abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106092738
Hey,

ik heb een probleem. Wanneer ik word gepijpt doet het pijn daar beneden, maar alleen als m'n pik stijf is en op bepaalde plekken (ik geloof het topje). Ik heb geprobeerd mijn eikel veel meer bloot te stellen maar als m'n lul stijf is en streel het topje van m'n eikel een beetje, krigj ik nog steeds die soort pijn. De pijn voelt alsof het overgevoelig is.

Ik weet niet waarom ik dit heb? Ben de laatste 2 maanden niet meer gepijpt dus kan niet 'checken' of het nu goed is, maar indien ik weer gepijpt word vind ik het kut om uit te leggen: ja sorry het doet pijn. Niet alleen word m'n lul vanzelf ontstijft door de overgevoeligheid/pijn maar denkt het meisje dat het aan haar ligt.

Heb het bij 3 uit 3 gehad nu, please help.
pi_106092767
Gebruikt ze alleen haar natte tong? Zoja dan snap ik de pijn niet.
pi_106092804
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:29 schreef igottagun het volgende:
Gebruikt ze alleen haar natte tong? Zoja dan snap ik de pijn niet.
Denk dat je tong uberhaubt nat is wanneer je iemand pijpt maar kan het fout hebben?
pi_106093094
Tevens TS, als je je laat pijpen door iemand ben je intiem genoeg en denk ik dat je ook kan zeggen " liever niet gewoon even beetje strelen want het is kut." Maar dat kan ik mis hebben.

Daarbij, goede omschrijving van de klachten wel, ga er mee naar de dokter (na zeker te zijn dat ze niet aan het knagen was op je puddingbuks)

[ Bericht 54% gewijzigd door Tally op 27-12-2011 19:59:41 ]
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:44:43 #5
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_106093285
Vraag de volgende om er niet op te bijten.

Maar serieus, als het na de volgende nog zeer blijft doen en jullie hebben het op verschillende manieren geprobeerd, dan zou ik echt even naar de dokter gaan ermee.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
  woensdag 28 december 2011 @ 10:30:09 #6
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_106118198
Of ze bijt kapothard in je eikel, of ze zuigt met zuigkracht 12. Vrij simpel toch? niet bijten en niet te hard zuigen.
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_106301750
ze zuigt gewoon op je lul alsof ze een plee staat te ontstoppen, leer dr pijpen :')
pi_106320890
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 08:11 schreef mandarijnenbeffer het volgende:
ze zuigt gewoon op je lul alsof ze een plee staat te ontstoppen, leer dr pijpen :')
pi_106339895
Nou dan heb ik een mooi advies voor je, bestel maar een tube emla zalf, en voor het pijpen smeer je een beetje op de gevoelige plekjes, dan word wat verdoofd en is het niet meer zo gevoelig en kun je gewoon lekker genieten
pi_106340155
Bij handjobs heb je er geen last van?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_106362451
Raken d'r tanden je eikel misschien? dat heb ik wel eens gehad dat ze er af en toe langs schuurde met d'r voortanden :') ik wilde het moment niet verpesten maar erg lekker was het niet
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:26:41 #12
201543 FokR
What's it all about?
pi_106362539
Lekker!
Zachtjes in je eikel gebeten worden!
You know what I mean?
pi_106746242
gewoon zeggen dat ze beetje zachter moet doen. is helemaal niet raar hoor, beetje communiceren tijdens sex. weet zij ook of je er plezier aan beleeft of niet.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:32:50 #14
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_106747927
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:28 schreef honderdprocentjes het volgende:
Hey,

ik heb een probleem. Wanneer ik word gepijpt doet het pijn daar beneden, maar alleen als m'n pik stijf is en op bepaalde plekken (ik geloof het topje). Ik heb geprobeerd mijn eikel veel meer bloot te stellen maar als m'n lul stijf is en streel het topje van m'n eikel een beetje, krigj ik nog steeds die soort pijn. De pijn voelt alsof het overgevoelig is.

Ik weet niet waarom ik dit heb? Ben de laatste 2 maanden niet meer gepijpt dus kan niet 'checken' of het nu goed is, maar indien ik weer gepijpt word vind ik het kut om uit te leggen: ja sorry het doet pijn. Niet alleen word m'n lul vanzelf ontstijft door de overgevoeligheid/pijn maar denkt het meisje dat het aan haar ligt.

Heb het bij 3 uit 3 gehad nu, please help.
Ik ken het... aanvankelijk is het best nog lekker gepijpt te worden, maar naarmate het opwindend wordt doet het alleen nog maar pijn, dan wel voelt het gewoon onaangenaam (bijna brandend gevoel).
Van gepijpt worden ben ik nooit klaar gekomen... de enige keer dat het er bijna van kwam was bij een Marokkaanse (die kennen denk ik meer technieken omdat ze eigenlijk maagd moeten blijven tot het huwelijk). Maar zelfs zij kreeg me niet klaar.

Laat jouw viendin mijn antwoord anders even lezen. Het ligt niet aan haar... en ook niet echt aan ons... goed het probleem ligt bij ons, maar zolang het om pijpen gaat kan het nog een goed voorspel zijn... maar daarna overgaan op het echte neuken"
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:05:22 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106754504
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:32 schreef EricOscuro het volgende:

maar zolang het om pijpen gaat kan het nog een goed voorspel zijn... maar daarna overgaan op het echte neuken"
Maar hoe kan het dat neuken dan minder pijn doet? wat is het grootste verschil. Want of je nu in een soppig mondje zit of in een soppige kut.. (ja het is niet hetzelfde, maar hoe kan het ene zoveel pijn doen en het andere helemaal niet) ?
pi_106880621
De tanden zijn het grote verschil die zorgen bij mij iig het branderige gevoel van. Gewoon goed communiceren wat je je lekker vindt, daar is toch niks mis mee.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 01:36:20 #17
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_106899234
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar hoe kan het dat neuken dan minder pijn doet? wat is het grootste verschil. Want of je nu in een soppig mondje zit of in een soppige kut.. (ja het is niet hetzelfde, maar hoe kan het ene zoveel pijn doen en het andere helemaal niet) ?
Ik kan het niet helemaal beantwoorden, maar een groot deel van het antwoord ligt denk ik in de vraag of je (meestal bij het neuken) zelf controle hebt over het klaarkomen... ofdat een ander conrole heeft zoals bij het pijpen.

100% zeker ben ik niet... maar het heeft er wel iets mee te maken denk ik.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 08:13:52 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106901089
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 01:36 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Ik kan het niet helemaal beantwoorden, maar een groot deel van het antwoord ligt denk ik in de vraag of je (meestal bij het neuken) zelf controle hebt over het klaarkomen... ofdat een ander conrole heeft zoals bij het pijpen.

100% zeker ben ik niet... maar het heeft er wel iets mee te maken denk ik.
Neem aan dat het niet alleen gaat om het klaarkom-moment..
pi_106911173
Vragen of ze dr kunstgebit uit doet?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_106911795
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 01:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij handjobs heb je er geen last van?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')