Hij wordt in zowel 2d als 3d gefilmd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tsja
Maar ik heb vertrouwen in PJ. Een nieuwe middle earth trilogie is
Ik hoop alleen dat de 3D gimmick wel goed wordt uitgevoerd. Ik ga de 1e film in eerste instantie met 2D glasses kijken en daarna nog een keer in 3D is mijn plan
De vraag is dan natuurlijk nog of de bioscoop je wel de keuze geeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:43 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij wordt in zowel 2d als 3d gefilmd.
Onjuist, de film wordt volledig in native 3D gefilmd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:43 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij wordt in zowel 2d als 3d gefilmd.
2 camera's vlak naast elkaar, he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Onjuist, de film wordt volledig in native 3D gefilmd.
Dat is waar, dat is feitelijk wat ik met mijn 2D glasses ook doequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef Tokus het volgende:
[..]
2 camera's vlak naast elkaar, he?
oftewel, als je 1 camera uitzet, heb je 2D
Daarom snap ik niet waarom je de film in 2D gaat kijken. Juist omdat dit native 3D is en met een hogere FPS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Onjuist, de film wordt volledig in native 3D gefilmd.
Omdat ik schele hoofdpijn krijg van 3D, tenzij het niet te overdreven wordt toegepast. Prometheus was zowaar te doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet waarom je de film in 2D gaat kijken. Juist omdat dit native 3D is en met een hogere FPS.
Achso; dan zou ik the Hobbit in 3D niet proberen. Wel vervelend voor je.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omdat ik schele hoofdpijn krijg van 3D, tenzij het niet te overdreven wordt toegepast. Prometheus was zowaar te doen.
Volgens mij zou sowieso iedere digitale projector 48fps aan moeten kunnen. Het lijkt me dat juist die bioscopen waar nog film geprojecteerd wordt, 24fps aangehouden gaat worden, omdat anders iedere film uit het dubbele aantal rollen bestaat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:16 schreef Poemgirl het volgende:
Even een vraagje; de 48 fps versie, is die in elke bioscoop mogelijk of alleen bij IMAX ofzo? Voor het dichtsbijzijnde IMAX theater mag ik het halve land doorsteken
ze pakken ook nog wat andere Tolkien verhaaltjes erbijquote:Op donderdag 20 september 2012 09:32 schreef Jovatov het volgende:
Maar ik lees nu dat het een trilogie wordt?
Van één boekje van ruim tweehonderd bladzijde's
Zal best, maar ik vind Gimli een stuk realistischer ogen.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Die dwergen hebben expres allemaal een erg opmerkelijke kop en haardracht gekregen, zodat ze te onderscheiden zijn.
gimli zit er toch niet meer in?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zal best, maar ik vind Gimli een stuk realistischer ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |