Snipen met je M9.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:05 schreef Catkiller het volgende:
Motion sensor assist krijg je inderdaad alleen maar als je op select drukt maar doe je dat niet dan spot je nog wel automatisch mensen. Lijkt me trouwens sterk dat er geen 1 sniper is waar je wat mee kan, sowieso semiauto met een kleine of geen scope kan je flink wat schade mee aanrichten. 12x scopes waag ik mij ook niet aan en snap niet dat er mensen zijn die het wel doen, succes met dat ding als je in close combat zit maar niet close genoeg voor je secondary
Die heb ik nog nooit gebruikt, zal eens kijken dan, op zich is deze dan hetzelfde wel als de .44 Magnum qua damage maar misschien dat de een net wat sneller schiet tov de andere.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:09 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ik vind de revolver Rex gruwelijk... dus niet die echte revolver waar je ook scope op kan hebben, maar REX. Hij schiet wat sneller dan de normale revolver en 2 shots kill.
Kom dan quickscopen tegen mijn L96 met bipod en tactical light met reflex sightquote:
Quickscopenquote:Op maandag 2 januari 2012 02:12 schreef Catkiller het volgende:
Kom dan quickscopen tegen mijn L96 met bipod en tactical light met reflex sight

Nee de .44 Magnum heeft een damage van 60%. Dus hogere damage dan de Rex, maar is trager.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gebruikt, zal eens kijken dan, op zich is deze dan hetzelfde wel als de .44 Magnum qua damage maar misschien dat de een net wat sneller schiet tov de andere.
[..]
Kom dan quickscopen tegen mijn L96 met bipod en tactical light met reflex sight
Why? Zo goed is ie toch niet?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:18 schreef Quantic het volgende:
Ze gaan in de volgende patch de foregrip nerfen..... :/
Hehe, sorry, jij was toevallig net SQDM aan het spelen en moest er nog eentje winnen, hoopte eigenlijk dat ik met je in een squad terecht kwam zodat we samen konden lachen. Maarre als goedmakertje wil ik wel samen met je vanavond die assignment voor je halen?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:41 schreef Sickert het volgende:
Klote sqdm!! 4 potten op rij gewonnen daarna niet een meer!
Win je bijna komt Pot4toe bij de tegenpartij verlies je m nog terwijl je 10 killss voor stond
Wel een mes in zn flikker gejast!
Dat vind ik dus ook. Het is zo demotiverend om de SKS weer te pakken voor die sniperrifle ribbons.. en een PDW voor die ribbons. Ik kan er maar niet aan wennen, maar de drang om die medailles te krijgen overheerst een beetje. Moet wel zeggen dat ik met de sks wel positieve scores haal, maar een favoriet zal het nooit worden.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:26 schreef dreamzk het volgende:
Gisteren voor die snipe assignment voor het eerst sinds het spel uit is de sniper maar eens ter hand genomen. Slecht voor mn SPM maar op sommige maps toch best leuk. Irriteer me wel mateloos aan het feit dat elke rifle zo weinig damage doet
PP-2000 met extended mags, baas op de wat kleinere maps.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Het is zo demotiverend om de SKS weer te pakken voor die sniperrifle ribbons.. en een PDW voor die ribbons. Ik kan er maar niet aan wennen, maar de drang om die medailles te krijgen overheerst een beetje. Moet wel zeggen dat ik met de sks wel positieve scores haal, maar een favoriet zal het nooit worden.
Ben nu ook bezig om mijn TDM medaille te halen. TDM met de USAS-12 en jawel frag rounds is toch wel een gouden combinatie, vooral omdat er opvallend veel lage ranks rondhobbelen die hem niet hebben. Rondjes van 5 tot 8 minuten en 3000 punten is trouwens ook golden voor je SPM. TDM is ook makkelijk te gebruiken om surveillance ribbons te halen![]()
Maar om even terug te komen op de PDW's welke raden jullie aan? Had eerst de intentie om ze allemaal te service starren, maar ik heb heel even met die PDW-R gelopen en dat vond ik echt niks...
As Valquote:Op maandag 2 januari 2012 11:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Het is zo demotiverend om de SKS weer te pakken voor die sniperrifle ribbons.. en een PDW voor die ribbons. Ik kan er maar niet aan wennen, maar de drang om die medailles te krijgen overheerst een beetje. Moet wel zeggen dat ik met de sks wel positieve scores haal, maar een favoriet zal het nooit worden.
Ben nu ook bezig om mijn TDM medaille te halen. TDM met de USAS-12 en jawel frag rounds is toch wel een gouden combinatie, vooral omdat er opvallend veel lage ranks rondhobbelen die hem niet hebben. Rondjes van 5 tot 8 minuten en 3000 punten is trouwens ook golden voor je SPM. TDM is ook makkelijk te gebruiken om surveillance ribbons te halen![]()
Maar om even terug te komen op de PDW's welke raden jullie aan? Had eerst de intentie om ze allemaal te service starren, maar ik heb heel even met die PDW-R gelopen en dat vond ik echt niks...
PDW zou ik voor AS VAL of UMP gaan.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Wtfquote:Op maandag 2 januari 2012 11:18 schreef Quantic het volgende:
Ze gaan in de volgende patch de foregrip nerfen..... :/
Check de OP, daar staat volgens mij iedereen nu wel in.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:17 schreef deVerdeler het volgende:
Wat is jullie GT op de Xbox? Die van mij is deVerdeler
De wat? Wat is OP in deze context...quote:Op maandag 2 januari 2012 12:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Check de OP, daar staat volgens mij iedereen nu wel in.
Ik vind de UMP45 met Holo en Silencer wel fijn, heeft iets meer range dan de PP2000.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ben gisteren door een USAS met fraground op een afstand van 200 neergeknald. Ik stond op een heel hoog gebouw en hij stond ergens beneden. Hoe bedoel je overpowerd. Die dingen zijn net sniperrifles met explosieve punten.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:31 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik vind de UMP45 met Holo en Silencer wel fijn, heeft iets meer range dan de PP2000.
Die USAS en Jackhammer vind ik echt maar ondingen, met fragrounds zullen ze wel beter worden maar de range op die dingen is zo klein, ligt mij echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |