I got hit on by one. Ik voelde me misbruikt.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had een ontzettende homo die nog arrogant keek ook
Gingen we toch al? Ik had de hariboringen al klaar liggen......quote:
Ghehe, maar wat doe jij nou in die planes? Schoonmake ofwa?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
I got hit on by one. Ik voelde me misbruikt.
I found out you've to have passed a lot of exami.. exam.. tests.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:05 schreef Maisnon het volgende:
Chocobeer werkt stiekem gewoon bij de KFC op schiphol
quote:
Ik hoef hem al niet meer, wat een dramaquote:
Casanovaquote:Op woensdag 28 december 2011 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
I got hit on by one. Ik voelde me misbruikt.
[..]
Gingen we toch al? Ik had de hariboringen al klaar liggen......
Een ekte FOK!hoselaar deze man.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Casanova
Waren voor mijmaar dat geeft niet
Uhhuh, hosselbloedlijnen vloeien! Stiekem ben ik trots, mja ik hossel dan ook vanalles en nogwatquote:Op woensdag 28 december 2011 14:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een ekte FOK!hoselaar deze man.
En die 2 die je eergisteren misliep dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uhhuh, hosselbloedlijnen vloeien! Stiekem ben ik trots, mja ik hossel dan ook vanalles en nogwat
Hosselen
Bam!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En die 2 die je eergisteren misliep dan?
Geeft ook niet, want de avond daarvoor heb ik een blonde stoot half van d'r vriendje afgeperst die niet wist wat hij met de situatie aanmoestquote:Op woensdag 28 december 2011 14:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen blondjes deedquote:Op woensdag 28 december 2011 14:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geeft ook niet, want de avond daarvoor heb ik een blonde stoot half van d'r vriendje afgeperst die niet wist wat hij er mee aanmoest
Echter nu appt ze me de hele tijd over haar paard...
Paardenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geeft ook niet, want de avond daarvoor heb ik een blonde stoot half van d'r vriendje afgeperst die niet wist wat hij met de situatie aanmoest
Hij mocht van haar meedoen met ons maar van mij nietVond hij wat minder wel..
Ik val er hoofdzakelijk ook niet op nee, maar zij had wel wat.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen blondjes deed.
KULAARRRRRR.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Geeft niet, uiteindelijk hossel ik meer meids dan jijquote:
Op je hoofd?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:29 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geeft niet, uiteindelijk hossel ik meer meids dan jij![]()
Maar godver, waarom mijn dag verpesten2 perzische chickies op mijn hoofd had leuk geweest.
Ik ga jou ook appen over paardenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geeft ook niet, want de avond daarvoor heb ik een blonde stoot half van d'r vriendje afgeperst die niet wist wat hij met de situatie aanmoest
Hij mocht van haar meedoen met ons maar van mij nietVond hij wat minder wel..
Jij hoeft enkel je heupen te wiegen en klaar.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:29 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maar godver, waarom mijn dag verpesten2 perzische chickies op mijn hoofd had leuk geweest.
KnuffelMarokkaan.quote:
App maar hoe hard je me wilt berijden.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga jou ook appen over paarden
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij hoeft enkel je heupen te wiegen en klaar.
Ik kleed je uit met m'n Disney Pixar ogenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
App maar hoe hard je me wilt berijden.
http://www.allfacebook.co(...)hat-it-means-2010-05quote:Op woensdag 28 december 2011 14:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben echt bij elke niks zeggende test op internet of artikel wat ik lees bang dat het automatisch op mn feesboek komt
Same thoughts... same thoughtsquote:Op woensdag 28 december 2011 14:37 schreef Phantomesse het volgende:
Pas na vannachyt weet ik wat Panzemaus zijn UI is..![]()
![]()
Ha-Ha-HAHAHAHUZIJSGSJKXKSKJVBASJKSA
Geil wel ditquote:Op woensdag 28 december 2011 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kleed je uit met m'n Disney Pixar ogen![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kleed je uit met m'n Disney Pixar ogen![]()
pr0n HTCquote:Op woensdag 28 december 2011 14:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geil wel dit
Mocht ik een dezer dagen pr0n hebben dan ga ik aan jou denken
Vlijmscherp.quote:
Draait die ook een beetje smooth op de 4?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:51 schreef Panzermaus het volgende:
iPad pakken, GTA III starten, nog geen missie gedaan maar wel binnen 2 minuten alweer massamoord met een afgenomen politiewapen.
Mag ik voor CB posten?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:29 schreef Phantomesse het volgende:
Yup, zij het met mindere graphics en scherm dat eigenlijk te klein is voor GTA.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Draait die ook een beetje smooth op de 4?
Heeft hij op de iPad dan native resolution? Of upscale?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yup, zij het met mindere graphics en scherm dat eigenlijk te klein is voor GTA.
Baws.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik voor CB posten?
[ afbeelding ]
Hogere resolutie, betere textures, betere reflecties en er zit meer ruimte tussen de controls enzo. Is zo'n universal app, geen upscale.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heeft hij op de iPad dan native resolution? Of upscale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |