Krijg nu toch wat, straks draait het verhaaltje zich nog om ook
Iemand interesse om mee langs te gaan?

Met serieuze noot, hij gaat op mijn verzoek in op de punten die ik noem maar draait de vragen om of wuift ze wederom weg. Ik lees niets concreets dat hem vrij pleit en of hij nu zijn verhaal per mail, gsm of tijdens een bezoek doet zal weinig veranderen.
Wat toelichting voor de oplettende lezer:
-Invalide parkeerplaats heeft een vergunning op zijn woonadres en dus niet de buren.
-ik haal niets persoonlijks aan en confronteer hem puur met mijn bevindingen. gewicht is gewicht, huis is leeg, onaangetekend, etc... weinig over de bakkeleien imo.
1.) tja
2.) Is zijn reactie op mijn stelling dat de kans nihil is dat dit pakketje eruit gevist wordt
3.) Ik heb enkel gezegd dat Tweakers aanleiding heeft gehad om hem te bannen en dat zij zeggen dat dit IP een fout verleden heeft. Tja zijn antwoord snijdt weinig hout imo.
4.)Antwoord op mijn vraag waarom het huis leeg is en hij vorige week aangaf tegen koper dat hij aan het verhuizen was. Daar draait hij omheen en daarbij, het huis is meer een gebouw, nieuwbouw en geregistreerd als verzorgingstehuis en vermeld op een website van een zorginstelling als locatie.
Het pand waar S.V zou verblijven:
![smaragd.jpg]()
5.)Een dief die ook alle nummers van de doos verwijderd? Wie de sticker kent, het is geen sticker die je er even snel af trekt.
6.)Vriendin is voor mij geen betrokken partij en vooral niet neutraal.

Hier zijn relaas van zojuist:
quote:
Je begint nu toch wel erg overdreven te reageren, ik heb je al eerder uitgenodigd om met je ouders eventueel langs te komen voor een kop koffie. Dan kan je zelf zien dat dit een studentenhuis is. Dat er een invalideparkeer plaats staat is voor de buren. Je noemt, zoals je zelf zegt allemaal feiten, maar het zijn geen feiten. Je bent mij aan het beschuldigen van iets wat ik niet gedaan heb, en sterker nog, je begint nu ook persoonlijke dingen aan te halen. Maargoed, ik zal nogmaals reageren.
1. Gewicht verschil is onverklaarbaar voor beiden en is geen enkele aanwijzing naar wat er gebeurt is, dat kan van alles zijn. Daarvoor heb ik een onderzoek laten starten! Als ik hier een verklaring voor kon geven had ik het waarschijnlijk zelf gedaan, nietwaar? Daar kunnen we lang en breed over discussiëren, maar als jij daardoor denkt dat ik het gedaan heb moet je aangifte doen. Ik heb de iPhone netjes opgestuurd inclusief accessoires en Nederlandse boekjes, zoals ik al eerder gezegd heb. De iPhone kwam van KPN af, ik heb zelf bij KPN gewerkt in Venlo Centrum, daar zou ik niet echt aan de bak komen als ik geen bewijs van goed gedrag zou krijgen, denk je niet? Ik heb niks te vrezen, en daarom nodig ik je uit, help ik je mee, en denk ik met je mee, maar je blijft mij beschuldigen en een keer houdt het dan voor mij op. Anderzijds, zou ik ook kunnen beginnen over het feit, wie zegt dat jij die iPhone er niet uit hebt gehaald, snel een blikje gepakt en dan foto’s gemaakt hebt? Wie zegt dat die iPhone op de foto, wel niet gewoon die van mij was? Zo kunnen we elkaar blijven verdenken, maar ik vertrouw erop dat jij de waarheid spreekt en hoop dat je dat andersom ook doet!
2. Zoals ik al eerder zei ( en zoals de medewerker van Post-NL mij vermelde ) zijn er rond de kerst dagen meer mensen van buitenaf aan het werk, bijvoorbeeld via het uitzendbureau, daar kunnen natuurlijk rotte eieren tussen zitten.
3. Ik heb al eerder gevraagd, wat er dan mis is met mijn verleden via dit IP-adres, en wat er dan besmet is? Ik kan geen verklaring geven met zo’n universeel argument. Als je specifieker bent kan ik eventueel nog uitleggen waarom er iets mis mocht zijn met dit IP-adres. Dit kan altijd nog komen door andere kamergenoten. Ik ben geen oplichter en dat mag ondertussen wel duidelijk zijn!
4. Heel simpel: bel me op voor een afspraak en kom even langs, dan krijg je van mij desgewenst een rondleiding, of bel de politie / gemeente die weten dat dit een studentenhuis is. 2de punt daarvan heb ik al uitgelegd, ik heb nog geen definitieve verhuis plannen, de woonkamer onder is leeg, die wordt gedeeld met mede studenten en daarvan is weinig meer over aangezien de huurbaas binnenkort het huis wil aanpakken en ipv. Kamerverhuur appartementen wil gaan maken. Ook dit is door middel van mijn huurbaas te bevestigen.
5. Nogmaals, ik heb de iPhone netjes opgestuurd inclusief imei nummer, en inhoudt, ik weet niet waarom dit gedaan is, kennelijk om zichzelf in te dekken, dat is de enige verklaring die ik daaraan kan geven.
6. Je mag mijn vriendin bellen voor bevestiging, dat zij het inderdaad vergeten is, sterker nog, ze zal het haarfijn aan je uitleggen als je langskomt.
Dat ik prikkelend wordt is omdat jij geen feiten benoemd, maar argumenten die kant noch wal slaan, je denkt heel veel, maar de waarheid is anders. Je kan via mail zoveel denken, en het beter denken te weten, maar waarom kom je niet gewoon even langs? Dan kan je mij zelf zien, me vriendin die het pakketje verstuurd heeft, je kan zien dat dit een studentenhuis is, je kan zien dat het onder inderdaad leeg is, ik kan precies aan je uitleggen wat betreft de verhuis plannen, ik kan eventueel nog bij de buren aanbellen die jou zullen bevestigen van wie die invalide parkeerplaats is. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Wil je dit niet? Dan moet je aangifte gaan doen, maar verwacht dan geen enkele medewerking meer van mij. Ik probeer mijn best te doen om er samen uit te komen, maar dat werkt niet als jij me constant blijft beschuldigen en met de neus op de feiten probeert te drukken, wat geen feiten zijn. Waarom zou ik überhaupt een onderzoek laten starten als het uiteindelijk bij mij zou uitkomen? Denk daar maar eens over na. Een oplichter handelt niet zo, en ik kan het weten want ik ben al 3 keer opgelicht, ook dat dossier heb ik hier liggen als je komt.
Het is wat mij betreft wederzijds, je kan nu gewoon mee denken aan een oplossing, en stoppen met mij te beschuldigen, en anders doe ik andersom ook aangifte van dit hele verhaal, want misschien leidt je mij wel om de tuin……