quote:Op woensdag 28 december 2011 11:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajacieden op het werk helemaal pissed door de uitspraak van de KNVB
Alleen is het onmogelijk die wedstrijd te hervatten met 11 tegen 11, aangezien er rood was gegeven.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
ff op nu.nl gekeken wat de uitspraak is, niet eens meer aan gedacht dat dat vandaag was, maar kan me wel vinden in de standpunten van de KNVB
al had uitspelen met 11 tegen 11 (en dan eventueel zonder publiek) ook best gekund lijkt me...
VEEL te goed! Als het FC Den Haag was geweest hadden ze een tienvoudige boete gehad EN zouden ze uit het toernooi zijn geknikkerdquote:Op woensdag 28 december 2011 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat Ajax hier goed mee wegkomt
Mwoah, dat wil ik niet persé zeggenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
VEEL te goed! Als het FC Den Haag was geweest hadden ze een tienvoudige boete gehad EN zouden ze uit het toernooi zijn geknikkerd
Ze spelen toch overnieuw, dus vanaf de 1e minuut met 11-11??quote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
ff op nu.nl gekeken wat de uitspraak is, niet eens meer aan gedacht dat dat vandaag was, maar kan me wel vinden in de standpunten van de KNVB
al had uitspelen met 11 tegen 11 (en dan eventueel zonder publiek) ook best gekund lijkt me...
Dat meen ik ook te hebben gelezen jaquote:Op woensdag 28 december 2011 15:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ze spelen toch overnieuw, dus vanaf de 1e minuut met 11-11??
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ze spelen toch overnieuw, dus vanaf de 1e minuut met 11-11??
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
ik zei dat UITspelen (dus vanaf de 37e minuut verder voetballen) met 11 tegen 11 wat mij betreft ook had gekund, maar zoals David al postte is dat niet mogelijk vanwege de rode kaart...quote:Op woensdag 28 december 2011 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat meen ik ook te hebben gelezen ja
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik zei dat UITspelen (dus vanaf de 37e minuut verder voetballen) met 11 tegen 11 wat mij betreft ook had gekund, maar zoals David al postte is dat niet mogelijk vanwege de rode kaart...
Ah hier verkeerd gelezen dus.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik zei dat UITspelen (dus vanaf de 37e minuut verder voetballen) met 11 tegen 11 wat mij betreft ook had gekund, maar zoals David al postte is dat niet mogelijk vanwege de rode kaart...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |