abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106084301
Ik heb afgelopen zaterdag mijn haar geverfd en het geeft nog steeds af(en niet zo'n beetje ook)

na het verven heb ik het zeker een half uur uitgespoeld en daarna nog 5x met anti-rooshampoo gewassen (t was te rood naar m'n zin)

Omdat het nog steeds te rood is wil ik het opnieuw verven in m'n eigen haarkleur, maar kan dat zo snel na de eerste verfbeurt?(permanente kleuring)

En pakt het nu überhaupt wel afgezien dit nog steeds afgeeft?
pi_106084348
Mijn eigen haarkleur is trouwens dobkerbruin, en ik vind het niet erg als de rode gloed blijft (ik ben kopermahonie gewend)
pi_106084571
Het is normaal dat het nog afgeeft. Ik verf mijn haar ook rood en zeker de eerste 5 a 10 keer wassen komt er nog rood van af. Kan je weinig aan doen ben ik bang.

Je kan het opnieuw verven, maar of dat zo goed is voor je haar betwijfel ik. Het is toch een chemisch goedje wat je in je haar doet. Beter kan je het de komende dagen nog even flink wassen met Head and Shoulders om het ergste eruit te halen. Of wacht even een weekje met opnieuw verven.
pi_106085859
volgens mij bestaat er geen "te rood".

Dat te rood is alleen in vergelijking met je verwachting. Een ander die je ziet denkt heus niet "je bent te rood".
Ik zou me geen zorgen maken over de kleur.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_106086465
Gewoon overheen verven als je het niet mooi vindt ^O^
pi_106086609
@cavalinho, t maakt me ook niet uit wat anderen ervan denken maar ik vind het zelf gewoon niet mooi (te onnatuurlijk en te paarsig rood)

Nieuwe verf en verzorgend/herstellend masker is inmiddels besteld ^O^ in m'n eigen kleur zodat m'n haar daarna lang kan herstellen
pi_106086657
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:57 schreef hugsy33 het volgende:
@cavalinho, t maakt me ook niet uit wat anderen ervan denken maar ik vind het zelf gewoon niet mooi (te onnatuurlijk en te paarsig rood)

Nieuwe verf en verzorgend/herstellend masker is inmiddels besteld ^O^ in m'n eigen kleur zodat m'n haar daarna lang kan herstellen
Die beschadiging valt wel mee als je het donkerder gaat verven hoor :) Heb eens 2 kleuren in mijn haar gehad en toen verfde ik ook altijd meteen over de andere kleur heen, maskertje erin en klaar :)
pi_106089927
Gelukkig, ik was namelijk net zo goed bezig om m'n haar goed te verzorgen.

Stomme spontane buien :')
pi_106100742
Bel het nummer op de verfverpakking. Zij kunnen gepast advies geven.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_106101418
Verpakking heb ik niet meer
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:53:56 #11
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_106101444
Graag foto van de schade.
pi_106123179
Dan google je de verfsoort en bel je het nummer. En inderdaad, foto's?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_106126499
T is niet zo spectaculair op n foto hoor t staat alleen niet bij mij.

Hen inmiddels nieuwe verf, maar ik zou eigenlijk nu ongesteld moeten zijn. Heb de pil(microgynon 30) gewoon doorgeslikt, maakt dat nog uit met verven?
pi_106126913
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:55 schreef hugsy33 het volgende:
T is niet zo spectaculair op n foto hoor t staat alleen niet bij mij.

Hen inmiddels nieuwe verf, maar ik zou eigenlijk nu ongesteld moeten zijn. Heb de pil(microgynon 30) gewoon doorgeslikt, maakt dat nog uit met verven?
Neen ;)
pi_106127140
Oké dankje :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')