"You've just watched Brian de Palma's latest film"
"You didn't get it?"
"Try again...."
imho de orgineelste trailer die ik gezien heb
Bij deze doop ik deze topic dan ook tot orginele trailer topic
http://www.commeaucinema.com/bandeannonces/femmefatale/qt/femmefatale.mov
Het is een goede thriller met een heel cool einde, het gaat in ieder geval over de roof van een nogal outfit met 500 diamanten daarin verwerkt, daarna krijgen we meer het verhaal van Rebecca Romijn en Antonio Banderas te zien, (de femme fatale) die alles en iedereen aan de kant zet om er zelf beter van te worden en daar dus ook Antoino voor gebruikt...
Ik weet niet wanneer ie gaat draaien hier, maar hij is zeker de moeite waard, gaat dat zien, gaat dat zien (en niet alleen voor Rebecca Romijn!
**** SPOILER ALERT ****
Het is wel WEER een film waarbij aan het einde voor een andere afloop gekozen wordt, weer een film waarbij de vraag wordt gesteld: What if... IMHO zijn die er de laatste tijd nogal veel, maar dit einde was toch wel echt heel cool bedacht en zat heel goed in elkaar. Rebecca besluit in de film een vrouw die ze zelfmoord ziet plegen in eerste instantie niet te redden, als ze die kans voor de tweede keer wel benut, verloopt de film opeens heel anders, maar wel heel cool anders..
**** SPOLIER ALERT ****
***spoiler***
Vond de wending in de film niet zo geslaagd, omdat er een beetje een toontje in zat van: als je je leven verandert dan....
Echt een aanrader wat mij betreft.
Inderdaad een erg gave film. Ik vond voor de beelden mooi geschoten. Vooral die vecht-scene van Banderas met de Napoleon was kewl (niet) in beeld gebracht. Ook de muziek vond ik erg stijlvol.
Maar hij was zeker ook
ik heb hem zelf niet gezien omdat ik aan het werk was maar ik heb wel een aantal zeer lekkere, uhhh, leuke, scene's met Rebecca Romijn meegekregen. Zij is echt super lekker en daardoor misschien toch wel de moeite waard.
Goed camerawerk, prachtige muziek, en een origineel verhaal...
Ik snap al die negatieve commentaren iig echt niet !!
Aanradertje !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |