SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoma in de kelder
Kijken op eigen risico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering, wat is deze?quote:Op zondag 25 december 2011 21:27 schreef Doopy-X- het volgende:
Pfffff, die multiplayerupdate van BF3 van 2 GB staat al een kwartier te downloaden en is pas op 30%
Veelvraatquote:Op zondag 25 december 2011 22:18 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ontplofte echt bijna toenstraks.
ahw yeah veel kerst noobs om af te knallenquote:Op zondag 25 december 2011 21:29 schreef KoningStoma het volgende:
Er zijn vast meer mensen die hem nu allemaal tegelijk willen downloaden
Dit dus, ik moet vooruit gerolt worden. Nu partyen.quote:Op zondag 25 december 2011 22:18 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ontplofte echt bijna toenstraks.
Ik hou wel van fatties.quote:Op zondag 25 december 2011 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit dus, ik moet vooruit gerolt worden. Nu partyen.
Dat moest sowieso alquote:Op zondag 25 december 2011 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit dus, ik moet vooruit gerolt worden. Nu partyen.
hehe jwaidsquote:
quote:
Zo makkelijk en flauw allebei, en toch zo leuk.quote:
Wanneer niet en waarvoor heb je ons nodigquote:Op maandag 26 december 2011 01:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer gaan we BF spelen want ik heb jullie nodig boys
Ik heb net paar uur zitten spelen met Stoma. Tis nog erg wennen...quote:Op maandag 26 december 2011 01:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer gaan we BF spelen want ik heb jullie nodig boys
Om mij shit te leren broeder!quote:Op maandag 26 december 2011 02:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wanneer niet en waarvoor heb je ons nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |