Fuuuuuuu!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:52 schreef Lindytje het volgende:
Goddomme...is de muur een beetje aan het 'prepareren' om morgen te verven.... en de halve muur komt naar beneden
Echt bagger zeg linquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker ja...
Zal even foto uploaden...
WOAH!!!!! IJs!!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Douchemeuk, dus gels, zeepjes, jellies enzovoorts. Met de big assflessen.(En een paar verstekelingen.
)
[ afbeelding ]
En uiteraard badmeuk.
[ afbeelding ]
En nog wat meer badmeuk
[ afbeelding ]
Edit: En dan zwerft er her en der nog wat gezichtsmeuk, maar ik ben lui en het stond wel hendig bij elkaar zo.
Ja... we gaan het zelf maar proberen wat egaal te maken... hebben nu echt geen tijd om de muur helemaal te laten stucken...quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Douchemeuk, dus gels, zeepjes, jellies enzovoorts. Met de big assflessen.(En een paar verstekelingen.
)
[ afbeelding ]
En uiteraard badmeuk.
[ afbeelding ]
En nog wat meer badmeuk
[ afbeelding ]
Edit: En dan zwerft er her en der nog wat gezichtsmeuk, maar ik ben lui en het stond wel hendig bij elkaar zo.
Fuuuuuuquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:04 schreef Lindytje het volgende:
Die donkere plekken zijn echte gaten... Cement dus![]()
Goeden oplossing.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:04 schreef Lindytje het volgende:
Zoals ik al zei... de bank heeft een nieuwe plaats in de woonkamer bij dezeEn de dvd-kasten ook
Ik lollerde.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:05 schreef Lindytje het volgende:
Alabastine FTW!!!! Gaten dicht smeren!!!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |