abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106067740

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.
pi_106067804
[b]
Triest als je alleen verbintenis kan vinden door middel van religie.
Onze liefde voor elkaar gaat dieper dan alleen via het volgen van een boekje. [/b]
Ik ben er niet diep in gegaan. Liefde hoort er ook bij natuurlijk. Maar als mijn zoon of dochter het verkeerde pad kiest, zou ik wel verdrietig zijn. En of jij nou dit ontkent of niet, als jou ouders moslims zijn, zullen ze ook wel verdrietig geweest zijn. Ik kan hier nog veel dieper in gaan. Als je dit wilt.
Ook de moslims in mijn familie baseren niet al hun interactie op hun geloof. Omdat ze naast hun geloof, nog wat extra inhoud hebben.

Nee, ik heb geen pak slaag gekregen van mijn vader.
Tuurlijk wel, lol. Veel plezier met het afleggen van een verklaring aan Allah, waarom je mensen beoordeeld die er niet meer zijn. Je bent een slechtere moslim dan ik zou zijn. Ik vraag alleen Allah om jou op het juiste pad te brengen. En niet alleen jou, alle verdwaalden.

En waarover heb je het? Welke mensen zijn er niet? Heb je het over je ouders? Als je ouders er niet meer zijn.... dat wist ik niet. estagfurlah, mijn fout. Sorry. Moge Allah hen een rijkelijke belonen in het paradijs en hen rust bieden. Inna lilAhi wa inna ilayhi radjioen
[/quote]
...
pi_106067810
Plaatje in de TT klopt niet

Er moet nog bij

EchoAlpha
ClapClapYourHands
Devrim

En nog een hoop die ik vergeten ben

:7
pi_106067828
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Plaatje in de TT klopt niet

Er moet nog bij

EchoAlpha
ClapClapYourHands
Devrim

En nog een hoop die ik vergeten ben

:7
ik hoor er ook bij en CHE ook! LOL
...
pi_106067870
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

ik hoor er ook bij en CHE ook! LOL
Sorry Irak doen we er niet bij
  maandag 26 december 2011 @ 21:34:29 #6
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106067937
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[b]
Triest als je alleen verbintenis kan vinden door middel van religie.
Onze liefde voor elkaar gaat dieper dan alleen via het volgen van een boekje. [/b]
Ik ben er niet diep in gegaan. Liefde hoort er ook bij natuurlijk. Maar als mijn zoon of dochter het verkeerde pad kiest, zou ik wel verdrietig zijn. En of jij nou dit ontkent of niet, als jou ouders moslims zijn, zullen ze ook wel verdrietig geweest zijn. Ik kan hier nog veel dieper in gaan. Als je dit wilt.
Ook de moslims in mijn familie baseren niet al hun interactie op hun geloof. Omdat ze naast hun geloof, nog wat extra inhoud hebben.

Nee, ik heb geen pak slaag gekregen van mijn vader.
Tuurlijk wel, lol. Veel plezier met het afleggen van een verklaring aan Allah, waarom je mensen beoordeeld die er niet meer zijn. Je bent een slechtere moslim dan ik zou zijn. Ik vraag alleen Allah om jou op het juiste pad te brengen. En niet alleen jou, alle verdwaalden.

En waarover heb je het? Welke mensen zijn er niet? Heb je het over je ouders? Als je ouders er niet meer zijn.... dat wist ik niet. estagfurlah, mijn fout. Sorry. Moge Allah hen een rijkelijke belonen in het paradijs en hen rust bieden. Inna lilAhi wa inna ilayhi radjioen
1. Leer normaal quoten.
2. Praat niet voor mijn familie. Er is geen 'verkeerd' pad. Als die er wel is, ben jij hem ook aan het bewandelen. Ik geloof niet, zij wel. Dat levert 0,0% problemen op.
3. Uit je signature: Never apologize for what you feel, it's like saying sorry for being real. Houd je er dan ook aan. Vraag maar om vergiffenis bij je barmhartige god, niet bij mij.
This isn't even my final form.
  maandag 26 december 2011 @ 21:52:36 #7
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106068558
Xminator, mooie spelfout in TT :') :')
pi_106068631
Und dan? :')

maandag 26 december 2011 @ 21:56:31 #9
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106068711
Óf je legt mensen woorden in hun mond. :')
pi_106070436
Mwa heb ff de vorige topic uitgelezen, maar niet om het een of het ander maar JoaquinPhoenix, wtf..??

Leuk, je bent van Koerdische komaf zeg je. Egal, no problem, je mag vinden van je zelf wat je wilt, ik ben dan een van de kleinkinderen van de Ottomanen, ik ben een Turk. Ik ben een Nederlander, ik ben een NederTurk. So what?

Ik ben Elhamdulillah ook een Moslim, mijn geloof is de Islam, ik geloof maar in 1 GOD, waarbij de boodschapper Hz. Mohammed (sav) is en ook o.a. Jezus en nog een hoop anderen.

Maar weetje wat de voornamelijke reden is dat de Nederlanders zo gek op kijken tov. de Moslims? Mensen zoals jij.
Mensen die volgens jou niet dezelfde pad bewandelen zoals jij.

Kijk, het is anno 2011 -het is geen excuus, daar niet van maar- laat mensen hun eigen leven leiden, doen wat die gene wilt doen, of het nou mag of niet.
Wat gaat het jou in individu nou aan of Levolution gelovig is of niet? Of Jullis haar borsten heeft laten zien aan Zargon of niet? Wat gaat het JOU ÜBERHAUPT AAN dat ik rook? Je bestempeld mij als fcking Junk omdat ik rook? Roken is MEKRUH, niet eens haram. Een baard laten staan is Sevab, waarom oordeel je daar niet over?

Waar ik heen wil gaan is eigenlijk dit: Wie ben jij, om mensen te vooroordelen op hun ideeën, visie, geloof, afkomst, zondes en goede daden? Moeten mensen uiteindelijk verklaring bij jou afleggen of moeten mensen bij de Sırat koprusu verklaring afleggen tov. God?

Ik HAAT het dat er mensen zijn (respect voor hun dat ze diepgelovig zijn, dat wel) die zichzelf ubergelovig beschouwen, zondeloos en iedereen bestempelen van kafir en ongelovige, jij zult nooit iemand kunnen (terug) bekeren tot het Islam, terwijl het mij wel zou lukken op het manier hoe ik het doe.

In plaats van DAT jij mensen zachtjes benaderd en alle mooie FEITEN van de Koran en onze geloof verteld, val je hun gelijk aan als je niet eens zijn met hun beslissing.
Ik dacht ook eerst van wtf toen ik Weissmans's Avatar voor het eerst zag met de Joodse ster langs onze mooie maan... Toen ik vroeg van waarom, kreeg ik een terughoudend antwoord dat het mij niets aan ging.. Okee, dan niet.. Zijn keuze toch? Mij hoeft hij niks te verantwoorden..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 26 december 2011 @ 22:49:27 #11
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106070650
Wat een arrogantie :')

Turquaz is de grap die jaleesa stalkte hier?? _O- :')
  maandag 26 december 2011 @ 23:02:10 #12
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106071161
Je kan het wel arrogantie noemen, maar hij heeft gelijk.
Er zijn een aantal atheïsten die niets anders kunnen dan religie bashen. Maar er zijn ook een aantal gelovigen die niets anders kunnen dan 'kafirs' bashen.
Af en toe een discussie en wat getroll is leuk. Maar elkaar de mooie kanten van je levensovertuiging vertellen is ook leuk. Weet je dat je heel veel van elkaar kan leren, als je er maar voor open staat? Religie en wetenschap staan echt niet recht tegenover elkaar. Beide kunnen je leven verbeteren. Maar die bemoeienis altijd. Die afkeer naar elkaar. Het opdringen. :N Precies zoals Turquaz het zegt: wat gaat het jou aan wat een ander doet?

Toen ik jonger was was ik ook zo'n antitheïst. Nu zie ik in hoe dom dat was.
pi_106071213
Ah wat leuk, de maandelijks terugkerende koerdische trollen (lol, pleonasme :') ) zijn er weer!
  maandag 26 december 2011 @ 23:15:38 #14
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106071689
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 23:03 schreef Ayca het volgende:
Ah wat leuk, de maandelijks terugkerende koerdische trollen (lol, pleonasme :') ) zijn er weer!
Blijkbaar zijn alle maandelijks terugkerende zaken irritant.
pi_106071813
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:15 schreef Levolution het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn alle maandelijks terugkerende zaken irritant.
Hehe :') true, true...

Al maak ik een uitzondering voor geld.
  maandag 26 december 2011 @ 23:20:31 #16
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106071872
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 23:19 schreef Ayca het volgende:

[..]

Hehe :') true, true...

Al maak ik een uitzondering voor geld.
Scherp. Dat had ik over het hoofd gezien.
  maandag 26 december 2011 @ 23:24:35 #17
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106072022
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 23:03 schreef Ayca het volgende:
Hoe gaat het met tippelen in Alkmaar? Ken je Google Streetview al? Kan je mooie straten uitkiezen voordat je aan het werk gaat. Soort werkvoorbereiding :)
pi_106072128
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 22:49 schreef Che_ het volgende:
Wat een arrogantie :')

Turquaz is de grap die jaleesa stalkte hier?? _O- :')
Jij noemt mij een grap..? :')
Dat is een grap.. :)

En Jaleesa stalken..? Meid, jij weet niet wat stalken is.
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_106072137
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hoe gaat het met tippelen in Alkmaar? Ken je Google Streetview al? Kan je mooie straten uitkiezen voordat je aan het werk gaat. Soort werkvoorbereiding :)
Jou plan van aanpak?
Quote van Tjabbo:
  maandag 26 december 2011 @ 23:28:35 #20
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106072193
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Jou plan van aanpak?
Jou :')
pi_106072533
julis heeft borstharen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_106072539
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef Che_ het volgende:

[..]

Terbiyeli ol. Reageer je altijd zo onbeleefd tegen meisjes? Hoe oud ben jij eigenlijk?
pi_106072594
quote:
11s.gif Op maandag 26 december 2011 23:37 schreef Slayage het volgende:
julis heeft borstharen?
:') :D. Hoe kom je daar nou weer op? Natuurlijk heb ik dat.
pi_106072634
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 23:38 schreef Julis het volgende:

[..]

:') :D. Hoe kom je daar nou weer op? Natuurlijk heb ik dat.
post nr 10
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_106072659
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 23:28 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jou :')
post nr 8
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')