SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actuele stand:
Nederlanders actief in de Premier League:
Rafaël van der Vaart, Tottenham Hotspur
John Heitinga, Everton
Nigel de Jong, Manchester City
Dirk Kuijt, Liverpool
Robin van Persie, Arsenal
Royston Drenthe, Everton
Michel Vorm, Swansea City
Tim Krul, Newcastle United
Patrick van Aanholt, Wigan Athletic
Kemy Augustien, Swansea City
Ferrie Bode, Swansea City
Ronnie Stam, Wigan Wigan Athletic
Dorus de Vries, Wolverhampton Wanderers
[ Bericht 3% gewijzigd door YazooW op 26-12-2011 15:20:35 ]![]()
Paar bekers wellicht, maar niet meer landstitelt iig.quote:Op maandag 26 december 2011 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Manchester United?
Edit: Heeft Mourinho niet meer gewonnen met Chelsea?Echte romaticus die gaat in de Championship trainen.quote:Op maandag 26 december 2011 14:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
Misschien iets voor Blackburn ?![]()
Royston verdiend zijn eigen TT na zijn goede resultaten van de laatste tijd.
Benieuwd of hij straks in de basis mag starten.![]()
Exacte zoekopdracht voor:
"royston ricky drenthe" geeft 216.000 resulaten.
"royston rickie drenthe" geeft 1550 resulaten.
Ik zat zelf ook nog te twijfelen maar denk wel dat het er nu goed staat.![]()
Volledige naam Royston Rickie DrentheIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
mooie assist ruizIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dempsey met de 1-1 dus.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Gisteren te veel gedronken. Niet zo hard zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet te geloven en dat noemen ze in Engeland de beste linksback ter wereld(Cole that is)
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Volgens mij welquote:Op maandag 26 december 2011 15:15 schreef Smoofie het volgende:
Hoi jojoorjte, leuke 1e kerstdag gehad ?
Noot noot.![]()
Wel flink happen ja.quote:Op maandag 26 december 2011 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet te geloven en dat noemen ze in Engeland de beste linksback ter wereld(Cole that is)
Noot noot.![]()
die team news scrollerde tering dat ding scrollt zo snel.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Hij heeft weer 5 hoeren uit elkaar getrokken gisteren avond, dat is vermoeiend he.quote:Op maandag 26 december 2011 15:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gisteren te veel gedronken. Niet zo hard zijn.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Cole is koosjer, wat zeg jij swa..quote:Op maandag 26 december 2011 15:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft weer 5 hoeren uit elkaar getrokken gisteren avond, dat is vermoeiend he.AFCA
deze save
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik hoop stiekem wel dat Chelsea verliest, gaan ze misschien eindelijk eens die Villas Boas ontslaan.![]()
Heeft die kerel niet een afkoopsom van xx miljoen?quote:Op maandag 26 december 2011 15:28 schreef YazooW het volgende:
Ik hoop stiekem wel dat Chelsea verliest, gaan ze misschien eindelijk eens die Villas Boas ontslaan.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Geen probleem voor Abramovich lijkt mij...quote:Op maandag 26 december 2011 15:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft die kerel niet een afkoopsom van xx miljoen?![]()
Martin in pak moet ie echt vaker doen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ferguson moet echt eens weg, te conservatief.quote:Op maandag 26 december 2011 17:15 schreef Trystar het volgende:
De Gea al weer afgeschreven door Sir Alex?
Hij heeft denk ik wel spijt dat hij niet voor Steek is gegaan.AFCA
Ik vind van wel. Heb respect voor hem hoor, maar het is wel tijd voor een frisse wind bij United.quote:AFCA
De datum van zijn beroep is nog niet vastgesteld voorzover ik weet, dus tot die datum mag hij in ieder geval nog spelenquote:Op maandag 26 december 2011 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer gaan de 8 wedstrijden schorsing van Suarez van start?![]()
ALs het zo blijft en Arsenal wint morgen![]()
.
Chelsea 5e en City op gedeelde 1e plek
AFCA
Downing en Carol van Liverpool wat zijn die slechtGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
1 Manchester City 18 14 3 1 45 53 - 15
2 Manchester United 18 14 3 1 45 47 - 14
3 Tottenham Hotspur 16 11 2 3 35 32 - 19
4 Chelsea 18 10 4 4 34 36 - 21
5 Arsenal 17 10 2 5 32 33 - 25
6 Liverpool 18 8 7 3 31 21 - 14
AFCA
Liverpool kan simpele wedstrijden niet winnen. Zo jammerGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
MotD morgen niet op de BBC?
Kan alleen de programmering van vanavond vinden...@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen![]()
blijkbaar niet, alleen vanavond om kwart voor 12 BBC 1quote:Op maandag 26 december 2011 20:51 schreef assie het volgende:
MotD morgen niet op de BBC?
Kan alleen de programmering van vanavond vinden...It Never Hurts To Help!![]()
City laat ook punten liggen, Chelsea deed dat ook al wel... wat een gat eigenlijk, alleen Tottenham kan op 4 punten komen maar waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 26 december 2011 17:54 schreef Wilskracht het volgende:
Liverpool kan simpele wedstrijden niet winnen. Zo jammer![]()
Inderdaad jammer, daar had ik wel wat meer van verwacht omdat ze geen europees voetbal spelenquote:Op maandag 26 december 2011 17:54 schreef Wilskracht het volgende:
Liverpool kan simpele wedstrijden niet winnen. Zo jammer![]()
Niet uit de Premier League maar ga hem hier toch posten.quote:Gillingham winger Chris Whelpdale suffers split scrotum
Gillingham winger Chris Whelpdale suffered an unusual injury in Monday's 2-1 win at Crawley, as a tackle split open his scrotum.
The 22-year-old was given treatment to the wound, which occurred late on in a victory that extended the club's winning run to nine games.
"It's a horrific injury," boss Andy Hessenthaler told BBC Radio Kent.
"It's absolutely disgusting. He's going to be very sore, and I'm sure his wife won't be too happy either.
Hessenthaler confirmed that Whelpdale is now a doubt for Friday's game with Dagenham & Redbridge, along with defender Matt Fish, who limped off during Monday's victory.
Whelpdale joined Gills from Peterborough United in July 2011 following a successful loan spell, having made 143 appearances for the Posh.
Since completing a move to Priestfield he has scored four goals in 22 games.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/16338426.stm![]()
![]()
Knap gecounterd, maar die back van Arsenal staat wel een beetje heel erg slecht te verdedigen tot nu toe."Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC![]()
![]()
![]()
Wat een schwalbe
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Arsenal speelt nerveus...What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zoals netquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten meer ballen spelen op RvP
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
hij raakt hem wélquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Arteta![]()
![]()
Wilt hij de keeper inschieten ofzo?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Snap het ook niet. Niet álle Spanjaarden zijn goedquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Zegt die nou goede aankoop? Arteta is fucking slecht man, verdedigend.
TorresWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
AL die ego's man, voor hun eigen kans gaan terwijl ze alles op RvP moeten afgeven.
AFCA
Nu komt het assistmonster erin, dus het zal wel goedkomen danArshavin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
De Engelse commentatoren vinden het een twijfelgeval (rode kaart)Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
volgende week staat ie weer ouderwets te grabbelen, maar nu kan ie opeens allesquote:
know'm sayin?
word? word.![]()
Herkenbaar tegen PSV iddquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:48 schreef alors het volgende:
[..]
volgende week staat ie weer ouderwets te grabbelen, maar nu kan ie opeens alles![]()
![]()
Arsenal toch...
ik ook. Of Arsenal-QPRquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat a.s. zaterdag misschien naar Chelsea - Villa
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Het begint me op te vallen dat iedere keer dat ik MotD aanzet op BBC, een keer of 6-7 dit seizoen tot nu toe, iedere keer dat Webb een wedstrijd fluit hij een gigantische fout maakt. Gisteren weer bij die penalty in de wedstrijd van Everton (of was het Sunderland? Weet 't eigenlijk niet eens meer) dat hij iemand die struikelt over zn eigen voeten een penalty geeft. Is die gozer echt zo dramatisch of kijk ik steeds op de verkeerde momentenHet is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
wo 28 dec 2011, 14:41 | 2 reacties
OPNIEUW STRAF SUAREZ
Van onze Telesportredactie
LIVERPOOL - Het zit oud-Ajacied Luis Suarez bepaald niet mee. De aanvaller van Liverpool is voor nog eens één duel geschorst. Suarez zou eerder deze maand gebaren hebben gemaakt naar fans van Fulham op 5 december. Ook kreeg Suarez een boete van 20.000 Engelse pond. Dat heeft de tuchtcommissie van de Engelse voetbalbond FA bekendgemaakt.![]()
Ja ik zag dat moment ook, hij gaf Everton een onterechte penalty tegen Sunderlandquote:Op woensdag 28 december 2011 00:16 schreef kalinhos het volgende:
Het begint me op te vallen dat iedere keer dat ik MotD aanzet op BBC, een keer of 6-7 dit seizoen tot nu toe, iedere keer dat Webb een wedstrijd fluit hij een gigantische fout maakt. Gisteren weer bij die penalty in de wedstrijd van Everton (of was het Sunderland? Weet 't eigenlijk niet eens meer) dat hij iemand die struikelt over zn eigen voeten een penalty geeft. Is die gozer echt zo dramatisch of kijk ik steeds op de verkeerde momenten![]()
Binnenkortquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:19 schreef tjoptjop het volgende:
Spurs doen goede zaken deze ronde![]()
Wanneer wordt dat duel met Everton (?) eigenlijk ingehaald?![]()
Spurs is echt goed bezig! Misschien 1 zeer goede versterking en ik zie ze die 3de plek wel vasthouden.
![]()
Je hebt gelijk, geeft veels te snel penaltys.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:16 schreef kalinhos het volgende:
Het begint me op te vallen dat iedere keer dat ik MotD aanzet op BBC, een keer of 6-7 dit seizoen tot nu toe, iedere keer dat Webb een wedstrijd fluit hij een gigantische fout maakt. Gisteren weer bij die penalty in de wedstrijd van Everton (of was het Sunderland? Weet 't eigenlijk niet eens meer) dat hij iemand die struikelt over zn eigen voeten een penalty geeft. Is die gozer echt zo dramatisch of kijk ik steeds op de verkeerde momenten
Keek vorig jaar de FA cup, en toen struikelde Berbatov, krijgt hij een penaltySoms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .![]()
Ok maar dat is ManU die krijgen altijd wat ze willen, zeker van Webbquote:Op woensdag 28 december 2011 16:35 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Keek vorig jaar de FA cup, en toen struikelde Berbatov, krijgt hij een penalty![]()
![]()
Wat is hun zwakke schakel? Keeper?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Spurs is echt goed bezig! Misschien 1 zeer goede versterking en ik zie ze die 3de plek wel vasthouden.
Vorig jaar had je nog die kale Hutton die er geen reet van kon, die is er nu niet meer bij geloof ik. Maar dit jaar heb ik niet echt veel wedstrijden van ze gezien.![]()
Ze hebben geen brede selectie. United ook niet echt, maar als Bale uitvalt en bijv. v/d Vaart dan zijn ze de lul. Adebayor is ook een huurspeler.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat is hun zwakke schakel? Keeper?
Vorig jaar had je nog die kale Hutton die er geen reet van kon, die is er nu niet meer bij geloof ik. Maar dit jaar heb ik niet echt veel wedstrijden van ze gezien.AFCA
Ze hebben inderdaad geen zwakke schakels in hun basisteam - het probleem zit hem in de reservespelers en het feit dat ze qua salarissen niet meekunnen bij de grotere clubs - dus is er een kans dat Modric en Bale voor meer geld kiezen.![]()
Volgens mij hebben ze nog een Braziliaanse keeper, speelde wel aardig een paar seizoenen geleden.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat is hun zwakke schakel? Keeper?
Vorig jaar had je nog die kale Hutton die er geen reet van kon, die is er nu niet meer bij geloof ik. Maar dit jaar heb ik niet echt veel wedstrijden van ze gezien.![]()
Ex-PSV'er Gomes, die vorig jaar ontzettend veel blunders maakte. Gelukkig vervangen door Brad Friedel, ondertussen 40 ofzo maar met de Amerikaan in het doel gaat het stukken beter.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nog een Braziliaanse keeper, speelde wel aardig een paar seizoenen geleden.![]()
Plek kwijt, maar met de schorsing van Suarez zal hij heus weer minuten speeltijd krijgen. Al is Bellamy hem volgens mij zelfs gepasseerd in de rangorde.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:00 schreef NLGooner het volgende:
Speelt Kuyt nou nog weleens voor Liverpool? Ik zie hem steeds op de bank zitten![]()
KakC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
En die maakt nu wel het verschilquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Plek kwijt, maar met de schorsing van Suarez zal hij heus weer minuten speeltijd krijgen. Al is Bellamy hem volgens mij zelfs gepasseerd in de rangorde.![]()
![]()
Die Andy Carol die spits van 39 miljoen is zo slecht. Dan kan je beter Kuyt er neer zetten.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Eeuwig zonde inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef Wilskracht het volgende:
Die Andy Carol die spits van 39 miljoen is zo slecht. Dan kan je beter Kuyt er neer zetten.![]()
Die gast kan er echt he-le-maal niks vanquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef Wilskracht het volgende:
Die Andy Carol die spits van 39 miljoen is zo slecht. Dan kan je beter Kuyt er neer zetten.
Liverpool ruilt de ene waardeloze spits in voor een ander![]()
maar wel 25m aan overgehouden in ieder gevalWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kon hij niet veel aan doen verdediger loopt er achter en raakt de bal zodat de bal van richting veranderd.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Netjes van Skrtel
Hij zag er ook niet helemaal gelukkig uit...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Kon Krul niet veel aan doen lijkt mijWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Verdediger verandert richting van bal op het laatste moment behoorlijk terwijl Krul al bezig was met z'n actiequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij zag er ook niet helemaal gelukkig uit...![]()
Carol kan geen eens een bal er in koppenGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Zag er allemaal erg knullig uitquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Verdediger verandert richting van bal op het laatste moment behoorlijkWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kuy voor de bebloede BellamyGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Arme Kuyt moet met Carol samen spelenGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Krul heeft zo'n waardeloos team voor zich staan die gaan nog zakken naar plaats 11Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Manchester-United-Blackburn is bezigGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Op 31 december om 14:00quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:59 schreef Wilskracht het volgende:
Manchester-United-Blackburn is bezig
Een paar uur voordat 2012 begint. Ze zijn niet goed in Engeland
Houdt ze een paar uur extra van de alcohol wegquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op 31 december om 14:00
Een paar uur voordat 2012 begint. Ze zijn niet goed in Engeland![]()
![]()
Berbatov![]()
![]()
Blackburn 0-1
Al spelen ze om 23:00 vanavond, stadion zit toch wel volquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Wtf, op 31 december een wedstrijdDat gaat wel te ver.
Waarom? Morgenmiddag vind ik nog wat gekker. Dan moet je het vanavond rustig aan doen en op tijd gaan slapen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Wtf, op 31 december een wedstrijdDat gaat wel te ver.
sig verwijderd door FA![]()
Is wel logisch als je in de entertainment industrie werkt, ik vind het eigenlijk vreemder dat er hier niet gevoetbald wordtquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Morgenmiddag vind ik nog wat gekker. Dan moet je het vanavond rustig aan doen en op tijd gaan slapen.![]()
Ik zou ze vandaag en morgen gewoon vrij geven, zij hebben ook een familie en gezin, laat ze lekker samen zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Morgenmiddag vind ik nog wat gekker. Dan moet je het vanavond rustig aan doen en op tijd gaan slapen.
★★★![]()
Maar een paar jaar geleden gebeurde dat ook in NL.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel logisch als je in de entertainment industrie werkt, ik vind het eigenlijk vreemder dat er hier niet gevoetbald wordtsig verwijderd door FA![]()
Voor veel Engelsen is het waarschijnlijk de gewoonte om samen met familie en vrienden op oudjaar/nieuwjaar naar het voetbal te gaan. Ik vind er niks mis mee. Wat ik gekker vind is dat sommigen van deze ploegen al op 2 januari weer moeten voetballen.![]()
Alleen met tweede kerstdag. Niet op oud/nieuwjaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar een paar jaar geleden gebeurde dat ook in NL.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor veel Engelsen is het waarschijnlijk de gewoonte om samen met familie en vrienden op oudjaar/nieuwjaar naar het voetbal te gaan. Ik vind er niks mis mee. Wat ik gekker vind is dat sommigen van deze ploegen al op 2 januari weer moeten voetballen.AFCA
United staat achter
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Haal een keer S1 mutsquote:
Dat Blackburn leunt veel te veel naar achteren![]()
Als je de bal niet een beetje in de ploeg kunt houden vraag je erom.![]()
Wel leuk dat Berbatov eindelijk weer een kans krijgtAl moet hij daar natuurlijk alsnog zo snel mogelijk weg.
![]()
Berbatovquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel leuk dat Berbatov eindelijk weer een kans krijgtAl moet hij daar natuurlijk alsnog zo snel mogelijk weg.
Nee die begrijp ik niet, wat is er mis met Berbatov?. Of gaat het niet verder dan het zijn van een Man United speler?quote:Zou zonde zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:20 schreef YazooW het volgende:
Berbabaas
Wel jammer dat hij waarschijnlijk in gaat op contractverlenging...![]()
![]()
Kan iemand uitleggen waarom City zondag en dinsdag speelt en United (bijvoorbeeld) zaterdag een woensdag? Gunstiger voor Liverpool uiteraard maar wel een beetje vreemd.Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.![]()
Best wel netjes om met zo veel druk gelijk te spelen bij Liverpool uit en nu uit met 2-3 voorstaan bij United...![]()
En gewonnen van Arsenal. Ook wel van het bestuu trouwens, want de supporters roepen al sinds wedstrijd 1 om zijn hoofd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:27 schreef YazooW het volgende:
Best wel netjes om met zo veel druk gelijk te spelen bij Liverpool uit en nu uit met 2-3 voorstaan bij United...![]()
Rooney zit niet bij de selectie dachten ze niet nodig te hebben.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Om 16.00 op sport1 extra Swansea-TottenhamGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Het is wel z'n verjaardag natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:34 schreef YazooW het volgende:
Nu is het natuurlijk wachten op minimaal 6 minuten Fergietime.sig verwijderd door FA![]()
Sport 1 extra 1, gaat van Persie het record evenaren/verbeteren?Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:35 schreef GieJay het volgende:
Sport 1 extra 1, gaat van Persie het record evenaren/verbeteren?★★★![]()
Denk het niet. Ik zie Arsenal zelfs wel weer de kans laten liggen om in te lopen. (al is dat gat sowieso al te groot)quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:35 schreef GieJay het volgende:
Sport 1 extra 1, gaat van Persie het record evenaren/verbeteren?![]()
Tegen QPR? Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik zie Arsenal zelfs wel weer de kans laten liggen om in te lopen.sig verwijderd door FA![]()
Andere heldquote:![]()
Of als Sir Alex niet zo ongelooflijk eigenwijs was, en gewoon Steek had gehaald...quote:
Fantastische trainer, veel ervaring, maar als het op doelmannen aankomt... snapt ie er niks meer van
Ja maar dat is geen talent meerquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of als Sir Alex niet zo ongelooflijk eigenwijs was, en gewoon Steek had gehaald..., en dat na die bijna traumatische keepers voor V/d Sar.
![]()
Nu moeten Arsenal en QPR nog voetballen
Lijkt me niet echt een boeiende wedstrijd. Chelsea-Villa lijkt me leuker.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:53 schreef FireFox1 het volgende:
Nu moeten Arsenal en QPR nog voetballensig verwijderd door FA![]()
Chauvinistisch als we zijn, gaan we duimen op 3 doelpunten van RvPquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een boeiende wedstrijd. Chelsea-Villa lijkt me leuker.
Op welke sopcast is Arsenal - QPR?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Kanaal 404 op S1quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Op welke sopcast is Arsenal - QPR?
Super bedankt zegOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
United
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
http://live.player.sport1.nl/sport1quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:15 schreef mr-green het volgende:
Iemand een degelijke link naar stream voor Arsenal?sig verwijderd door FA![]()
Zoek even het streamtopic op en kijk even naar de lijst naar links waarnaar wij NIET mogen linkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:15 schreef mr-green het volgende:
Iemand een degelijke link naar stream voor Arsenal?![]()
![]()
Ik wilde net dezelfde link postenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
http://live.player.sport1.nl/sport1![]()
![]()
Deze dus: Live wedstrijden via internet streams #44
- aan de eerste link in dat rijtje zou je al genoeg moeten hebben...![]()
Al dat gezeik om een paar centen uit te sparen en dan op een brakke stream met Russisch commentaar te kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef tech4u het volgende:
[..]
Ik wilde net dezelfde link posten.
sig verwijderd door FA![]()
Gezeik?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Al dat gezeik om een paar centen uit te sparen en dan op een brakke stream met Russisch commentaar te kijken.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
lolquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Al dat gezeik om een paar centen uit te sparen en dan op een brakke stream met Russisch commentaar te kijken.
wat een aannames zeg. Wie ben jij om zo'n oordeel te geven.
nogmaals een dikke![]()
![]()
Trouwens nog steeds maar 1 kanaal van Sport1 in HD... Beter gaan ze volgend jaar alles gewoon HD maken.![]()
Niet huilen, hier.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:21 schreef mr-green het volgende:
[..]
lol
wat een aannames zeg. Wie ben jij om zo'n oordeel te geven.
nogmaals een dikke
Edit: en? Heb je 'm★★★![]()
Doe ik dat?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:22 schreef YazooW het volgende: