groundhog dayquote:Op woensdag 28 december 2011 12:04 schreef remlof het volgende:
Ik ben programmeur en droom wel eens dat ik in een infinite loop zit
Ik ben baas van de wereld.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:02 schreef Jahr00n het volgende:
ik droom ook over werk toch gwn chille baan hebben ben f16 piloot t
Ik bouw altijd als eerste breaks in.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:04 schreef remlof het volgende:
Ik las infantiele loopquote:Op woensdag 28 december 2011 12:04 schreef remlof het volgende:
Heb je niet eens 50 euro?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:14 schreef Catkiller het volgende:
Ik droom altijd over seks, en dan gaat de wekker en realiseer ik mij dat ik het nooit zal hebben.
Ik heb wel wat telefoonnummertjes. Ben je gehecht aan je anale maagdelijkheid?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:14 schreef Catkiller het volgende:
Ik droom altijd over seks, en dan gaat de wekker en realiseer ik mij dat ik het nooit zal hebben.
Ik doe het niet als er geen liefde in het spel is.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Heb je niet eens 50 euro?
Die ben ik op mijn 5e al verloren.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb wel wat telefoonnummertjes. Ben je gehecht aan je anale maagdelijkheid?
Dat is inderdaad hatelijk. Net als de hele avond moe zijn en naar huis willen, dan lig je eindelijk in bed en bruis je weer van de energie...quote:Op woensdag 28 december 2011 12:41 schreef BlackLining het volgende:
Dat valt nog mee.
Niet kunnen slapen na een avonddienst omdat je om een of andere domme kutreden nog steeds het gevoel hebt dat je op je werk bent, met bed en al
Blijft een toffe filmquote:
Tough life bro.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:40 schreef Persepolis het volgende:
Had ik laatst ook.
Schrok me kapot.
Ik droomde dat alles ineens van mij afhing en dat ik het bedrijf moest redden. Unitleider die keihard tegen me schreeuwde en toestanden.
Hated my life.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |