Wat wat? Ik wil het ook niet eens weten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:44 schreef Renesite het volgende:
Cosmo? Wat vind jij van een ultra strakke in/uitgang van Computerfluisteraar?
Je mag dan wel moderator zijn, maar dat wilt niet zeggen dat je je als een lul mag gedragen, trouwens. Ik irriteer me namelijk een beetje aan je bijdehante opmerkingen die je soms maakt tegen me.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik heb ooit een filmpje gezien van een papegaai die Der hölle Rache uit die Zauberflöte na kon zingen, betekent niet dat die papegaai een operazangeres is, he.
Nah, jij en computerfluisteraar. In zijn al jonge jaren heeft-ie het gevoel nergens te passen! Ik vind het nogal wat! En jij... Jij!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat wat? Ik wil het ook niet eens weten.
*popcorntopic*quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Je mag dan wel moderator zijn, maar dat wilt niet zeggen dat je je als een lul mag gedragen, trouwens. Ik irriteer me namelijk een beetje aan je bijdehante opmerkingen die je soms maakt tegen me.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, jij en computerfluisteraar. In zijn al jonge jaren heeft-ie het gevoel nergens te passen! Ik vind het nogal wat! En jij... Jij!
Als Erik slim is gaat hij beginnen over het feit dat irriteren aan fout is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Je mag dan wel moderator zijn, maar dat wilt niet zeggen dat je je als een lul mag gedragen, trouwens. Ik irriteer me namelijk een beetje aan je bijdehante opmerkingen die je soms maakt tegen me.
Zoek op Facebook dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
doe eens niet zo ontwijkend zijn
Jij bent nog jong en strak van achteren. Nou. Ik wist het wel meissie!quote:
Dat was ik inderdaad aan het typenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als Erik slim is gaat hij beginnen over het feit dat irriteren aan fout is..
Doe toch maar, kan niet genoeg gezegd worden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad aan het typen. Maar laat nu maar.
Och jemig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |