Ik bedoelde ook in Lotrquote:Op donderdag 20 september 2012 15:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
gimli zit er toch niet meer in?
tevens: laatst 3x LOTR extended versies gekeken, zit er weer helemaal in
Nee de pa van Gimli, Gloin zit in The Hobbit.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
gimli zit er toch niet meer in?
Dat is toch gewoon de tweede trailer, die is al gepost...quote:
excuses ik dacht dat deze nog niet in het topic stondquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de tweede trailer, die is al gepost...
Ach, hij kan niet vaak genoeg gepost wordenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:40 schreef student_2.0 het volgende:
[..]
excuses ik dacht dat deze nog niet in het topic stond
'k vond de eerste trailer eigenlijk veel beterquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ach, hij kan niet vaak genoeg gepost worden.
Ja, ben ik eigenlijk wel met je eens; die had wat meer kippenvelmomentjes. De tweede is een beetje een standaard montage waar de fans frame-to-frame scenes in gaan herkennen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k vond de eerste trailer eigenlijk veel beter
Godverdomme ik kreeg effe een hartverzakking..quote:
Sorry jouw blij gemaakt met een dooie musquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Godverdomme ik kreeg effe een hartverzakking..
Ik -moet- ook echt een 2d versie! Kut-3d. Slechtste uitvinding in lange tijd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
2 uur en 44 minutenSweet.
Met extreem veel mazzel biedt Pathé ook 2D voorstellingen aan. Maar ik reken nergens op.
Via Twitter heeft Pathé mij laten weten dat er nog niet bekend is of zij ook 2D gaan aanbieden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:38 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik -moet- ook echt een 2d versie! Kut-3d. Slechtste uitvinding in lange tijd.
Rond de 160 minuten film en dan nog aftiteling waarschijnlijk. Extended Editions gaan er wel komen ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Poemgirl het volgende:
Peter Jackson bevestigde circa 2 uur en 50 minuten, met nog een extended edition.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Poemgirl het volgende:
Peter Jackson bevestigde circa 2 uur en 50 minuten, met nog een extended edition.
Ah tijd vliegtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:21 schreef drumstickNL het volgende:
december; ik dacht november. Wat is dezen.
hahaha 2D brillen, het wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Via Twitter heeft Pathé mij laten weten dat er nog niet bekend is of zij ook 2D gaan aanbieden.
De andere oplossing voor je 3D ellende is dit: www.2d-glasses.com. Werkt echt superb, je cancelt gewoon compleet het geprojecteerde rechteroog. Het enige wat ik heb kunnen vinden is dat je op de witte onderitels soms zeer lichtelijk "ghosting" hebt, maar die zie je ook als je een 3D bril draagt.
gekker? Het is een uitkomst!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hahaha 2D brillen, het wordt steeds gekker![]()
zonde van mijn benzinequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:56 schreef Lemans24 het volgende:
Ik ga desnoods naar België, als hij daar wel in 2D draait. Of het moet Avatar niveau 3D zijn.
De Kinepolis Antwerpen draait haast altijd wel 2D en 3D van de grote films.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:56 schreef Lemans24 het volgende:
Ik ga desnoods naar België, als hij daar wel in 2D draait. Of het moet Avatar niveau 3D zijn.
nog steeds zonde van de benzinequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De Kinepolis Antwerpen draait haast altijd wel 2D en 3D van de grote films.
haha ik zie `t al voor me: heb zelf al een bril, dan moet je een 3D bril opzetten en daarover heen ook nog een 2D bril?quote:
Trein dan. Lokaal stationnetje op paar honderd meter afstand.quote:
omdat? Kinepolis is de beste bioscoop die ik kenquote:
Met 48fps en de nieuwste 3D technieken verwacht ik zelfs een betere 3D film dan Avatar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:56 schreef Lemans24 het volgende:
nee man alleen de 2d bril. Met 2 identieke filters snap je wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha ik zie `t al voor me: heb zelf al een bril, dan moet je een 3D bril opzetten en daarover heen ook nog een 2D bril?
ah okquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee man alleen de 2d bril. Met 2 identieke filters snap je wel.
Graag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:46 schreef Brammie1 het volgende:
ik heb vandaag een 2D-bril besteld, als ik er aan denk zal ik melden hoe dat bevalt.
Geniaal idee trouwens.. waarom verzin ik dit soort dingen nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:46 schreef Brammie1 het volgende:
ik heb vandaag een 2D-bril besteld, als ik er aan denk zal ik melden hoe dat bevalt.
Waarom ga je deze film in 2D bekijken? Wegens de slechte 3D conversie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:46 schreef Brammie1 het volgende:
Hij denkt dat de 3D toevoeging zal falen net als in veel films tegenwoordig.. echter waren ook alleen avatar, transformers dark moon en misschien nog the avengers de moeite waard... maar deze film ligt echt op avatar kwaliteit als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waarom ga je deze film in 2D bekijken? Wegens de slechte 3D conversie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |