SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Je moet de chicks hebben die snel klaar kunnen komen, maar het kunnen inhouden. Dat ze de hele tijd vragen en op het laatst bijna smeken of je wilt klaarkomen. En 5 sec voor je komt moet je het zeggen tegen d'r, dan komt zij instant en kan jij ook lozen op die golvende beweging van haarquote:Op maandag 26 december 2011 17:24 schreef Panzermaus het volgende:
Oh man, ze is meestal sneller klaar dan ik.Thatfeel wanneer ze je gewoon door kunt gaan en ze nog helemaal om je heen geklemd zit en niet de boel kan ontspannen.
![]()
![]()
. Na een tijdje kan je beiden tegelijk komen elke keer.
Real talk. Het is dat Ron.Jemery die username heeft gekaapt, anders had ik 'm geregistreerd.![]()
1 op de 100 chicks kan dat ofzo.quote:Op maandag 26 december 2011 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moet de chicks hebben die snel klaar kunnen komen, maar het kunnen inhouden. Dat ze de hele tijd vragen en op het laatst bijna smeken of je wilt klaarkomen. En 5 sec voor je komt moet je het zeggen tegen d'r, dan komt zij instant en kan jij ook lozen op die golvende beweging van haar. Na een tijdje kan je beiden tegelijk komen elke keer.
Real talk, het is dat Ron.Jemery die username heeft gekaapt, anders had ik 'm geregistreerd.![]()
Je moet wel over een bazenfilter beschikken natuurlijk. Van de 10 chicks zijn er maar 5 doable, 4 kunnen er koken, 3 tappen en/of smoken, 2 vinden pijpen niet vies en 1 (één) kan haar orgasme controlerenquote:Op maandag 26 december 2011 17:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1 op de 10 chicks kan dat ofzo..
![]()
Ja pff, nu pasquote:. Nou, maak er maar tientallen van dan was dit het grove filter, de fijne ga ik nieteens uittypen
.
![]()
En dan moet je nog maar een jongen vinden die niet binnen 1 minuut klaarkomt en het goed in de vingers/tong heeftquote:Op maandag 26 december 2011 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja pff, nu pas. Nou, maak er maar tientallen van dan was dit het grove filter, de fijne ga ik nieteens uittypen
.
![]()
![]()
Kaiserlich.quote:Op maandag 26 december 2011 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Juminelle die chubby is. Dat is als een nuchtere Sala, een rustige Phantomesse, een skere dWc, Chocolatebear met gare grappen, een swagloze Sinji, een optimistische Vaseline_, een norse Jackie.. you catch my drift
.
Zo meteen kalkoenen verorberen.Ik stoot meestal maar één keer. Klaar over en sluiten.quote:Op maandag 26 december 2011 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan moet je nog maar een jongen vinden die niet binnen 1 minuut klaarkomt en het goed in de vingers/tong heeftThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Eraf rollen en gelijk ronkenquote:Op maandag 26 december 2011 17:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kaiserlich.
Zo meteen kalkoenen verorberen.
[..]
Ik stoot meestal maar één keer. Klaar over en sluiten.![]()
![]()
Da's ook geen rocket sciencequote:Op maandag 26 december 2011 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan moet je nog maar een jongen vinden die niet binnen 1 minuut klaarkomt en het goed in de vingers/tong heeft. 1 Minute man - kleine onderbreking -
Godverdomme, moet ineens denken aan m'n allereerste Missy Elliott nummer!!
- vervolg - is /care, gewoon even 5 minuten weglachen met een semi-pokerface en doorgaan. Had een keer een ziek spange cocky gehad als foreplay, gingen we d'rna ballen, kwam ik ook binnen 1 min. Was ze nog boos ook!!1
Whaha, zakelijkquote:Op maandag 26 december 2011 17:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik stoot meestal maar één keer. Klaar over en sluiten..
![]()
En haar ook nog door die ene stoot laten komen.quote:quote:Op maandag 26 december 2011 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende: kwam ik ook binnen 1 min. Was ze nog boos ook
!!1
De kuthoer.
Gewoon 5 minuten wachten en vervolgens 2 uur lang kunnen doorstoten. Tot het pijn doet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Oke dat in 1 minuut klaarkomen hebben veel dudes, opzich niet erg. Tenzij wat chocobeer zegt, gelijk afsluiten.
![]()
Als je zonder foreplay klaarkomt binnen 1 minuut kom je rechtstreeks uit de gevangenis ofzoquote:Op maandag 26 december 2011 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Oke dat in 1 minuut klaarkomen hebben veel dudes, opzich niet erg. Tenzij wat chocobeer zegt, gelijk afsluiten.
. Die sma zat me een halfuur lang te pijpen, dan is het toch niet raar als ik in 1 minuut spuit als een Blastoise.
![]()
Mi gado.quote:![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat kan ook met je vaginaquote:Op maandag 26 december 2011 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Soms wou ik dat ik een penis had dan ging ik kneiterhard seks hebben![]()
![]()
Je houdt er van.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dit. Zo benieuwd hoe dat voelt als je naar binnen gaat, met je vingers is dat toch andersquote:Op maandag 26 december 2011 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar dat gevoel ken ik al, I want it the penis-way!
All good things are wild and free.![]()
Van pijpen alleen kom ik kankertraag, dus als je cocky een half uur volhoudt ben je wat mij betreft proquote:Op maandag 26 december 2011 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Halfuur pijpen en nog niet klaarkomen. Hoe slecht is ze dan.
Dat heb ik dus andersom, hoe de fuck voelt dat (no homo)quote:Op maandag 26 december 2011 18:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit. Zo benieuwd hoe dat voelt als je naar binnen gaat, met je vingers is dat toch anders. Als ik er bij stilsta lijkt het zelfs enigszins eng
.
Waarom niet toch, alle taboes zijn al besproken hier zowat, behalve dezequote:.
![]()
Gewoon blij wezen met je gleufquote:Op maandag 26 december 2011 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar dat gevoel ken ik al, I want it the penis-way!![]()
Dan ben jij nooit goed gepijpt.quote:Op maandag 26 december 2011 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van pijpen alleen kom ik kankertraag, dus als je cocky een half uur volhoudt ben je wat mij betreft pro.
[..]
Dat heb ik dus andersom, hoe de fuck voelt dat (no homo). Als ik er bij stilsta lijkt het zelfs enigszins eng
.
[..]
Waarom niet toch, alle taboes zijn al besproken hier zowat, behalve deze.
All good things are wild and free.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |