quote:Op zondag 25 december 2011 23:09 schreef De_Directeur het volgende:
Oh, shit, hoogt-ie het nummer automatisch op bij het openen van een nieuw deel?
(dat staat er ook wel bijquote:Op zondag 25 december 2011 23:09 schreef De_Directeur het volgende:
Oh, shit, hoogt-ie het nummer automatisch op bij het openen van een nieuw deel?
Had? Je bedoeld at!quote:Op zondag 25 december 2011 23:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Laatste [HOMO]-topic van 2011 waarschijnlijk..
Ik had vandaag 2 hamburgers en patat..
Wat zijn kweeperen?quote:Op zondag 25 december 2011 23:20 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Had? Je bedoeld at!
En ehh... En voor mij was het gisteren gevulde kalkoen en vandaag:
- Terrine van gerookte en gekonfijte tamme eend met winterpostelein en armagnac pruimen;
- Bisque van zeekreeft met kabeljauw, wilde spinazie en tagliatelle
- Hazenrug met kweeperen en knolselder, pommes duchesse en sauce Grand Veneur
- Vacherin Mont d’Or geserveerd met warm noten-vijgenbrood
- Grand dessert met crumble, mascarpone, chocolade, vijgen en stracciatella
Met een *hips* wijnarrangement
Daar let ik niet op als ik krijsend van de zenuwen een nieuw deel moet openen, met de mobiele versie, na te veel wijn.quote:
waar had je dit zo gegeten?quote:Op zondag 25 december 2011 23:20 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Had? Je bedoeld at!
En ehh... En voor mij was het gisteren gevulde kalkoen en vandaag:
- Terrine van gerookte en gekonfijte tamme eend met winterpostelein en armagnac pruimen;
- Bisque van zeekreeft met kabeljauw, wilde spinazie en tagliatelle
- Hazenrug met kweeperen en knolselder, pommes duchesse en sauce Grand Veneur
- Vacherin Mont d’Or geserveerd met warm noten-vijgenbrood
- Grand dessert met crumble, mascarpone, chocolade, vijgen en stracciatella
Met een *hips* wijnarrangement
Dus in theorie zouden wij elkaar tegen (hebben) kunnen komen?quote:Op zondag 25 december 2011 23:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik mijn eten ook, dus aan Amsterdam ligt het dus niet..
Uiteraard. Maar dat kan te allen tijde. Morgen weer een avondje Hema.quote:Op zondag 25 december 2011 23:39 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dus in theorie zouden wij elkaar tegen (hebben) kunnen komen?
Ik hou niet van Hemaworst.quote:Op zondag 25 december 2011 23:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat kan te allen tijde. Morgen weer een avondje Hema..
Vandaag ook. Ben net een half uurtje thuis.quote:Op zondag 25 december 2011 23:45 schreef De_Directeur het volgende:
Trouwens, Hema open op 2e kerstdag?
Op CS dan zeker? En wat een dagen...quote:Op zondag 25 december 2011 23:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Vandaag ook. Ben net een half uurtje thuis.. Vandaag 10 tot 22, morgen 8 tot 22.
.
Duh.quote:Op zondag 25 december 2011 23:50 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Op CS dan zeker? En wat een dagen...
Zullen we hopen? :pquote:Op zondag 25 december 2011 23:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Laatste [HOMO]-topic waarschijnlijk..
Ik had vandaag 2 hamburgers en patat..
Het is wel grappig om mensen te zien, maar dat is ook alles.quote:Op zondag 25 december 2011 23:55 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Grindr.Daar ben ik niet
genoeg voor.
Geen zorgen, ik kom morgen helemaal niet langs de Hema. En zelfs als...quote:Op maandag 26 december 2011 00:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ja doe dat maar niet. Maar zo onbekend ben ik hier toch niet? :s.
Nu word ik nieuwsgierig.quote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik wil de ogen van jou en jouw collega's niet verblinden met mijn aangezicht.
Ik was vrijdag en zaterdag op het CSquote:
Geen idee, nog geen bedtijd.quote:Op maandag 26 december 2011 02:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je nu met een gerust hart gaan slapen?
Ik ga maar 2 dingen zeggen:quote:Op maandag 26 december 2011 04:26 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Kleine update:
Het is zondag eigenlijk helemaal niet zo leuk geweest in de Efteling.De hele dag heb ik moeten denken aan hem. Mijn familie merkte ook al dat ik heel afwezig was
__!
Dit heb ik ook heel eerlijk verteld aan hem nadat ik een superschattig SMSje stuurde (All i want for christmas, is youuuu!). Ik ben echt heel eerlijk geweest tegen hem, wat beloond wordt.. Morgen samen naar de bioscoop! Echt superschattig wat hij allemaal zij... Lekker tegen elkaar aanliggen enzo..
Ik hou van hem, en hij zegt dat hij van mij houdt. Morgen ga ik hem de eerste keer in het echt zien, waardoor ik van de zenuwen niet slapen kan...!!
Alle die pubers zijn klonen van elkaar.quote:Op maandag 26 december 2011 04:26 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik hou van hem, en hij zegt dat hij van mij houdt. Morgen ga ik hem de eerste keer in het echt zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, inddquote:
Als je denkt dat je een keuze hebt, dan ja.quote:Op maandag 26 december 2011 11:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Oh, en nog iets: de hele tijd aan zijn nichten-sjaal plukken, en dat loopje ook van hemwat een figuur joh
Zal ik maar weer gewoon hetero worden???
quote:Op maandag 26 december 2011 11:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als je denkt dat je een keuze hebt, dan ja.
Nee.quote:Op maandag 26 december 2011 12:11 schreef De_Directeur het volgende:
Hey Cosmo, ben jij de gene met het gemillimeterde hoofd?
nieuwschierig aagje went on a fieldtrip ?quote:Op maandag 26 december 2011 12:11 schreef De_Directeur het volgende:
Hey Cosmo, ben jij de gene met het gemillimeterde hoofd?
Het lijkt wel of iedereen ķf bezet, ķf hetero, ķf gewoon niet bij me pastquote:Op maandag 26 december 2011 12:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Genoeg mensen, maar kom ze maar eens tegen..
Waren ze wel druk bezig?quote:Op maandag 26 december 2011 12:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iedereen ķf bezet, ķf hetero, ķf gewoon niet bij me past
Want na 1 date kun je echt 7 miljard mensen afschrijven.quote:Op maandag 26 december 2011 12:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iedereen ķf bezet, ķf hetero, ķf gewoon niet bij me past
Gay.nl heb ik definitief afgeschrevenquote:Op maandag 26 december 2011 12:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Want na 1 date kun je echt 7 miljard mensen afschrijven..
Tsja, dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op maandag 26 december 2011 12:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Gay.nl heb ik definitief afgeschreven______
Verliefd zijn en houden van zijn twee andere dingen hč.quote:Op maandag 26 december 2011 04:26 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik hou van hem, en hij zegt dat hij van mij houdt. Morgen ga ik hem de eerste keer in het echt zien, waardoor ik van de zenuwen niet slapen kan...!!
Vind je ons zo vals?quote:Op maandag 26 december 2011 06:49 schreef wonderer het volgende:
En CF, je kunt wel zien dat je nieuw bent.. die valse nichten hier zoveel munitie geven...
Ach, het zijn typische pubertaferelen. Hormonen gieren door het lijf, helemaal enthousiast overal induiken, hevige liefdes. Het heeft ook wel iets schattigs.quote:Op maandag 26 december 2011 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel weer een kloon, of onnoemelijke naiviteit!
En voor alternatieven ben je te jong.quote:Op maandag 26 december 2011 12:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2011 10:52 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Nog een update:
Heb hem ochtendje doorgebracht met hem, maar heb er een beetje spijt van. Godver man, wat is die jongen vreselijk verwijfd
Ook een beetje gestoord in z'n kop, hij doet soms gewoon vreselijk kinderachtig.op zich een aardige jongen, maar ten eerste niet mijn type en ten tweede gewoon irritant
Ik zou er haast aan gaan twijfelen of ik wel écht homo ben!
Oh er zijn al ontwikkelingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heel vervelend voor je. Maar nu zie je zelf ook meteen dat je iemand die je via internet toch echt in real life moet leren kennen voordat je een echt oordeel over iemand kunt vellen..
"Atb is lief, groetjes Peri."
Hoeveel mannen heb je nu gedatet? Zo snel hoef je de hoop niet op te geven zeg.quote:Op maandag 26 december 2011 12:33 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Beste medeslowchatters,
Is er dan NIEMAND die bij me past op deze kut planeet?
Na 1 iemand die tegenviel? Ik zullen nog genoeg tegenvallende dates komen.quote:Op maandag 26 december 2011 12:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ben daar wel voorstander van...quote:Op maandag 26 december 2011 13:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Na 1 iemand die tegenviel? Ik zullen nog genoeg tegenvallende dates komen.. Ook iemand die je in een kroeg hebt ontmoet kan tegenvallen. Moet je die hele kroeg dan ook afschrijven?
Dat doe je toch al.quote:Op maandag 26 december 2011 13:08 schreef Steve het volgende:
Pfff, dan zal ik heel Rotterdam maar boycotten..
Alsof gay.nl niet een verkapte datingsite is.quote:Op maandag 26 december 2011 13:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Na 1 iemand die tegenviel? Ik zullen nog genoeg tegenvallende dates komen.. Ook iemand die je in een kroeg hebt ontmoet kan tegenvallen. Moet je die hele kroeg dan ook afschrijven?
Tuurlijk is dat een soort van datingsite.quote:Op maandag 26 december 2011 13:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Alsof gay.nl niet een verkapte datingsite is..
En niet de romantische dates bij kaarslicht.quote:Op maandag 26 december 2011 13:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een soort van datingsite..
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 26 december 2011 13:14 schreef Steve het volgende:
Oh zo.
Die mensen heb je ook wel op gay.nl, maar minder dan bij bijvoorbeeld grindr heb ik het idee.
Ja, maar jij moet ook lijnenquote:
Definitief is ook weer zo definitief hèquote:Op maandag 26 december 2011 12:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Lieve computerfluisteraar,quote:Op maandag 26 december 2011 12:33 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Beste medeslowchatters,
Weer een kroeg failliet dan.quote:Op maandag 26 december 2011 13:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben daar wel voorstander van...
"Ik kom nooit meer in de Regenboog!!!!!"
.
Leuke foto!quote:Op maandag 26 december 2011 15:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit is de kerstfoto van de kinderen van 1 gezin, dus 1 vader en 1 moeder.
4 van hen heb ik in de klas gehad
en moeders weet nog niet van stoppen![]()
[ afbeelding ]
Je houdt van hem, maar je hebt hem nog nooit in t echt gezien? Ik ga even niets zeggenquote:Op maandag 26 december 2011 04:26 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Kleine update:
Het is zondag eigenlijk helemaal niet zo leuk geweest in de Efteling.De hele dag heb ik moeten denken aan hem. Mijn familie merkte ook al dat ik heel afwezig was
__!
Dit heb ik ook heel eerlijk verteld aan hem nadat ik een superschattig SMSje stuurde (All i want for christmas, is youuuu!). Ik ben echt heel eerlijk geweest tegen hem, wat beloond wordt.. Morgen samen naar de bioscoop! Echt superschattig wat hij allemaal zij... Lekker tegen elkaar aanliggen enzo..
Stadia:quote:Op maandag 26 december 2011 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je houdt van hem, maar je hebt hem nog nooit in t echt gezien? Ik ga even niets zeggen(maar dat zegt vast genoeg)
Ja vind ik ook wel een beetje.quote:Op maandag 26 december 2011 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stadia:
- geinteresseerd
- Crush
- Verliefd
- Verkering/beginrelatie
- Serieuze relatie/Houden van
Vind ik.
In ieder geval.
Hoe was 2de kerstdag?quote:Op maandag 26 december 2011 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel een beetje.
Ik vind trouwens I love you zeggen al weer minder krachtig dan Ik hou van je. In eigen taal vind ik m toch serieuzer en dus krachtiger.
Doe niet zo dramatisch. Dat is a) nergens voor nodig, b) irritant, c) onredelijk en d) het kleedt niet af.quote:Op maandag 26 december 2011 12:33 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Beste medeslowchatters,
quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is hier nu het hele thuisfront ingelicht over de mijne. Viel nog best mee, moeders was alleen ontzettend benieuwd en vond het jammer dat ie er niet was deze kerst
.
Nou, ik kwam 'n niet per toeval ergens tegen, dus er is wel doelbewust enige energie in gestoken om iemand te ontmoeten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarmee weer bewezen is dat je niet moet zoeken, maar dat het vanzelf op je pad komt.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik kwam 'n niet per toeval ergens tegen, dus er is wel doelbewust enige energie in gestoken om iemand te ontmoeten.
Niet met de insteek dat het per se iets moest worden trouwens, maar meer dat het ons gewoon leuk leek om elkaar in het echt te zien en iets te gaan drinken. Dat het daarna goed klikte ging wel redelijk vanzelf.
Niet als je thuis op je luie reet blijft zitten. Enige moeite is toch wel vereistquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarmee weer bewezen is dat je niet moet zoeken, maar dat het vanzelf op je pad komt.
Hoe heb jij je grote liefde ontmoet dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:11 schreef De_Directeur het volgende:
De liefde van je leven tegen het lijf lopen in de trein, tram of metro is natuurlijk helemaal geweldig en romantisch, maar slechts voor zeer weinigen weggelegd. En het vereist inderdaad op z'n minst dat je de deur uit komt, en met een open blik naar de buitenwereld kijkt. Dan kun je zelfs via Fok! nog een leuk iemand leren kennen.
en pann am kijk je niet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:13 schreef Steve het volgende:
New Girl is typisch Zooey Deschanel. Als je haar in films leuk vindt, zul je de serie ook wel aardig vinden. Al vind ik het nu een beetje voortkabbelen...
American Horror Story vond ik verrassend leuk. Eerste seizoen is net afgelopen. Het is niet per se heel eng (tenzij je al snel van dingen schrikt), maar ik vond het best goed in elkaar zitten, leuke stijl.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:06 schreef TheVulture het volgende:
Wat hebben jullie je allemaal sletterig gedragen met kerst trouwens
Ik ben net bijgelezenquote:
nietus ik was het toombeeld van zedigheid :-)quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:06 schreef TheVulture het volgende:
Pan am vond ik naarmate de serie vorderde wel wat beter worden, maar toch niet heel sterk. Al is de stijl leuk en sommige afleveringen waren best tof. Ben alleen toch tijdens seizoen 1 afgehaakt maar misschien meer omdat ik het geduld niet heb voor een aflevering per week.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
lieve serieliefhebbers kunnen jullie mij iets vertellen over de kwaliteit van de volgende serie's
New Girl
Pann am
American Horror story
Niks sletterigs, ben alleen maar bij familie geweest.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:06 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoe heb jij je grote liefde ontmoet dan?
Ik kijk ook liever meerdere afleveringen achter elkaar. Dat wachten steeds is zo irritant, vooral als het spannend is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben alleen toch tijdens seizoen 1 afgehaakt maar misschien meer omdat ik het geduld niet heb voor een aflevering per week.
Dat vroeg ik me ook af...quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:06 schreef TheVulture het volgende:
Haha, het is echt leuk geweest dit jaar!quote:
Ow ja?? Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:44 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]!
[..]
Haha, het is echt leuk geweest dit jaar!
Zie zijn eerste quote.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow ja?? Wat heb je allemaal gedaan?
Yupquote:
quote:
Ik kan het wel voorspellen, maar dat ga ik niet doenquote:
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:53 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]![]()
Dat sletterige viel toch wel mee?
Hoe moet ik dat precies zien?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:58 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
De Computerfluisteraar
Op een date gaan is supersletterig hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:53 schreef Computerfluisteraar het volgende:
![]()
Dat sletterige viel toch wel mee?
Zoals Derek Ogilvlie fluistert met baby's, fluister ik met computersquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat precies zien?
Je fluistert naar je computer wanneer het aanmoet? Of fluister je lieve woorden naar je laptop wanneer het niet lekker loopt? Ik snap hem niet
Hihiquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Op een date gaan is supersletterig hoor..
Wat ik wil weten... is of je met je linker of rechterbeen uit bed staptquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:04 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Zoals Derek Ogilvlie fluistert met baby's, fluister ik met computersWat wil je nou precies weten?
quote:
Laat naar bed dus?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wordt hier verwend 8 gangen lang
Da's een flinke gangbangquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wordt hier verwend 8 gangen lang
It feels differentquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat zijn gewoon synoniemen hoor
Nietwaar. Net zoals niet alle auto's hatchbacks zijn, zijn niet alle homo's nicht. Da's een subset.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat zijn gewoon synoniemen hoor
Nou ja, dat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nietwaar. Net zoals niet alle auto's hatchbacks zijn, zijn niet alle homo's nicht. Da's een subset.
hihiquote:
was maar ene grapje hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nietwaar. Net zoals niet alle auto's hatchbacks zijn, zijn niet alle homo's nicht. Da's een subset.
Ik vind die autotypevergelijking wel erg mannelijkquote:
ik heb liever iets anders dat mannelijk isquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind die autotypevergelijking wel erg mannelijkWat jij?
Eredivisie live?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb liever iets anders dat mannelijk is
Ik ben zo butchquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, dat handje... ach... betrapt! Me 2...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben zo butchWat met mijn verleden extra apart is
Ik betrap me wel op "het handje" de laatste tijd trouwensDa's echt raar.
Ja sorry, i'm tooooo manly for youquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had gehoopt dat je iets anders zou zeggen en dan kon ik zeggen nee voetbal haha EINS1!!
Al voetbal kijken op z'n Haagsje Sjonnie's een dikke bierbuik hebben met een shirt die maar tot je navel gaat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb liever iets anders dat mannelijk is
Oh bah jij verwijfde nicht!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naveltruitjes voor mannen waren ooit hip. Ergens in de jaren 80 ofzo. Of 70. Of whatever.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Op z'n Haagsje Sjonnie's een dikke bierbuik hebben met een shirt die maar tot je navel gaat?
Talk to my hand.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
waar je zei dikke bierbuik moet sixpack staanquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Al voetbal kijken op z'n Haagsje Sjonnie's een dikke bierbuik hebben met een shirt die maar tot je navel gaat?
Met van die sexy jeansquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar je zei dikke bierbuik moet sixpack staan
je heb gewoon te brave gedachtenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja sorry, i'm tooooo manly for you
I know, en het brengt mijn theorie over dat gedrag een beetje aan het wankelen, want ik dacht altijd dat je dat soort dingen overnam van je omgeving, maar ik heb maar een paar echte nichten in mijn omgeving en geen vrouwen... Dus wtf waar komt dat vandaan?quote:
jeans, joggingbroek, sportbroek maakt me niks uitquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Met van die sexy jeans![]()
!
Op zondag vind ik joggingbroek altijd keisexyquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jeans, joggingbroek, sportbroek maakt me niks uit
maar op maandag tot zaterdag niet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op zondag vind ik joggingbroek altijd keisexy
Ow, maar ik bedoel meer 'gebruikelijk' misschienquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar op maandag tot zaterdag niet?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jeans, joggingbroek, sportbroek maakt me niks uit
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op zondag vind ik joggingbroek altijd keisexy
Ik zag vanmorgen een leuke jongen hardlopen in een joggingsbroek, met z'n trainingsjas aanquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar op maandag tot zaterdag niet?
Niks mannelijks aan auto's. Ik versla mijn stoere mannelijke vriendje met gran turismo 5quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hihi. Hou je al van hem?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zag vanmorgen een leuke jongen hardlopen in een joggingsbroek, met z'n trainingsjas aanecht waar, die was zooooo leuk
Z'n babyface en kapsel, hihi![]()
![]()
lulquote:
Sletterig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik houd van je. Al vanaf de eerste letter die ik je zag posten. De eerste pix3l!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve, ik houd van je. Al vanaf de eerste letter die ik je zag posten. De eerste pixel!
quote:
Jij begint langzamerhand wel 1 van de laatsten te worden die ik hier heb gezien. Dat is ernstig.quote:
De illusie is beter.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij begint langzamerhand wel 1 van de laatsten te worden die ik hier heb gezien. Dat is ernstig..
zal je vriend leuk vindenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Yuri, ik houd van je. Al vanaf de eerste zwaaismiley die ik je zag posten. De eerste pixel!
Je moet het beste ook voor het laatst bewaren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij begint langzamerhand wel 1 van de laatsten te worden die ik hier heb gezien. Dat is ernstig..
Jouw illusie wat betreft mijn persona.quote:
Ik ben gulzig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Je moet het beste ook voor het laatst bewaren.
Ik dacht dat je wasmot bedoelde en een letter vergeten was.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Als een wamotje een diertje zou zijn, dan zou het zacht en pluizig en klein en lief zijn.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:19 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Dat was de eerste kerst sinds lange tijd met een vriendje. Uit eten bij mijn collega, eten bij mijn ouders, feestje met mijn en zijn vrienden, samen een dagje weg, eten bij zijn ouders en een dagje compleet niets doen en knuffelen.
Al met al viel kerst mee.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Als een wamotje een diertje zou zijn, dan zou het zacht en pluizig en klein en lief zijn.
Zo. Dat was de eerste kerst sinds lange tijd met een vriendje. Uit eten bij mijn collega, eten bij mijn ouders, feestje met mijn en zijn vrienden, samen een dagje weg, eten bij zijn ouders en een dagje compleet niets doen en knuffelen.
"Wa(t) mo(et) je?", wamotje.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wasmot bedoelde en een letter vergeten was.
Ik kan nog steeds slecht inschatten hoe dom jij bent. Vandaar.quote:
Ik probeer echt open te staan voor nieuwe [HOMO]'s, maar je stevent af op een bloed-onder-mijn-nagels-vandaan-haal-labeltje. En je weet natuurlijk dat ik juist de persoon ben die je moet bevrienden in deze slowchat om het een beetje leuk te hebben.quote:
Dit klinkt als een soort gemuteerde furby.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef Ang3l het volgende:
Een wamotje heeft een vacht. En een slurfje. En kleine vliesachtige vleugeltjes. Grote ogen en voelsprietjes.
En dankjewel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds slecht inschatten hoe dom jij bent. Vandaar.
Gimme!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef Ang3l het volgende:
Een wamotje heeft een vacht. En een slurfje. En kleine vliesachtige vleugeltjes. Grote ogen en voelsprietjes.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik probeer echt open te staan voor nieuwe [HOMO]'s, maar je stevent af op een bloed-onder-mijn-nagels-vandaan-haal-labeltje. En je weet natuurlijk dat ik juist de persoon ben die je moet bevrienden in deze slowchat om het een beetje leuk te hebben.
Oké. Ik vind jou een vriendelijke jongeman.quote:
Maar Erik heeft straks ook minder tijd vanwege vriendje. Ik ben straks single, ik denk dat ik de onbetwiste king van dit topic moet worden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:23 schreef Ang3l het volgende:
Erik is de baas hier sinds ik minder tijd heb en me niet meer met zulke triviale aardse zaken bezig kan houden
Okan!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oké. Ik vind jou een vriendelijke jongeman.
Je bent inderdaad soft geworden de laatste tijd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:25 schreef TheVulture het volgende:
En dan zeggen ze dat ik altijd lullig doe tegen nieuwelingen
Zie hem eens iemand van zijn troon stoten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar Erik heeft straks ook minder tijd vanwege vriendje. Ik ben straks single, ik denk dat ik de onbetwiste king van dit topic moet worden.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie hem eens iemand van zijn troon stoten.
Jij hebt je Hema-worstquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En uiteindelijk blijf ik eenzaam en alleen in dit topic achter. Wat een lot.
Een okan is een soort okapi-achtig dier, met hoefjes dunne poten en het lijkt alsof zijn achterlichaam lager is dan zijn schouders. Hij heeft een kenmerkende tekening op zijn hoofd en is verwant aan de zebra en de giraffe.quote:
Die worden nu iets anders gemaakt, waardoor de kwaliteit minder is.quote:
king? in dit topic zitten alleen maar queensquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar Erik heeft straks ook minder tijd vanwege vriendje. Ik ben straks single, ik denk dat ik de onbetwiste king van dit topic moet worden.
Nou... Queens en onderdanen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
king? in dit topic zitten alleen maar queens
Daar moet je dan veel snediger en harder voor worden. Een softe koning maakt 0,0 indruk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik probeer echt open te staan voor nieuwe [HOMO]'s, maar je stevent af op een bloed-onder-mijn-nagels-vandaan-haal-labeltje. En je weet natuurlijk dat ik juist de persoon ben die je moet bevrienden in deze slowchat om het een beetje leuk te hebben.
Jij bent zelf een soort zachte knuffelbeer. Hoe wil jij de [HOMO] queen gaan zijn dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar moet je dan veel snediger en harder voor worden. Een softe koning maakt 0,0 indruk.
Oh, wees maar niet bang. De commentaren die ik heb binnengehouden de afgelopen jaren... daar kan Angel nog een puntje aan zuigenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar moet je dan veel snediger en harder voor worden. Een softe koning maakt 0,0 indruk.
Tijd voor een frisse wind dusquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
king? in dit topic zitten alleen maar queens
heb ik eerst aanvullende data nodigquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Cosmo en Yuri. Dat zie ik wel gebeuren.
Ik ben razend benieuwd!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, wees maar niet bang. De commentaren die ik heb binnengehouden de afgelopen jaren... daar kan Angel nog een puntje aan zuigen
Ik ben gewoon te schappelijk.quote:
Jij wordt gelijk verliefd op de eerste de beste boerenpummel... dat kan gewoon niet... er moet iemand met stijl op de troon naast jequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:33 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ook.
Dagelijks chocolademelk om stipt 10 uur 's ochtends.![]()
Hij steekt je zijn aanvullende data vast graag toe.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb ik eerst aanvullende data nodig
Koning van de kleuterschool. Op de blokkentroon.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:33 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ook.
Dagelijks chocolademelk om stipt 10 uur 's ochtends.![]()
Hoe kom je eropquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koning van de kleuterschool. Op de blokkentroon.
Meisje, ga je nu vergeten wie ik ben en vooral hoe geweldig ik ben? Tsss.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb ik eerst aanvullende data nodig
Is zit een verschil tussen iemand leuk vinden en verliefd zijn. Overigens, je kan verliefd zijn op iemand die je leert kennen op het internet. Of dit in realiteit ook geldt, is nooit zeker.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij wordt gelijk verliefd op de eerste de beste boerenpummel... dat kan gewoon niet... er moet iemand met stijl op de troon naast je
Kan je ook een standpunt inzien maar het er niet mee eens zijn? Want dan kan je dus ook een standpunt innemen, andermans standpunten inzien en toch een duidelijke mening hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht daarstraks nog dat de gave om ieders standpunt te zien meestal een vloek isNooit eens lekker duidelijk een standpunt kunnen innemen...
que?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Meisje, ga je nu vergeten wie ik ben en vooral hoe geweldig ik ben? Tsss.
Soms kom je over al iemand van 12, en dan weer als iemand die volwassen is. Grappig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Is zit een verschil tussen iemand leuk vinden en verliefd zijn. Overigens, je kan verliefd zijn op iemand die je leert kennen op het internet. Of dit in realiteit ook geldt, is nooit zeker.
Bedankt, meester Confucius.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Is zit een verschil tussen iemand leuk vinden en verliefd zijn. Overigens, je kan verliefd zijn op iemand die je leert kennen op het internet. Of dit in realiteit ook geldt, is nooit zeker.
Ja, maar het is moeilijk "tegen" iets te zijn als je best snapt hoe anderen tot die mening komen. Het voelt niet eerlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je ook een standpunt inzien maar het er niet mee eens zijn? Want dan kan je dus ook een standpunt innemen, andermans standpunten inzien en toch een duidelijke mening hebben.
Het leven is niet eerlijk! Deal with it!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar het is moeilijk "tegen" iets te zijn als je best snapt hoe anderen tot die mening komen. Het voelt niet eerlijk.
Daar betrap ik mezelf ook weleens op. Het is trouwens garpig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Soms kom je over al iemand van 12, en dan weer als iemand die volwassen is. Grappig.
It's me a pleasure.quote:
Je leert snelquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
In mijn geval viel die jongen heel erg tegen. Je kan er natuurlijk niet vanuit gaan dat iemand perfect is, dat is niemand. Maar hij blijkt dan toch mijn type niet te zijn.
Garper etc. was leuk vroeger, maar de charme is er al lang van af.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Daar betrap ik mezelf ook weleens op. Het is trouwens garpig.
Kom op zeg, ik heb ooit een filmpje gezien van een papegaai die Der hölle Rache uit die Zauberflöte na kon zingen, betekent niet dat die papegaai een operazangeres is, he.quote:
Dat komt, omdat hij een hoax isquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Soms kom je over al iemand van 12, en dan weer als iemand die volwassen is. Grappig.
Wat is DN nou weer?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou kom eens op met die foto of link naar GR/Gay/DN
Het is chrame.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Garper etc. was leuk vroeger, maar de charme is er al lang van af.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik heb ooit een filmpje gezien van een papegaai die Der hölle Rache uit die Zauberflöte na kon zingen, betekent niet dat die papegaai een operazangeres is, he.
Past mooi in het rijtje thuis. Net zo walgelijk als die 'chanant'.quote:
Ik MAAK het eerlijk door zelf niet oneerlijk te zijn. Of zo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk! Deal with it!
En omdat ik je kapot zou bitchen als je me zou haten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:43 schreef Steve het volgende:
Erik kan best bitchy zijn hoor.
Daarom houd ik van hem.
Erik kan best aardig zijn, bedoel jequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:43 schreef Steve het volgende:
Erik kan best bitchy zijn hoor.
Daarom houd ik van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |