Kan ik nietquote:Op woensdag 28 december 2011 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisjes die wat voorzichtiger worden is ook geen overbodige luxe. Behandel hem als een baby.ik doe dat ook
Jaa, flink gegetenquote:Op woensdag 28 december 2011 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisjes die wat voorzichtiger worden is ook geen overbodige luxe. Behandel hem als een baby.ik doe dat ook
[..]
Yeah mon, jij ook?
[..]
Je hebt That No Homo Show gemist gisteren.
Kan ik niet!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dan wil ik per direct mijn foetus terug
Nice! Waar ga je heen?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:54 schreef JackieBrown het volgende:
Gratis upgrade gefixt naar premium comfort class voor m'n vakantie over 1,5 week OYEAHalcohol drinken in het vliegtuig, ik ga het doen
Jaloers.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Florida (Orlando vooral)helemaal ADHD'en in Disney
Ah tof, ik ben jaloers!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Florida (Orlando vooral)helemaal ADHD'en in Disney
Neuh, heb iedereen inclusief m'n fb contacten op whatsapp nuquote:Op woensdag 28 december 2011 12:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe telefoon? Mis je het pingen niet?
Ik ben down. Kan IPBen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef JackieBrown het volgende:
Ga meeWe hebben een vakantiehuis met 4 slaapkamers... nog 2 over dus
.
Ticket enzo zelf regelen.
Orlando, al die themeparken daarquote:Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef JackieBrown het volgende:
.
I'm inquote:Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef JackieBrown het volgende:
.
Ooh okee dus als er nog plaats in het vliegtuig is waarschijnlijk met korting ofzo een ticket krijgen?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Indien Plaats Beschikbaar
volgensmij bedoelt ie wat anders maar oke
Precies dit. Voor 150 euro een retourtje Orlando.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ooh okee dus als er nog plaats in het vliegtuig is waarschijnlijk met korting ofzo een ticket krijgen?
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Precies dit. Voor 150 euro een retourtje Orlando.
Whuuuuut, ik ga ook op Schiphol werken.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Precies dit. Voor 150 euro een retourtje Orlando.
Is alleen voor familie van KLM medewerkers.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whuuuuut, ik ga ook op Schiphol werken.
Dit.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
gewoon piloot worden, gratis en voor niksquote:Op woensdag 28 december 2011 13:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |