Hij had zijn grootste succesen in Azië.quote:
Nu in het Nederlands. Die Aziatische afkortingen zeggen me niks.quote:
Ik voel me nergens te goed voor.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:46 schreef zovty het volgende:
HahahahaHier was al een topic voor. Misschien voel je je niet te goed om mee te doen met de anderen?
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had zijn grootste succesen in Azië.
Komt door ling natuurlijk.
[paint]Waarom huilen ze?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik voel me nergens te goed voor.
Bedankt voor de link.
Anderen trouwens ?
Wat heeft dat met Gerard Joling te maken ?quote:
Nog niks, maar als jij je hilariteitje daar herplaatst kan dit topic op slot en krijgt dat andere topic nog even de aandacht die het verdient.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Gerard Joling te maken ?
Waarom zou ik ?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Nog niks, maar als jij je hilariteitje daar herplaatst kan dit topic op slot en krijgt dat andere topic nog even de aandacht die het verdient.
Bedankt voor je medewerking.
Dat zou de algehele kwaliteit van ONZ verhogen.quote:
Zovty, wtf boeit het. Laat gewoon.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat zou de algehele kwaliteit van ONZ verhogen.
Je wil toch dat ONZ alsmaar beter en beter en beter en beter en beter en nog beter wordt?
Kijk jongenman, en het precies die mentaliteit die er voor zorgt dat ONZ nog geen nobelprijs voor de literatuur heeft gewonnen. Je moet altijd streven naar perfectie. Niks dan het beste is goed genoeg, voor ons, ONZ.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:15 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Zovty, wtf boeit het. Laat gewoon.
Zie mijn dilemma topic.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat zou de algehele kwaliteit van ONZ verhogen.
Je wil toch dat ONZ alsmaar beter en beter en beter en beter en beter en nog beter wordt?
Okeej.....quote:Op woensdag 28 december 2011 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie mijn dilemma topic.
Daar kies ik voor de optie dat het gelul is dat onzin vroeger beter was.
Ik doe gewoon m'n ding en ratten op de stront reageren dan zoals jij doet.
Ze vreten alles. Maar als ze iets ruiken komen ze pas boven het maaiveld uit.
Alles mag beter worden zelfs de reacties op mijn mijn reacties.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Okeej......
Dus ONZ mag nooit beter worden want dan zou je verkeerd gestemd hebben ofzo?
Wat bedoel je nou eigenlijk?
Dus het zou geen kwaad kunnen toch als je dit grapje in dat andere topic had gepost? Daar zou het, even zonder aanziens des persoons, beter op z'n plek zijn toch? Als je ff eerlijk bent.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alles mag beter worden zelfs de reacties op mijn mijn reacties.
Ik wacht af.
Ik had dat topic nog niet gezien. Leer mij duidelijke TT verzinnen.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus het zou geen kwaad kunnen toch als je dit grapje in dat andere topic had gepost? Daar zou het, even zonder aanziens des persoons, beter op z'n plek zijn toch? Als je ff eerlijk bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |