schreef Hakkert het volgende:[..]
Misschien wel lekker op weg, maar volgens mij mis ik vanalles in het spel. Zoals die destructions sphere's enzo. Wat ook zo irritant is dat als ik een zwaardslag uitdeel met zeg maar de hoofdkarakter dat er dan maar 300 a 400 af gaat. Dat schiet niet op. Ik ben nu helemaal fan van Lulu. Die kan tenminste een beetje schade berokkenen
Heb een Xbox gekocht of wist je dat al
quote:* The.PhantoM krijgt hardaanval.
Op zaterdag 27 juli 2002 20:17 schreef Chocobo het volgende:
[offtopic richting Phantom]Heb een Xbox gekocht of wist je dat al
LOL
. Het is nog precies 247 dagjes wachten tot 1 april chocobo. Beetje te vroeg denk ik
quote:Welke seymour? De 1e, 2e, 3e, 4e of 5de ?
Op zondag 28 juli 2002 17:28 schreef Hakkert het volgende:
Ik moet nou die seymour killen... Wat een badmuts die gast. Ik krijg hem nie kapot..grrrrrrrhij heeft altijd die vieze multi-attacks en daar gaat hakkert de pan weer in...pfff
quote:We moeten maar eens een xbox lan regelen met de mede xbox fokkers!
Op zaterdag 27 juli 2002 23:53 schreef Chocobo het volgende:
Geen grap, ... tis echt zo. Heb een Xbox en Halo gekocht.
Anyhow,...zwaar offtopic !
quote:Je hoeft toch maar 5 van elke fiend te vangen? Of krijg je nog extra fiends als je steeds van elke species 10 vangt?
Op maandag 22 juli 2002 10:10 schreef solidslayer het volgende:[..]
ik heb er 10 moeten vangen (lees afmaken..) bij de thunderplains en sanubi deserd. Anders kan ik die monsterarena niet vol krijgen. supercataur bij de species conquest als je er 10 vangt bij alle 2 de locaties. hij is erg pittig om te verslaan.
ik moet alleen nog wat monsters bij Inside Sin vangen, en dan heb ik van alle locaties 10 van elke soort monster gevangen
quote:De key om basen etc. te verslaan is gewoon veel vechten.In FFVII (die moet je kopen btw) ben ik simpelweg onverslaanbaar ,ook al wordt ik dood gemaakt ik kom vanzelf weer tot leven
Op zondag 28 juli 2002 18:47 schreef Hakkert het volgende:
Ik speel ook wel door..maar ja als je dan tig keer achter elkaar afgemaakt wordt wordt het natuurlijk wel ff minder
Ik ben bij FFX nu bij Sin-head en ik krijg hem niet op tijd verslagen Ik ga het nog een keer proberen en begin ik gewoon opnieuw met de guide.
quote:Ja ik had daar ook eerst wat problemen mee. Maar probeer je aeons niet te gebruiken. Zoiets was mijn strategie, ik weet nu niet meer precies waarom.
Op maandag 29 juli 2002 23:38 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
De key om basen etc. te verslaan is gewoon veel vechten.In FFVII (die moet je kopen btw) ben ik simpelweg onverslaanbaar ,ook al wordt ik dood gemaakt ik kom vanzelf weer tot leven
Ik ben bij FFX nu bij Sin-head en ik krijg hem niet op tijd verslagen
Ik ga het nog een keer proberen en begin ik gewoon opnieuw met de guide.
Ik ben nu alle fiends aan het vangen voor de monster arena, van elke fiend 10 en dat is me toch eens een kut werk. Ik vind dat square te veel vraagt voor deze side quest hoor. Ik heb nu besaid, mi'hen highroad, jose highroad en the thunderplains gehad.
Vraag 1: Wat is er nog meer belangrijk naast de destruction sphere's vinden bij elke tempel? Ik bedoel dus echt belangrijk anders kan je het spel nie winnen. Ik vind het spel namelijk geen reet aan met een boekje ernaast met wat je precies moet doen.
vraag 2: Wat kan ik met die D-sphere's / wat krijg ik er voor?
quote:1 : Niets eigenlijk, hoewel je later terug kunt komen in de tempel en dan ontvang je meestal nog wat items van de desbetreffende fayt.
Op dinsdag 30 juli 2002 19:08 schreef Hakkert het volgende:
Even 2 vraagjes(ik ben opnieuw begonnen want ik wilde de destruction sphere's nie missen)Vraag 1: Wat is er nog meer belangrijk naast de destruction sphere's vinden bij elke tempel? Ik bedoel dus echt belangrijk anders kan je het spel nie winnen. Ik vind het spel namelijk geen reet aan met een boekje ernaast met wat je precies moet doen.
2 : De D-sphere moet je gebruiken om een bepaalde deur te openen waarin een treasure chest zit, de items hierin hadden niet veel waarde voor me, maar je moet alle treasure's binnen de tempel gehad hebben om anima te krijgen.
quote:Je kan het spel echt wel halen hoor als je de d-spheres niet hebt gebruikt. En je kan ze als nog altijd later halen, maar dan staat er wel iets leuks op je te w8ten
Op dinsdag 30 juli 2002 19:08 schreef Hakkert het volgende:
Even 2 vraagjes(ik ben opnieuw begonnen want ik wilde de destruction sphere's nie missen)Vraag 1: Wat is er nog meer belangrijk naast de destruction sphere's vinden bij elke tempel? Ik bedoel dus echt belangrijk anders kan je het spel nie winnen. Ik vind het spel namelijk geen reet aan met een boekje ernaast met wat je precies moet doen.
quote:Jazeker, ik zou nog niet verklappen hoe
Op dinsdag 30 juli 2002 22:55 schreef Hakkert het volgende:
Oww..dus je kan weer terug naar de tempels om die dingen te halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |