Nee hoor, eet smakelijkquote:Op maandag 26 december 2011 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het gek als ik er een stuk kwaktaart bij neem?
Waarom zou dat gek zijn?quote:Op maandag 26 december 2011 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2011 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2011 09:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Waarom zou dat gek zijn?
Ik zelf eet een stuk tulband bij mijn koffie
Staat Wilfred Genee in de lijst?quote:Op maandag 26 december 2011 09:37 schreef Wilskracht het volgende:
Ik wist niet dat de voorzitter van Heracles zo mooi kon zingen!!
Ik heb mijn kruid al verschoten...quote:
Ach wees blij dat we niet allemaal van hetzelfde houdenquote:Op maandag 26 december 2011 09:38 schreef TLC het volgende:
Dus mensen die hierop gestemd hebben vinden dit nummer serieus bij de beste 15 liedjes horen die ooit in de menselijke geschiedenis zijn gemaakt ?![]()
![]()
Nee maar Andre Hazes wel dus hij kan meezingen.quote:Op maandag 26 december 2011 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat Wilfred Genee in de lijst?
Weet je wel hoe groot Volendam is?quote:Op maandag 26 december 2011 09:38 schreef TLC het volgende:
Dus mensen die hierop gestemd hebben vinden dit nummer serieus bij de beste 15 liedjes horen die ooit in de menselijke geschiedenis zijn gemaakt ?![]()
![]()
Je zult er nog veel meer tegenkomen!!quote:Op maandag 26 december 2011 09:38 schreef TLC het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |