quote:Een paar keer ? Is niet alles dood na 1 keer Zanmato ?
Op dinsdag 23 juli 2002 19:54 schreef Krazy het volgende:[..]
Toen ik hem bijna het dubbele betaalde dan wat ie vroeg, deed ie de eerst paar keer zanmato ook uit zichzelf.
quote:Oke, mooi verhaal, ik zie dat ik nog wel een aantal dingen moet doen eer ik dit kan gaan proberen, een aantal onderdelen heb ik nog niet.
Op dinsdag 23 juli 2002 19:38 schreef solidslayer het volgende:[..]
it's easy
stap 1
je hebt een zondebok nodig, die zo weinig mogelijk leven heeft, maar een hoge attack, ik gebruik wakka als zondebok want hij heeft een redelijk sterke attack.
je kan met CLEAR SPHERES dus al zijn HP200 nodes wissen zodat hij rete weinig HP overhoud.stap 2
om voor de 2 characters ernaast hopen maar dan ook HOPEN AP te krijgen (het kan nog meer dan 350.000) moet je voor hun dus een wapen maken, met "AP-->Overdrive" EN "TRIPPLE OVERDRIVE"AP-->overdrive kan je maken met 10 DOOR TO TOMORROW
Tripple overdrive kan je maken door 30 WINNING FORMULAS(ps. AP->overdrive alleen werkt ook al maar met tripple overdrive krijg je dus 3 keer zo veel
)
stap 3
zorg dat die 2 characters waarvoor je dat wapen heb gemaakt hun overdrive op COMRADE staat. ok?stap 4
enter een gevecht met DON TORNBERRY in de Area conquest in de monsterarena.
Don Tornberry krijg je door van elke monster minimaal 1 te vangen in THE Cave of the Stolen Faith.stap 5
laat je zondebok (met zo weinig mogelijk hp, Don tornberry 1 keer aanvallen, dan doet Don Thornberry automatisch zijn Karma aanval die als het goed is dan 99.999 schade toebrengt aan je zondebok, met de andere 2 characters hoef je niks te doen, laat hen gewoon cheer of guard gebruiken ofzoiets, laat je zondebok weer tot leven komen met een phoenix down ofzo, en attack don tornberry weer zodat hij automatisch weer 99.999 schade geeft aan je zondebok.
en dan als laats vlucht je gewoon !en kijk hoe de AP's binnenstromen, ik had met auron en tidus ieder 350.000 AP binnen, dat goed is voor zo'n 20 a 30 SLVL
quote:Kan niemand mij helpen met dit probleem?? Ik zit hier nu al een tijdje te knooien..
Op maandag 22 juli 2002 19:14 schreef Hakkert het volgende:
hmmm ik zit nu in de tempel met lightning..kweenie hoe die tempel heet en die kistjes ben ik bij de eerste 2 al vergeten/ik wist het niet. Weet je die puzzle zo nog uit je hoofd? Ik zit al allerlei spheres te verwisselen, maar ut helpt allemaal weinig. Ik heb zeg maar wel 2 spheres een stukje verderop in een muur gedrukt waardoor je er 1 kan "opladen". Al je dan alle spheres gebruik om die stukken op te laten lichten dan gebeurt er niks.. Nou moet er waarschijnlijk iets gebeuren met die tekening die begint te gloeien op de muur als je er een sphere aan verbind..maar ja..wat?
quote:Volgens mij is " destruction sphere " het key word daar .
Op dinsdag 23 juli 2002 23:50 schreef Hakkert het volgende:[..]
Kan niemand mij helpen met dit probleem?? Ik zit hier nu al een tijdje te knooien..
Check anders eens www.gamefacts.com
[Dit bericht is gewijzigd door Hakkert op 24-07-2002 00:07]
quote:http://www.squaresoft.com/playonline/FFX_strategy/
Op woensdag 24 juli 2002 00:18 schreef Hakkert het volgende:
Iemand een idee hoe ik aan de destruction sphere kom in deze tempel??
quote:De eerste paar gevechten bedoelde ik.
Op dinsdag 23 juli 2002 20:39 schreef Chocobo het volgende:[..]
Een paar keer ? Is niet alles dood na 1 keer Zanmato ?
quote:Je bent lekker op weg
Op vrijdag 26 juli 2002 09:02 schreef Hakkert het volgende:
Aaah thnx!.... Ik ben nu op het punt aan beland waar ik 7 blauw vlinders moet vangen. Vlak voordat seymour en yuna gaan trouwen. Ik pak altijd die stomme rooie.. Wel makkelijk om wat AP te scoren
Voor die prijs had ik wel 10 wapens bij een standje kunnen kopen zit ik me net te bedenken
quote:Misschien wel lekker op weg, maar volgens mij mis ik vanalles in het spel. Zoals die destructions sphere's enzo. Wat ook zo irritant is dat als ik een zwaardslag uitdeel met zeg maar de hoofdkarakter dat er dan maar 300 a 400 af gaat. Dat schiet niet op. Ik ben nu helemaal fan van Lulu. Die kan tenminste een beetje schade berokkenen
Op vrijdag 26 juli 2002 10:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je bent lekker op weg
Ga door zo !
En nog meer?
REKEN MAAR!
Kekke ansichtkaarten!
En wat nog meer?
EEN SPELLEKE!!
FFX moet je in stijl spelen, dus daarom ook: een Tiesjurt!
We mogen het niet koud krijgen tijdens het gamen, en daarom zit er ook een jofel jassie bij
quote:Gaaf!
Op vrijdag 26 juli 2002 19:17 schreef Smots het volgende:
En wat zit daarin?
Een popje!
[afbeelding]En nog meer?
REKEN MAAR!
Kekke ansichtkaarten!
[afbeelding]En wat nog meer?
EEN SPELLEKE!!
[afbeelding]FFX moet je in stijl spelen, dus daarom ook: een Tiesjurt!
[afbeelding]We mogen het niet koud krijgen tijdens het gamen, en daarom zit er ook een jofel jassie bij
[afbeelding]
Laat chocoboy, en Bastard maar niet weten waar je woont
quote:Hmja, maar Bastard weet wèl waar ik werk...
Op vrijdag 26 juli 2002 19:25 schreef ChOas het volgende:[..]
Gaaf!
Laat chocoboy, en Bastard maar niet weten waar je woont
quote:Be afraid... be very afraid
Op vrijdag 26 juli 2002 19:28 schreef Smots het volgende:[..]
Hmja, maar Bastard weet wèl waar ik werk...
quote:Geen eens een pet ? tsjjj ....
Op vrijdag 26 juli 2002 19:17 schreef Smots het volgende:
En wat zit daarin?
Een popje!
[afbeelding]En nog meer?
REKEN MAAR!
Kekke ansichtkaarten!
[afbeelding]En wat nog meer?
EEN SPELLEKE!!
[afbeelding]FFX moet je in stijl spelen, dus daarom ook: een Tiesjurt!
[afbeelding]We mogen het niet koud krijgen tijdens het gamen, en daarom zit er ook een jofel jassie bij
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |