quote:
Op dinsdag 27 december 2011 17:28 schreef honderdprocentjes het volgende:Hey,
ik heb een probleem. Wanneer ik word gepijpt doet het pijn daar beneden, maar alleen als m'n pik stijf is en op bepaalde plekken (ik geloof het topje). Ik heb geprobeerd mijn eikel veel meer bloot te stellen maar als m'n lul stijf is en streel het topje van m'n eikel een beetje, krigj ik nog steeds die soort pijn. De pijn voelt alsof het overgevoelig is.
Ik weet niet waarom ik dit heb? Ben de laatste 2 maanden niet meer gepijpt dus kan niet 'checken' of het nu goed is, maar indien ik weer gepijpt word vind ik het kut om uit te leggen: ja sorry het doet pijn. Niet alleen word m'n lul vanzelf ontstijft door de overgevoeligheid/pijn maar denkt het meisje dat het aan haar ligt.
Heb het bij 3 uit 3 gehad nu, please help.
Ik ken het... aanvankelijk is het best nog lekker gepijpt te worden, maar naarmate het opwindend wordt doet het alleen nog maar pijn, dan wel voelt het gewoon onaangenaam (bijna brandend gevoel).
Van gepijpt worden ben ik nooit klaar gekomen... de enige keer dat het er bijna van kwam was bij een Marokkaanse (die kennen denk ik meer technieken omdat ze eigenlijk maagd moeten blijven tot het huwelijk). Maar zelfs zij kreeg me niet klaar.
Laat jouw viendin mijn antwoord anders even lezen. Het ligt niet aan haar... en ook niet echt aan ons... goed het probleem ligt bij ons, maar zolang het om pijpen gaat kan het nog een goed voorspel zijn... maar daarna overgaan op het echte neuken"
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.