Hihi Eckte Baasquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:18 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb gisteren toch een pot gespeeld echt wtf....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:18 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis ook altijd wat. D:quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:46 schreef Gezicht het volgende:
Gister in een potje SQDM, ik en 2 andere gasten van rond de level 30, andere 3 squads alléén maar kerstnoobs. (Net dat potje dat jij ervandoor ging, MrRedTube)
Lucky boy, als ik ga vliegen speel ik tegen adelaar lvl 30 D:quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:21 schreef Baalhaar het volgende:
lang leve kerstnoobs! Puntjes met de jet blijven maar binnenstromen
Nee door mij lijken het noobsquote:Op dinsdag 27 december 2011 06:14 schreef Catkiller het volgende:
Als je een hele game lang in een tank kan zitten en maar 1 keer dood gaat dan zijn het geen noobjes meer maar hele grote n00bs![]()
Zeker een opgevoerde tank dat je de honderden raketten die je richting op zijn gekomen hebt kunnen ontwijken dan?quote:
Dat zijn tenminste potjes waar je wat aan hebt, beter dan al die onzin waar je het andere team in een hoekje drukt en het maar wachten tot de tickets eindelijk eens weg zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:18 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Zit er een game-mode op? Anders alle beeld verbeteraars uitzetten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:52 schreef elvis2010 het volgende:
heb net een 55" tv gekocht, en nu lukt mij niks meer op bf3 😱😡
Sensitivity staat bijna op nul!!!!! anders lukt t helemaal niet meer...
rara hoe kan dat??
Ok f proberenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:21 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Zit er een game-mode op? Anders alle beeld verbeteraars uitzetten.
Zo gaat het dus al de hele dag bij mij... Kom per potje niet boven de 15 kills en 2500 punten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:20 schreef Catkiller het volgende:
Dat zijn tenminste potjes waar je wat aan hebt, beter dan al die onzin waar je het andere team in een hoekje drukt en het maar wachten tot de tickets eindelijk eens weg zijn.
Ligt ook aan de map natuurlijk, Operation Firestorm is daarbij de meest achterlijke map die er bij zit voor mijquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zo gaat het dus al de hele dag bij mij... Kom per potje niet boven de 15 kills en 2500 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |