ze pakken ook nog wat andere Tolkien verhaaltjes erbijquote:Op donderdag 20 september 2012 09:32 schreef Jovatov het volgende:
Maar ik lees nu dat het een trilogie wordt?
Van één boekje van ruim tweehonderd bladzijde's
Zal best, maar ik vind Gimli een stuk realistischer ogen.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Die dwergen hebben expres allemaal een erg opmerkelijke kop en haardracht gekregen, zodat ze te onderscheiden zijn.
gimli zit er toch niet meer in?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zal best, maar ik vind Gimli een stuk realistischer ogen.
Ik bedoelde ook in Lotrquote:Op donderdag 20 september 2012 15:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
gimli zit er toch niet meer in?
tevens: laatst 3x LOTR extended versies gekeken, zit er weer helemaal in
Nee de pa van Gimli, Gloin zit in The Hobbit.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
gimli zit er toch niet meer in?
Dat is toch gewoon de tweede trailer, die is al gepost...quote:
excuses ik dacht dat deze nog niet in het topic stondquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de tweede trailer, die is al gepost...
Ach, hij kan niet vaak genoeg gepost wordenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:40 schreef student_2.0 het volgende:
[..]
excuses ik dacht dat deze nog niet in het topic stond
'k vond de eerste trailer eigenlijk veel beterquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ach, hij kan niet vaak genoeg gepost worden.
Ja, ben ik eigenlijk wel met je eens; die had wat meer kippenvelmomentjes. De tweede is een beetje een standaard montage waar de fans frame-to-frame scenes in gaan herkennen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k vond de eerste trailer eigenlijk veel beter
Godverdomme ik kreeg effe een hartverzakking..quote:
Sorry jouw blij gemaakt met een dooie musquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Godverdomme ik kreeg effe een hartverzakking..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |