Ja maar een hoop mensen zijn die shotgun al snel zat denk ik hoor, tegen mensen die kunnen richten leg je het vaak toch nog af met een afstandje tussen jullie in dus.quote:Op zondag 1 januari 2012 05:12 schreef ABundy het volgende:
[..]
Het is dat of een USAS, dus dat maakt ook niet uit. Ik ben ook aan het raggen met dat ding omdat ik wat unlocks wil hebben
Alhoewel, dit staat ook in die lijst:quote:Balance Tweaks
Fixed several weapons so they are properly suppressed and hide the player on the minimap when fired.
Als dat zo is hoe goed waren ze dan wel niet?quote:Decreased the effectiveness of 12g FRAG ammo when equipped on semi-automatic and automatic shotguns.

Nee ROF van de Famas is 1000. Best snel dus. Voor je het weet lig je op de grond te smeken om een medicquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
De ROF is al 900 en hij schiet dezelfde kogels als de meeste andere wapens (en zou dus dezelfde damage moeten doen) daarnaast is ie ook nog eens accuraat en heeft niet echt veel last van recoil, hij is wel degelijk OP

Ik vind de revolver Rex gruwelijk... dus niet die echte revolver waar je ook scope op kan hebben, maar REX. Hij schiet wat sneller dan de normale revolver en 2 shots kill.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:01 schreef Catkiller het volgende:
Oke, nou ja. Nu kost het wat meer schoten van die afstand maar met een semiauto is dat ook geen probleem. Ik kwam het voor het eerst tegen op Metro en het lijkt net als die frags langs komen alsof er een LAV op je staat te schieten
37 - 3 gespeeld op Crossing met een semiauto sniper, blijft een goede map zolang er niet te veel kneuzen rond lopen die overal en nergens met RPGs / shells schieten. Stond derde op de lijst zonder ook maar 1 vlag gecapped te hebben
Wat is de beste handgun naast de G18 SUPP.? Ik heb er zo 500 kills mee, weet niet of ik daar ook een dogtag voor krijg maar dan wil ik wel weer wat anders

Ik heb wel skillsquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is omdat je skills moet hebben om met die wapens om te kunnen gaan. Het is geen CoD he.

http://battlelog.battlefi(...)amas/187692004/xbox/quote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Nee ROF van de Famas is 1000. Best snel dus. Voor je het weet lig je op de grond te smeken om een medic.... Enige nadeel is dat je dus snel door je magazijn bent en dat het herladen van de Famas traag is.
Misschien is die wel beetje OP, maar hij moet toch op de een of ander manier uniek zijn tov de andere wapens?![]()
Ik heb nagekeken en het was 1000

Hmmm... Oke okequote:Op zondag 1 januari 2012 22:36 schreef Cliffy het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)amas/187692004/xbox/

Ik moet nog 2 potjes winnen, en 1 BTR-90 IFV kill. Dan heb ik alle assigmentsquote:Op zondag 1 januari 2012 23:41 schreef Sickert het volgende:
Klote sqdm!! 4 potten op rij gewonnen daarna niet een meer!
Win je bijna komt Pot4toe bij de tegenpartij verlies je m nog terwijl je 10 killss voor stond
Wel een mes in zn flikker gejast!

quote:Op zondag 1 januari 2012 20:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Vraagje: kan je de stats van je wapens die je bij je Battlelog-page kan zien, ook ingame zien? Ik wil graag weten hoeveel kills ik nog moet maken voor bepaalde uitbreidingen te unlocken....

Nee, per wapen kan je niet zien.quote:

Je krijgt er ook geen dogtag voor, toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:22 schreef ABundy het volgende:
[..]
Nee, per wapen kan je niet zien.
Ben er net achter gekomen dat je geen service star krijgt voor je MAV. Heb 104 kills en geen service starDan ben ik ook klaar met het killen met dat ding, hoewel ik er nu redelijk goed in ben. Het blijft grappig hoe mensen erop reageren.

Ik moet de MAV nog unlockenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:22 schreef ABundy het volgende:
[..]
Nee, per wapen kan je niet zien.
Ben er net achter gekomen dat je geen service star krijgt voor je MAV. Heb 104 kills en geen service starDan ben ik ook klaar met het killen met dat ding, hoewel ik er nu redelijk goed in ben. Het blijft grappig hoe mensen erop reageren.

Als mensen die Recon hebben dan zijn het al lang geen n00bs meer. En het is idd een hele kunst om "verstopt" te blijven, maar ik kom ook vaak ik TDM spelletjes waar mensen om je heen gaan staan om je te beschermen. Dus dat doet me ook goed.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:35 schreef Catkiller het volgende:
Killen met een MAV
No way dat ik nog ergens in een hoekje ga liggen om met dat ding te vliegen voor wat kills. Ze zouden dat moeten veranderen en helemaal NIKS automatisch door dat dingen laten spotten. Nu spotten ze je door gewoon over je heen te vliegen en killen ze je met een beetje pech, of de persoon die op de spot af komt schiet je in je rug wanneer jij op dat spastische tyfusding aan het schieten bent.
En dan heb ik het over games waar meer dan 1 n00b er mee bezig is. De andere kant is weer dat die kneuzen vaak niks nuttigs doen voor de rest dus je hebt er naast dat ook weer geen last van. Het zou makkelijker moeten zijn om het uit de lucht te schieten, aangezien je hem ook meteen weer terug krijgt met een ammokistje naast je.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |