Zeker, bedanktquote:Op zondag 29 januari 2012 19:42 schreef Bart het volgende:
Overigens dank aan Ofyles2 voor zijn bijdrage aan de quiz door de vragen voor entertainment en sport te bedenken.
Volgende week toch weer?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:46 schreef Greenpeas het volgende:
Was errug gezellig zeker voor herhaling vatbaar
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Hebben jullie nu uitgevonden dat Flitspaal er zo uitziet:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_als_flitspaal.html
Dat is niet de Flitspaal die ik ken.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Hebben jullie nu uitgevonden dat Flitspaal er zo uitziet:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_als_flitspaal.html
Zeker!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:46 schreef Greenpeas het volgende:
Was errug gezellig zeker voor herhaling vatbaar
Dat wel...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef Bart het volgende:
Enige minpunt van vandaag is dat mijn kleren naar sigarettenrook stinken.
Na het douchen nog steeds kwijt? Dan heb je hem op een plek die ik niet wil wetenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef Flitspaal het volgende:
Al gedoucht.
Nog steeds mijn bitterbal kwijt.....
Kleren zijn ook in de was gegaan. Hopelijk zit hij niet in mijn broekzak.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Na het douchen nog steeds kwijt? Dan heb je hem op een plek die ik niet wil weten.
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:21 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Jij las alle vragen van Ofyles voor en scoorde alleen maar gemiddeldes
Ik vraag idd geregeld expliciet naar de voornaam (erbij)quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het een goed idee om een afspraak te maken over het goedkeuren van namen als die in de AKQ gevraagd worden? Bijvoorbeeld vastleggen dat, als er geen verwarring mogelijk is, alleen de achternaam voldoende is tenzij er expliciet anders wordt gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |