abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106306292
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:17 schreef deVerdeler het volgende:
Wat is jullie GT op de Xbox? Die van mij is deVerdeler
Check de OP, daar staat volgens mij iedereen nu wel in.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_106306432
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:17 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Check de OP, daar staat volgens mij iedereen nu wel in.
De wat? Wat is OP in deze context...
youtube --> iamclanhq :')
pi_106306484
O... eerste pagina.. ik zie het. Ik sta er niet tussen _O-
pi_106306676
Waarom sluiten deze topics altijd na 12 pagina's? Ik vind het raar.. moet je weer opnieuw een topic openen over BF3
pi_106306694
quote:
11s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:36 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook. Het is zo demotiverend om de SKS weer te pakken voor die sniperrifle ribbons.. en een PDW voor die ribbons. Ik kan er maar niet aan wennen, maar de drang om die medailles te krijgen overheerst een beetje. Moet wel zeggen dat ik met de sks wel positieve scores haal, maar een favoriet zal het nooit worden.

Ben nu ook bezig om mijn TDM medaille te halen. TDM met de USAS-12 en jawel frag rounds is toch wel een gouden combinatie, vooral omdat er opvallend veel lage ranks rondhobbelen die hem niet hebben. Rondjes van 5 tot 8 minuten en 3000 punten is trouwens ook golden voor je SPM. TDM is ook makkelijk te gebruiken om surveillance ribbons te halen :D

Maar om even terug te komen op de PDW's welke raden jullie aan? Had eerst de intentie om ze allemaal te service starren, maar ik heb heel even met die PDW-R gelopen en dat vond ik echt niks...
Ik vind de UMP45 met Holo en Silencer wel fijn, heeft iets meer range dan de PP2000.

Die USAS en Jackhammer vind ik echt maar ondingen, met fragrounds zullen ze wel beter worden maar de range op die dingen is zo klein, ligt mij echt niet :{
pi_106307248
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:31 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Ik vind de UMP45 met Holo en Silencer wel fijn, heeft iets meer range dan de PP2000.

Die USAS en Jackhammer vind ik echt maar ondingen, met fragrounds zullen ze wel beter worden maar de range op die dingen is zo klein, ligt mij echt niet :{
Ik ben gisteren door een USAS met fraground op een afstand van 200 neergeknald. Ik stond op een heel hoog gebouw en hij stond ergens beneden. Hoe bedoel je overpowerd. Die dingen zijn net sniperrifles met explosieve punten.
pi_106312466
Snipen in Operation Metro is pas baas _O_

En dan gewoon op dat eilandje gaan liggen met die spawn bacon achter je _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')