quote:ik ben er ongeveer 1 uurtje mee bezig geweest , maar ik was al behoorlijk pissig op square aan het worden om wat voor stom spelletje ze nou hadden bedacht, maar he tis gelukt
Op zondag 21 juli 2002 16:37 schreef dontcare het volgende:ben er geloof ik in totaal wel iets van 10 uur mee bezig geweest ZONDER het te halen , was simpeler om zelf een wapen te maken [wat ik dus ook gedaan heb)....
Terwijl ik die vlinder vang ding in 1 keer haalde ....
die vlindervang spel heb ik nog steeds niet gehaald
wat voor wapen heb je zelf dan gemaakt voor tidus?
quote:Ik ook,.......maar heb er ook nog 1 die nog gesealed is (met celofaan dus) Een om te gebruiken, maar ook een om te bewaren. Is in die 4 jaar nog niet open geweest.
Op zondag 21 juli 2002 16:39 schreef dontcare het volgende:[..]
*btw FF VIII heb ik in het japans, US , pal versie en PC -hoezo freak
quote:en het leuke ervan is...?
Op zondag 21 juli 2002 18:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik ook,.......maar heb er ook nog 1 die nog gesealed is (met celofaan dus) Een om te gebruiken, maar ook een om te bewaren. Is in die 4 jaar nog niet open geweest.
ps. Het beest heet Gui, Demi is een van zijn aanvallen.
quote:
Op zondag 21 juli 2002 22:19 schreef Krazy het volgende:
ps. Het beest heet Gui, Demi is een van zijn aanvallen.
quote:Ow enne Hakkert ,geen Cactuar's afmaken...zijn van die levende cactussen.Je krijgt er veel voor terug als je ze niet dood maakt
Op maandag 22 juli 2002 00:00 schreef Hakkert het volgende:
HEheheh I killed the damn beast...
quote:ik heb er 10 moeten vangen (lees afmaken..) bij de thunderplains en sanubi deserd. Anders kan ik die monsterarena niet vol krijgen. supercataur bij de species conquest als je er 10 vangt bij alle 2 de locaties. hij is erg pittig om te verslaan.
Op maandag 22 juli 2002 00:55 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ow enne Hakkert ,geen Cactuar's afmaken...zijn van die levende cactussen.Je krijgt er veel voor terug als je ze niet dood maakt
ik moet alleen nog wat monsters bij Inside Sin vangen, en dan heb ik van alle locaties 10 van elke soort monster gevangen
quote:Iemand?
Op zaterdag 20 juli 2002 15:24 schreef Bastard het volgende:
Oi, ik heb nu net dat beest verslagen in baaj temple, en toen kwam ik dus in een soort kelder weer.
In die kelder zag ik 6 standbeelden staan zeg maar, en 4 daarvan hadden zo'n balletje er voor liggen. Voorin is een groot magisch veld dat zegt tegen me dat ik destruction sphere's moet gaan halen ..
Nu weet ik zeker nog niet welke tempel die andere 2 dan liggen is het wel?
quote:Zo moeilijk is dat toch niet ( de latere wel ). Vergeet niet in elk tempel het geheime kistje te vinden door de destruction sphere te gebruiken.
Op maandag 22 juli 2002 18:43 schreef Hakkert het volgende:
Ik zit nu in zo'n tempel en ik moet ook zo;n puzzel oplossen met die sphere's. Wil nog niet echt lukken
quote:Bij mij zijn de achterste 2 van die standbeelden zonder balletje.. dat geeft aan welke tempels ik moet doen ofzo?
Op maandag 22 juli 2002 17:43 schreef Chocobo het volgende:
Yep,...... dit is last ja,...had precies hetzelfde als jouw. Ik moest de Besaid temple en de Macalania temple nog doen. Beter ga je het rijtje af,.....alleen last dat je er Dark Aeons gaat vinden.
quote:Ja dat heb ik ook!
Op dinsdag 23 juli 2002 12:46 schreef solidslayer het volgende:
hm iedereen zat wel bezig dat Yojimbo, zanmato deed voor 111 gil.
maar volgesn mij heb ik een record gebroken ofzo
want ik riep hem, en zonder dat ik moets betalen deed hij zanmato
wel handig, misschien mag tie me wel
quote:hehe is wel lachen
Op dinsdag 23 juli 2002 17:04 schreef Bastard het volgende:Ja dat heb ik ook!
ik heb zonet een manier gevonden om in 2 minuten 350.000 AP te verdienen
quote:Oke, die MOET je vertellen aan me!!!
Op dinsdag 23 juli 2002 18:30 schreef solidslayer het volgende:[..]
ik heb zonet een manier gevonden om in 2 minuten 350.000 AP te verdienen
quote:vond er 1 met no break limit dus 2x ap en piercing aan toegevoegt , werkt prima
Op zondag 21 juli 2002 17:19 schreef solidslayer het volgende:[..]
ik ben er ongeveer 1 uurtje mee bezig geweest , maar ik was al behoorlijk pissig op square aan het worden om wat voor stom spelletje ze nou hadden bedacht, maar he tis gelukt
die vlindervang spel heb ik nog steeds niet gehaald
wat voor wapen heb je zelf dan gemaakt voor tidus?
quote:it's easy
Oke, die MOET je vertellen aan me!!!
stap 1
je hebt een zondebok nodig, die zo weinig mogelijk leven heeft, maar een hoge attack, ik gebruik wakka als zondebok want hij heeft een redelijk sterke attack.
je kan met CLEAR SPHERES dus al zijn HP200 nodes wissen zodat hij rete weinig HP overhoud.
stap 2
om voor de 2 characters ernaast hopen maar dan ook HOPEN AP te krijgen (het kan nog meer dan 350.000) moet je voor hun dus een wapen maken, met "AP-->Overdrive" EN "TRIPPLE OVERDRIVE"
AP-->overdrive kan je maken met 10 DOOR TO TOMORROW
Tripple overdrive kan je maken door 30 WINNING FORMULAS
(ps. AP->overdrive alleen werkt ook al maar met tripple overdrive krijg je dus 3 keer zo veel )
stap 3
zorg dat die 2 characters waarvoor je dat wapen heb gemaakt hun overdrive op COMRADE staat. ok?
stap 4
enter een gevecht met DON TORNBERRY in de Area conquest in de monsterarena.
Don Tornberry krijg je door van elke monster minimaal 1 te vangen in THE Cave of the Stolen Faith.
stap 5
laat je zondebok (met zo weinig mogelijk hp, Don tornberry 1 keer aanvallen, dan doet Don Thornberry automatisch zijn Karma aanval die als het goed is dan 99.999 schade toebrengt aan je zondebok, met de andere 2 characters hoef je niks te doen, laat hen gewoon cheer of guard gebruiken ofzoiets, laat je zondebok weer tot leven komen met een phoenix down ofzo, en attack don tornberry weer zodat hij automatisch weer 99.999 schade geeft aan je zondebok.
en dan als laats vlucht je gewoon !
en kijk hoe de AP's binnenstromen, ik had met auron en tidus ieder 350.000 AP binnen, dat goed is voor zo'n 20 a 30 SLVL
[Dit bericht is gewijzigd door solidslayer op 23-07-2002 19:42]
quote:1 keer gehad dat ik m 1 gil gaf en dat ie vlak daarna nog een keer uit zichzelf zanmato deed
Op dinsdag 23 juli 2002 12:46 schreef solidslayer het volgende:
hm iedereen zat wel bezig dat Yojimbo, zanmato deed voor 111 gil.
maar volgesn mij heb ik een record gebroken ofzo
want ik riep hem, en zonder dat ik moets betalen deed hij zanmato
wel handig, misschien mag tie me wel
quote:heb ik ook es gehad ja
Op dinsdag 23 juli 2002 19:40 schreef dontcare het volgende:[..]
1 keer gehad dat ik m 1 gil gaf en dat ie vlak daarna nog een keer uit zichzelf zanmato deed
quote:Toen ik hem bijna het dubbele betaalde dan wat ie vroeg, deed ie de eerst paar keer zanmato ook uit zichzelf.
Op dinsdag 23 juli 2002 19:40 schreef dontcare het volgende:[..]
1 keer gehad dat ik m 1 gil gaf en dat ie vlak daarna nog een keer uit zichzelf zanmato deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |