Ja, Maastricht is niiicequote:Op woensdag 28 december 2011 13:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit.
Kun je een beetje leuk winkelen in maastricht?
Wat voor perverse afkorting had ik hier van moeten maken?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
volgensmij bedoelt ie wat anders maar oke
Nou IPB'en, moet ik daar: Indien Plaats Beschikbaaren van maken?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat voor perverse afkorting had ik hier van moeten maken?
In deze context wel.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou IPB'en, moet ik daar: Indien Plaats Beschikbaaren van maken?
'Gewoon' piloot wordenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gewoon piloot worden, gratis en voor niks
Zullen we trouwen?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is alleen voor familie van KLM medewerkers.
Ja, volgensmij is dat echt een kutberoep hoor. Nooit thuis, gekut met vliegtuigen ditdat. Alleen de centjes zijn wel spang.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
'Gewoon' piloot worden![]()
Lijkt me wel tof eigenlijk.
Echt he, ik heb nog niet 1 keer een vrouwelijke piloot meegemaaktquote:Op woensdag 28 december 2011 13:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
'Gewoon' piloot worden![]()
Lijkt me wel tof eigenlijk.
Ik wel. Zijn altijd van die halve mannen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt he, ik heb nog niet 1 keer een vrouwelijke piloot meegemaakt
Kan ook niet, anders is er geen tijd meer voor aanrecht.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt he, ik heb nog niet 1 keer een vrouwelijke piloot meegemaakt
En stewards soms halve vrouwen. Wat een wereldquote:Op woensdag 28 december 2011 13:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wel. Zijn altijd van die halve mannen.
Zo'n cockpit exact in de vorm van een keukenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kan ook niet, anders is er geen tijd meer voor aanrecht.
Deze gaat op voor nagenoeg elke steward. Verbazingwekkend haast.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En stewards soms halve vrouwen. Wat een wereld
Wat.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Precies dit. Voor 150 euro een retourtje Orlando.
Maastricht is super.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit.
Kun je een beetje leuk winkelen in maastricht?
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En stewards soms halve vrouwen. Wat een wereld
Kennen ze niet in Grun he?quote:
He!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kennen ze niet in Grun he?
150 euro retourvlucht naar Florida, USA?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kennen ze niet in Grun he?
Nee. Riolering.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
150 euro retourvlucht naar Florida, USA?
Inderdaad. Ik had een ontzettende homo die nog arrogant keek ookquote:Op woensdag 28 december 2011 13:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze gaat op voor nagenoeg elke steward. Verbazingwekkend haast.
Nou bij alle vliegtuigongelukken tot nu toe waren de piloten man DUSSSSquote:Op woensdag 28 december 2011 13:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar vrouwlijke piloten moet je toch niet willen man. Vertrouw ze voor geen meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |