dit snap ik ook niet, zodra je flares en heatseakers hebt kan je iedereen aan met de jet... ik heb met die combinatie nu al 120 kills met de jetquote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zo moeite met kills maken in jets?
Heb er nu 60 ofzo en honderden disables aangezien iedereen op tijd uit de voertuigen sprint.
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:27 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik zal je wel even back-uppen met statistische onderbouwing. Voor mijn eigen veiligheid gesplaatst in een spoilertag.wat versta jij onder uberbaas als ik vragen mag? iemand die de hele enemy team keer op keer doodschiet of iemand die de hele tijd vlaggen zit te cappen en de m-coms te planten en defusen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie overigens ook op de PS3 (misschien Xbox ook) problemen met de MG36. Om een of andere loopt mijn mannetje als een klapjosti met zijn handen omhoog met die gun. Crosshair staat wel in het midden maar door mijn armen die in de lucht zweven zie ik niks....
zo vaak maak ik meer dan 30 kills in een match en minder deaths maar ik eindig niet in de top3 want ik raak de vlag of m-com NOOIT aan, zo zijn er ook noobs die ongeveer 3 kills maken en 20 deaths maar die staan 1e en hebben mvp omdat hun 8000+ score hebben vanwege flags cappen etc. Trouwens wat is je KDR? mijn is 2.04,
het is maar wat je verstaat onder uberbaas, veel killen vind ik uberbaasDafuq? die unlock je als eerste, voor flares en heatseekers heb je maximaal 4 of 5 kills nodigquote:Het probleem is dat het even duurt voor je die heatseakers en flares hebt...![]()
Das gek. Ik kill ook veel, weet niet of ik voor mijn rank veel kills heb laat ik dat voorop stellen. Zit nu op de 7600 oid. Ik cap veel vlaggen maar maak vaak zat meer kills dan het gemiddelde in een team en sta toch altijd bovenaan. Maar je hebt wel een punt, ik vind persoonlijk ook kills maken leuker dan vlaggen cappen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:34 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
wat versta jij onder uberbaas als ik vragen mag? iemand die de hele enemy team keer op keer doodschiet of iemand die de hele tijd vlaggen zit te cappen en de m-coms te planten en defusen?
zo vaak maak ik meer dan 30 kills in een match en minder deaths maar ik eindig niet in de top3 want ik raak de vlag of m-com NOOIT aan, zo zijn er ook noobs die ongeveer 3 kills maken en 20 deaths maar die staan 1e en hebben mvp omdat hun 8000+ score hebben vanwege flags cappen etc.
het is maar wat je verstaat onder uberbaas, veel killen vind ik uberbaas
mag ik een link van je battlelog? effe kijken of je bij de club van uberbazen magquote:Op woensdag 28 december 2011 15:40 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Das gek. Ik kill ook veel, weet niet of ik voor mijn rank veel kills heb laat ik dat voorop stellen. Zit nu op de 7600 oid. Ik cap veel vlaggen maar maak vaak zat meer kills dan het gemiddelde in een team en sta toch altijd bovenaan. Maar je hebt wel een punt, ik vind persoonlijk ook kills maken leuker dan vlaggen cappen.
Het is niet dat ik uitsluitend van bijv. punt a naar punt b loop en de kills ontwijk.
Ik loop altijd naar vlaggen die overgenomen worden om actie te ondernemen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:27 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik zal je wel even back-uppen met statistische onderbouwing. Voor mijn eigen veiligheid gesplaatst in een spoilertag.Das wel redelijk baas ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie overigens ook op de PS3 (misschien Xbox ook) problemen met de MG36. Om een of andere loopt mijn mannetje als een klapjosti met zijn handen omhoog met die gun. Crosshair staat wel in het midden maar door mijn armen die in de lucht zweven zie ik niks....
BAAS
http://battlelog.battlefi(...)stats/174654859/ps3/quote:Op woensdag 28 december 2011 15:44 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
mag ik een link van je battlelog? effe kijken of je bij de club van uberbazen mag![]()
hier is die van mij : http://battlelog.battlefi(...)tats/368542514/xbox/
Ja maar het probleem is dat je die kills wel moet zien te maken -,-. Sommige (mij :p) lukt dat gewoon niet.. Ik schiet wel raak maar niet vaak genoeg om ook maar puntjes te krijgenquote:Dafuq? die unlock je als eerste, voor flares en heatseekers heb je maximaal 4 of 5 kills nodig![]()
En dat vind ik nu juist het leuke aan BF in vergelijk met MW. Zelfs met slechte K/D skills kun je winnen en jezelf nuttig maken voor je team.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:34 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
wat versta jij onder uberbaas als ik vragen mag? iemand die de hele enemy team keer op keer doodschiet of iemand die de hele tijd vlaggen zit te cappen en de m-coms te planten en defusen?
zo vaak maak ik meer dan 30 kills in een match en minder deaths maar ik eindig niet in de top3 want ik raak de vlag of m-com NOOIT aan, zo zijn er ook noobs die ongeveer 3 kills maken en 20 deaths maar die staan 1e en hebben mvp omdat hun 8000+ score hebben vanwege flags cappen etc. Trouwens wat is je KDR? mijn is 2.04,
het is maar wat je verstaat onder uberbaas, veel killen vind ik uberbaas
True paar topics eerder ook een semi discussie gevoerd wat je nou daadwerkelijk als een goede speler kan verstaan. Aangezien k/d het niet persé zegt en je skill level ook nergens op slaat.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:07 schreef Reintji het volgende:
[..]
En dat vind ik nu juist het leuke aan BF in vergelijk met MW. Zelfs met slechte K/D skills kun je winnen en jezelf nuttig maken voor je team.
Precies. Als je maar lol hebt.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:24 schreef 67Impala het volgende:
[..]
True paar topics eerder ook een semi discussie gevoerd wat je nou daadwerkelijk als een goede speler kan verstaan. Aangezien k/d het niet persé zegt en je skill level ook nergens op slaat.
Nou mensen die lol hebben met 0-12 en nog geen 1000 punten weten te scoren in een kwartier mogen dat in het andere team / server doen hoorquote:
Geen idee, ik heb nog niet eens de lock-on missiles vrijgespeeld... De enige manier voor mij om kills te maken met jets is strafen op tanks, en dan moet ik meestal 2/3 x langskomen will ik hem echt kunnen killen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zo moeite met kills maken in jets?
Heb er nu 60 ofzo en honderden disables aangezien iedereen op tijd uit de voertuigen sprint.
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:56 schreef Laat77 het volgende:
Dat waren weer lekkere potjes met Quantic, R3ns1nk en Eric88 (die het laatste map ons joinde :p)
Alle mappen gewonnen, heerlijk
Ligt eraan of ik ga zuipen of niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:14 schreef 67Impala het volgende:
Vanavond nog lui online? Lekker knallen
Nee.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:16 schreef Doopy-X- het volgende:
Zijn we klaar met de circle-jerk hoe l33t we wel niet zijn?
Dat zou best kunnenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik ga zuipen of niet.Volgens mij heb ik jou laatst toegevoegd op PSN, ik probeer jullie wel te joinen als ik kom dan.
Ik kom straks waarschijnlijk nog welquote:Op woensdag 28 december 2011 18:14 schreef 67Impala het volgende:
Vanavond nog lui online? Lekker knallen
Die lui waren niet heel goed inderdaad! Kreeg ineens visite en hij wilde fifa doen, vandaar dat ik ineens weg wasquote:Op woensdag 28 december 2011 17:56 schreef Laat77 het volgende:
Dat waren weer lekkere potjes met Quantic, R3ns1nk en Eric88 (die het laatste map ons joinde :p)
Alle mappen gewonnen, heerlijk
hier ook heb nu een goeie 60 uur speel tijd, nee niet allemaal in de jet hoor, en nu pas me eerste kill, dus ik verwacht tegen de tijd dat de volgende volwaardige bf uit komt dat ik dan een keer de heat seekers heb ofzo. al is nu natuurlijk wel de ideale tijd om jets te doen met alle kerst noobs erbij enzo die nog van niks wetenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:58 schreef mar456 het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is dat je die kills wel moet zien te maken -,-. Sommige (mij :p) lukt dat gewoon niet.. Ik schiet wel raak maar niet vaak genoeg om ook maar puntjes te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |