Shiiiit..die opmerking van jou is nu gewoon misplaatstquote:
Ja misschien wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Shiiiit..die opmerking van jou is nu gewoon misplaatst![]()
Jij bent diegene die vooruit loopt te betalen in goede hoop dat je je iphone krijgt![]()
Bedankt voor je analyses met heldere onderbouwing. Erg fijn om de situatie eens verhelderd te zien vanuit juridisch oogpunt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Of een pakket wel of niet aangekomen is doet niets af aan je rechtspositie die je als verkoper hebt, mocht je afgesproken hebben dat het verzekerd opgestuurd zou worden en het niet zo blijkt te zijn. Nogmaals jij bent niet nalatig dat is de verkoper geweest. Aangezien het product niet in de doos zat, moet hij maar met de bewijs kunnen komen dat dit wel zo is. Mocht het gestolen zijn door een medewerker van PostNL dan is dat een zaak tussen de verkoper en de dienstverlener. Jij blijft het recht behouden tot levering van het product of anders ontbinding van de overeenkomst, en je geld terugvorderen.
Sommeringen, wat zijn dat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
No problem. Succes trouwens, maar laat je niet zo snel afwimpelen. Al is het maar om je gelijk te halen. Jij hebt namelijk niets verkeerds gedaan. En ik hoop gewoon dat zulke schoften vaker aangepakt zouden worden. Bij mij had hij na drie sommeringen (tot nakoming) een advocaat op zijn dak gehad.
Ooit gehoord van een herinnering of te wel een vordering tot nakoming?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een herinnering?
Zoek eens het woord synoniemen op. Maar eriksd als je wilt gaan trollen om een woord stuur me dan even een pm. Dan praten we het daar even uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja.
Herinnering - herinneringen.
Sommatie - Sommering?
http://www.encyclo.nl/begrip/SOMMERINGquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja.
Herinnering - herinneringen.
Sommatie - Sommering?
Ah, je bent er eindelijk uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoek eens het woord synoniemen op. Maar eriksd als je wilt gaan trollen om een woord stuur me dan even een pm. Dan praten we het daar even uit.
quote:''aanmaning
1) Aandrang 2) Aansporing 3) Betalingsbevel 4) Dagvaarding 5) Herinnering 6) Herinnering tot betaling 7) Herinnering van betaling 8) Herrinnering 9) Sommatie 10) Vermaan 11) Vermaning 12) Waarschuwing''
Dat woordenboek lijkt mij niet echt tot de aanbeveling strekkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Juist, en wat is een aanmaning, of te wel je faalt weer eriksd.
8) Herrinnering 9)
Dat woordenboek heeft het wel vaker aan het juiste eind, in tegenstelling tot jouquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat woordenboek lijkt mij niet echt tot de aanbeveling strekken
Heb jij een juridische achtergrond?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat woordenboek heeft het wel vaker aan bij het juiste eind, in tegenstelling tot jij. Los van de taalfout wat die overigens onder punt 6 goed geschreven is.
Ik wel, jij daarentegen niet. Maar dat wisten wij al. Overigens reported voor trolling succes met je note.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb jij een juridische achtergrond?
Ik heb voor de grap even de foto's door TinEye gegooid. Vond ze onder andere in een advertentie van 2010: http://www.irelandad.com/7895.htmlquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef jpjedi het volgende:
hier nog wat info:
De fotos die hij verzond voor de koop besloten werd, het valt me nu pas op dat het vodafone ES logo in beeld staat. Oftewel, vodafone spanje. En een heel oude kale ios versie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 2 screens als "bewijs" dat hij gebeld heeft met PostNL. Kwamen overigens direct op eigen initiatief per mail binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha. Klein kindquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik wel, jij daarentegen niet. Maar dat wisten wij al. Overigens reported voor trolling succes met je note.
Dat bellen met TNT is natuurlijk ook een beetje houtje-touwtje. Nergens blijkt uit dat hij daadwerkelijk "die 13 minuten" met TNT gebeld heeft. Voor zover het überhaupt iets zegt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:21 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb voor de grap even de foto's door TinEye gegooid. Vond ze onder andere in een advertentie van 2010: http://www.irelandad.com/7895.html
Absoluut geen originele foto's van hem dus.
De enige die een klein kind is ben jij domme infantiel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha. Klein kind
[..]
Dat bellen met TNT is natuurlijk ook een beetje houtje-touwtje. Nergens blijkt uit dat hij daadwerkelijk "die 13 minuten" met TNT gebeld heeft.
Ik bedoel niet die foto's, maar de foto's die de verkoper van de iPhone gemaakt zou hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha. Klein kind
[..]
Dat bellen met TNT is natuurlijk ook een beetje houtje-touwtje. Nergens blijkt uit dat hij daadwerkelijk "die 13 minuten" met TNT gebeld heeft.
I know, maar had het ook over dat "bellen met". Lijkt mij duidelijk dat de boel gewoon getraineerd wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:26 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik bedoel niet die foto's, maar de foto's van die de verkoper van de iPhone gemaakt zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |