Nee dat bedoelden ze nietquote:Op woensdag 28 december 2011 00:47 schreef Stormqueen het volgende:
vruchtbaar als in: dat 2012 maar veel mooie vruchten mag brengen, zoals geluk, liefde en wijsheid
Oe da's wel altijd welkom!quote:
Geen blaasontsteking?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:49 schreef Stormqueen het volgende:
argh ik heb constant het gevoel dat mijn blaas supervol zit. Dat zit ie niet, en plassen doet geen pijn. Drukken mijn vetrollen mijn blaas klem ofzo?
Wat zei je? Ik hoop dat jullie komend jaar eens manieren leren, stelletje brutale vlerkenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:49 schreef Mss het volgende:
Mijn ouders wensen mij een gezond nieuwjaar. Dat ik maar es mag gaan afvallen.
Welke? Die Moringa gebruik ik tegenwoordig, zoooooo lekker!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:49 schreef Lindytje het volgende:
Naamtopique
Oh, en kip, bedankt he.... 5 flessen showergel van 750 ml besteld... Ga ik dan, met mijn 'rituals only':')
Nu echt slapen!!
Tot morgen!
morgen tussen 9 en 11 had je er nog 20% extra korting op gekregen!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:49 schreef Lindytje het volgende:
Naamtopique
Oh, en kip, bedankt he.... 5 flessen showergel van 750 ml besteld... Ga ik dan, met mijn 'rituals only':')
Nu echt slapen!!
Tot morgen!
+1quote:Op woensdag 28 december 2011 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik hoop dat jullie komend jaar eens manieren leren, stelletje brutale vlerken
Ik voel het altijd pas als ik bloed en een nierbekkenontsteking hebquote:Op woensdag 28 december 2011 00:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zou ik toch iets van pijn moeten voelen? Of niet?
ik zou een bak b&j op ze eten, met nieuwjaarquote:Op woensdag 28 december 2011 00:49 schreef Mss het volgende:
Mijn ouders wensen mij een gezond nieuwjaar. Dat ik maar es mag gaan afvallen.
Is dat nog extra korting?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
morgen tussen 9 en 11 had je er nog 20% extra korting op gekregen!
Dat laatste heb ik zelf van gemaakt. Maar ze maken zich wel (terecht denk ik) zorgen om mijn gezondheid.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik hoop dat jullie komend jaar eens manieren leren, stelletje brutale vlerken
yes ma'am! Ik heb m`n lijstje al klaar liggenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is dat nog extra korting?
Oeee... dan ga ik morgen even kijken
Maar als ik een van de vorige topics begreep, zijn je ouders niet echt op een steunende manier bezig je te helpen, toch?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik zelf van gemaakt. Maar ze maken zich wel (terecht denk ik) zorgen om mijn gezondheid.
Wat wat wat????quote:Op woensdag 28 december 2011 00:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
yes ma'am! Ik heb m`n lijstje al klaar liggen
Nee het is een babyquote:Op woensdag 28 december 2011 00:49 schreef Stormqueen het volgende:
argh ik heb constant het gevoel dat mijn blaas supervol zit. Dat zit ie niet, en plassen doet geen pijn. Drukken mijn vetrollen mijn blaas klem ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |