KnuffelMarokkaan.quote:
App maar hoe hard je me wilt berijden.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga jou ook appen over paarden
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij hoeft enkel je heupen te wiegen en klaar.
Ik kleed je uit met m'n Disney Pixar ogenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
App maar hoe hard je me wilt berijden.
http://www.allfacebook.co(...)hat-it-means-2010-05quote:Op woensdag 28 december 2011 14:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben echt bij elke niks zeggende test op internet of artikel wat ik lees bang dat het automatisch op mn feesboek komt
Same thoughts... same thoughtsquote:Op woensdag 28 december 2011 14:37 schreef Phantomesse het volgende:
Pas na vannachyt weet ik wat Panzemaus zijn UI is..![]()
![]()
Ha-Ha-HAHAHAHUZIJSGSJKXKSKJVBASJKSA
Geil wel ditquote:Op woensdag 28 december 2011 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kleed je uit met m'n Disney Pixar ogen![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kleed je uit met m'n Disney Pixar ogen![]()
pr0n HTCquote:Op woensdag 28 december 2011 14:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geil wel dit
Mocht ik een dezer dagen pr0n hebben dan ga ik aan jou denken
Vlijmscherp.quote:
Draait die ook een beetje smooth op de 4?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:51 schreef Panzermaus het volgende:
iPad pakken, GTA III starten, nog geen missie gedaan maar wel binnen 2 minuten alweer massamoord met een afgenomen politiewapen.
Mag ik voor CB posten?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:29 schreef Phantomesse het volgende:
Geeft niet, uiteindelijk hossel ik meer meids dan jij![]()
Yup, zij het met mindere graphics en scherm dat eigenlijk te klein is voor GTA.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Draait die ook een beetje smooth op de 4?
Heeft hij op de iPad dan native resolution? Of upscale?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yup, zij het met mindere graphics en scherm dat eigenlijk te klein is voor GTA.
Baws.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik voor CB posten?
[ afbeelding ]
Hogere resolutie, betere textures, betere reflecties en er zit meer ruimte tussen de controls enzo. Is zo'n universal app, geen upscale.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heeft hij op de iPad dan native resolution? Of upscale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |