VAN MIJ!quote:
Waar was je net dan?quote:
Andere bucket in de oven, even een assie roken.quote:
Ik join je met de assiequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Andere bucket in de oven, even een assie roken.
Jij moet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik join je met de assie![]()
Mijn ketel is kapot, en nu moet ik 1000 euro fixen om geen kou te lijden deze winter![]()
Kutleven.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
doe nog 1x zo hard dan met je jonkosmoel ik maak geen grappen hier
Heel goed van je, van een BB naar een Android is een hele verbetering. Voor die echte volmaaktheid ga je naar een iPhone, probeer dat over een jaar of 2.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Yeuy m'n HTC binnen. Assholes hadden m'n abbo al vanaf 27-12-11 laten ingaan zonder dat ik het wist en ik dus de hele dag zonder internet zatWat een tering maatschappij toch ook. Geeneens ff alle nummers van m'n BBMcontactpersonen kunnen hosselen, nooh first world problem. Grapje, ben er superblij mee.
Maar weet je wat 't is, de iPhone is zo breekbaar. En ik, als enorme kluns ben dus niet geschikt voor een iPhone. Plus hij is ontiegelijk duurquote:Op woensdag 28 december 2011 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heel goed van je, van een BB naar een Android is een hele verbetering. Voor die echte volmaaktheid ga je naar een iPhone, probeer dat over een jaar of 2.
Meisjes die wat voorzichtiger worden is ook geen overbodige luxe. Behandel hem als een baby.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar weet je wat 't is, de iPhone is zo breekbaar. En ik, als enorme kluns ben dus niet geschikt voor een iPhone. Plus hij is ontiegelijk duur
Yeah mon, jij ook?quote:
Je hebt That No Homo Show gemist gisteren.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wie komt mij even een ontbijtje op bed brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |