SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoma in de kelder
Kijken op eigen risico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering, wat is deze?quote:Op zondag 25 december 2011 21:27 schreef Doopy-X- het volgende:
Pfffff, die multiplayerupdate van BF3 van 2 GB staat al een kwartier te downloaden en is pas op 30%
Veelvraatquote:Op zondag 25 december 2011 22:18 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ontplofte echt bijna toenstraks.
ahw yeah veel kerst noobs om af te knallenquote:Op zondag 25 december 2011 21:29 schreef KoningStoma het volgende:
Er zijn vast meer mensen die hem nu allemaal tegelijk willen downloaden
Dit dus, ik moet vooruit gerolt worden. Nu partyen.quote:Op zondag 25 december 2011 22:18 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ontplofte echt bijna toenstraks.
Ik hou wel van fatties.quote:Op zondag 25 december 2011 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit dus, ik moet vooruit gerolt worden. Nu partyen.
Dat moest sowieso alquote:Op zondag 25 december 2011 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit dus, ik moet vooruit gerolt worden. Nu partyen.
hehe jwaidsquote:
quote:
Zo makkelijk en flauw allebei, en toch zo leuk.quote:
Wanneer niet en waarvoor heb je ons nodigquote:Op maandag 26 december 2011 01:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer gaan we BF spelen want ik heb jullie nodig boys
Ik heb net paar uur zitten spelen met Stoma. Tis nog erg wennen...quote:Op maandag 26 december 2011 01:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer gaan we BF spelen want ik heb jullie nodig boys
Om mij shit te leren broeder!quote:Op maandag 26 december 2011 02:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wanneer niet en waarvoor heb je ons nodig
Goed om te horenquote:Op maandag 26 december 2011 07:42 schreef PierreTT het volgende:
Goedemorgen voor jullie, goedenavond voor mij! Ben goed aangekomen in Nieuw-Zeeland, na 30 uur. Ik kan echt geen chicken-noodles en beef-rice meer zien, krijg je als je via China vliegtmaar super, het is hier een beeje bewolkt en zon 25 graden
Binnenkort meer
My young paladdin, dat doe ik met alle plezier.quote:Op maandag 26 december 2011 03:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Om mij shit te leren broeder!
Heb ik jullie niet (meer) in de friendlist zitten? Speel vandaag ook bf3. Mainframesquote:Op maandag 26 december 2011 02:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb net paar uur zitten spelen met Stoma. Tis nog erg wennen...
Dat eten komt me bekend voorquote:Op maandag 26 december 2011 07:42 schreef PierreTT het volgende:
Goedemorgen voor jullie, goedenavond voor mij! Ben goed aangekomen in Nieuw-Zeeland, na 30 uur. Ik kan echt geen chicken-noodles en beef-rice meer zien, krijg je als je via China vliegtmaar super, het is hier een beeje bewolkt en zon 25 graden
Binnenkort meer
Trieste personen heb je toch.quote:Alkmaarder slaat hondje dood met stofzuigerstang
Laatste update: 26 december 2011 14:47 infoBekijk op de kaart.
AMSTERDAM - Een 35-jarige man uit Alkmaar heeft op eerste kerstavond zijn hondje doodgeslagen.
Foto: NU.nl/Dennis Venema
De Alkmaarder en zijn vriendin waren wat langer dan gepland van huis geweest, waardoor de hond in huis had gepoept.
Hierop werd de man zo boos dat hij het kleine dier met de stang van een stofzuiger sloeg, wat de hond fataal werd.
De Alkmaarder bedreigde kort na middernacht ook zijn vriendin, die het huis uit rende om hulp te halen bij familie. De man vloog vervolgens ook een familielid aan.
De politie heeft proces-verbaal opgemaakt van de gebeurtenissen. Het hondje is opgehaald door de Dierenambulance en wordt onderzocht.
Ik ben vanmiddag je party nog gejoined manquote:Op maandag 26 december 2011 15:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Heb ik jullie niet (meer) in de friendlist zitten? Speel vandaag ook bf3. Mainframes
Zal je vanavond ff toevoegen!quote:Op maandag 26 december 2011 15:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Heb ik jullie niet (meer) in de friendlist zitten? Speel vandaag ook bf3. Mainframes
Ik bedoelde doopy en litmanenquote:Op maandag 26 december 2011 15:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag je party nog gejoined man
10 sloffen astronauten en 1000 babypijltjes en jouw avond kan niet meer stuk!quote:Op maandag 26 december 2011 17:15 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand nog goeie aanraders voor O&N waar je geen kaarten voor nodig hebt? Want ons plan is een beetje in het water gevallen.
Stoofperen karamelliseren.quote:Op maandag 26 december 2011 19:18 schreef tliciouz het volgende:
Mango vanille ijs met gekaramellisseerde stoofpeertjes
Klopt.quote:Op maandag 26 december 2011 20:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
10 sloffen sigaretten en 1000 pils en jouw avond kan niet meer stuk!
Heb ze al besteld.quote:Op maandag 26 december 2011 20:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
10 sloffen astronauten en 1000 babypijltjes en jouw avond kan niet meer stuk!
Heb je het wel eens op dan? In de pan met scheutje rode wijn en dan suiker erover karamelliserenquote:Op maandag 26 december 2011 20:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Stoofperen karamelliseren.
Bitch please.
quote:Op maandag 26 december 2011 20:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Stoofperen karamelliseren.
Bitch please.
*Click, psssssht*quote:Op maandag 26 december 2011 21:57 schreef Pixell het volgende:
Zo familie is de deur uit, alle familieverplichtingen zitten er weer op deze maand!
Inderdaad, ik ga nu op het monster/scheurijzert richting stad om me even vol te laten lopen met wat ouwe vrienden. Fijne avond allen.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:24 schreef Doopy-X- het volgende:
Net weer even 2 uurtjes gespeeld maar ik snap nog weinig van al die voertuigen en dat engineer gebeuren....
je moett gewoon sturen en dankomt alles goed je hebt toch een pipaquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:24 schreef Doopy-X- het volgende:
Net weer even 2 uurtjes gespeeld maar ik snap nog weinig van al die voertuigen en dat engineer gebeuren....
quote:Op dinsdag 27 december 2011 04:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
je moett gewoon sturen en dankomt alles goed je hebt toch een pipa
Prima, verbrand lolquote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 december 2011 07:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima, verbrand lolNee erg leuk, zometeen verlaat kerstdiner, lig nu nog even te chillen
Vanavond eens kijken of ik wat foto's online kan gooien
Whutquote:Op dinsdag 27 december 2011 04:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
je moett gewoon sturen en dankomt alles goed je hebt toch een pipa
Boontje komt om z'n loontje.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Oh het is weer zo'n dag, zieke koppijn...
Ik voel met je mee want mijn hoofd splijt ook van binnen uit open...quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Niet janken, ik zit gewoon op mijn werkquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik voel met je mee want mijn hoofd splijt ook van binnen uit open...
En ik zie iedereen leuk aan de BF3 maar ik kan het niet aan om te joinen...
hoaxquote:
eerst ff me kop scheren, dan weer verder met bf3quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik start BF3 weer opWie doet er mee?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:22 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik voel met je mee want mijn hoofd splijt ook van binnen uit open...
En ik zie iedereen leuk aan de BF3 maar ik kan het niet aan om te joinen...
Hmm zit wel weer iets in jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
kom maar weer eens online een keer...
Dit filmpje.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kan je alvast voor je baan oefenen.
Alsof ik ooit in zo'n ding mag rijden. Daar gaan lange selectieprocedures aan vooraf.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kan je alvast voor je baan oefenen.
Lol,waar haal je deze foto vandaan?quote:
Dat het engeland is wist ik ook welquote:Op woensdag 28 december 2011 00:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zeker Engeland.Dat is Tams btw.
Van vorig jaarquote:
Nee lieverdquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat het engeland is wist ik ook welBen gewoon benieuwd naar de foto die 10min later is genomen, waar al die negers haar dan aan het gangbangen zijn.
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat het engeland is wist ik ook welBen gewoon benieuwd naar de foto die 10min later is genomen, waar al die negers haar dan aan het gangbangen zijn.
Dus ze gaan niet door Irak rijden met oa een BMW z3?quote:
Nee ze gaan naar India.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dus ze gaan niet door Irak rijden met oa een BMW z3?
Dan heb ik niks gezegdquote:
Jij staat sowieso boven aan, maar Alex staat direct daar onder.quote:
Neuh, er staan nog wel wat anderen in de nominatie voor 2e plek.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij staat sowieso boven aan, maar Alex staat direct daar onder.
Deze man herkent de grote stille wijze krachten in dit topic. KK door al jouw opmerkingen sta je redelijk onderaan.quote:
Haters gaan haten.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Deze man herkent de grote stille wijze krachten in dit topic. KK door al jouw opmerkingen sta je redelijk onderaan.
Whut?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zeker Engeland.Dat is Tams btw.
Hier noemt men ze ook wel "Stoma ritmes".quote:Op woensdag 28 december 2011 07:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
Welterusten![]()
VakantieritmesToch maar ff slapen
quote:Op woensdag 28 december 2011 07:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier noemt men ze ook wel "Stoma ritmes".
Hehe, ik heb het gelukkig weer een beetje om kunnen schakelen, man ik hield het net 2 weken vol maar daarna was ik ook echt kapot.quote:Op woensdag 28 december 2011 07:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier noemt men ze ook wel "Stoma ritmes".
Leave me alone.quote:Op woensdag 28 december 2011 08:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Doe maar alsof je het niet meer weet.
'sup?
ja jochie dat is eng hè! een persoon met een eigen mening.quote:
Ik ga niet happen. Iets met jouw reacties op een apple bash.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ja jochie dat is eng hè! een persoon met een eigen mening.
http://games.fok.nl/revie(...)a-skyward-sword.htmlquote:Op woensdag 28 december 2011 11:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga niet happen. Iets met jouw reacties op een apple bash.
Je bedoelt de fanboy die dat artikel geschreven heeft. Nee maar het kan best hoor, maar ik neem fok games niet meer serieus sinds ze MW3 een 7.5 hebben gegeven.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/revie(...)a-skyward-sword.html
Zelfs fok vind hem perfect
Zo ver onder de gordel... die bij hun altijd afzakt.quote:
dat ze dat bij die studentenkoos van jou leuke grappen vinden is fijn, maar de rest van de mensheid kan het niet waarderenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo ver onder de gordel... die bij hun altijd afzakt.
Vond ik altijd ook, maar met deze is de shit aan!!!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:55 schreef SoldMayor het volgende:
Zelda.![]()
Als er een kut spel is dan is het dat wel.
kan je mensen bruut vermoorden?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vond ik altijd ook, maar met deze is de shit aan!!!
Tuurlijk! je hebt een motherfucking zwaard!quote:
bij skyrim ook, dual wield zelfsquote:Op woensdag 28 december 2011 15:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tuurlijk! je hebt een motherfucking zwaard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom worden er dan zulke plaatjes van gemaakt? Je kan zeggen wat je wil, maar de eerste wereld lacht vooral veel om Afrika.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat ze dat bij die studentenkoos van jou leuke grappen vinden is fijn, maar de rest van de mensheid kan het niet waarderen
Goed, net wakker maar het is nog vroegquote:Op woensdag 28 december 2011 20:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
hoi schatje.![]()
Hoe is het daar?
Hier is het avond, zit alweer aan de eerste goudgele rakkers voor vanavond.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed, net wakker maar het is nog vroeg
Lekker man, ik ga zo gebraden ham ontbijtenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hier is het avond, zit alweer aan de eerste goudgele rakkers voor vanavond.
Veel plezier.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lekker man, ik ga zo gebraden ham ontbijtenen daarna Auckland in, ben benieuwd!
Die Fus Roh Dah bij de drop was zo voorspelbaar.quote:
quote:
Films kijken om acht uur "'s avonds"quote:Op donderdag 29 december 2011 07:17 schreef Pixell het volgende:
Ik heb net Warrior gekeken, goede film
En nu The Hit list kijken
quote:Op donderdag 29 december 2011 07:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Films kijken om acht uur "'s avonds"![]()
Ik kijk nu deze. Past ook bij de tijd van het jaar.
http://www.imdb.com/title/tt1478964/
Ik lig de hele nacht te denken aan jou.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:00 schreef dreamzk het volgende:
Wtf is het probleem met iedereen dat ze niet kunnen slapen??
Dirtyquote:Op donderdag 29 december 2011 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik lig de hele nacht te denken aan jou.
Ho for sho'.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah, nachtmerriesquote:Op donderdag 29 december 2011 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeker, ik wil een nieuwe printercartridge kopen maar met dit weer ga ik niet naar buitenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:12 schreef Bozz187 het volgende:
Oke, het weer in utrecht is nu we'll echt kut!
groot gelijkquote:Op donderdag 29 december 2011 12:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeker, ik wil een nieuwe printercartridge kopen maar met dit weer ga ik niet naar buiten
kom anders ff naar utrecht, en dan ga je de rest van de tijd mijn werk doen en ga ik naar huisquote:Op donderdag 29 december 2011 13:03 schreef Rossdale het volgende:
Zometeen met een auto vol rommel naar de stort rijden, maar eerst even BF3'en tot de regen is overgewaaid
Als je toch in de buurt bent, kan je dan cartridge voor me halen en wat te eten voor vaanvond? Kan ik lekker hele dag binnen blijvenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kom anders ff naar utrecht, en dan ga je de rest van de tijd mijn werk doen en ga ik naar huis
Verbaast me niks, deze regering is echt een grap. Lekker alles kapot bezuinigen, maar ondertussen blijven de benodigde hervormingen uit (zie hypotheekrenteaftrek). Een VVD dat onder de plak zit bij Wilders en al lang niet meer liberaal is. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe alle VVD-pikkies op de uni zullen reageren als hun stufi wordt afgepakt, misschien dat ze dan eens stoppen met het hersenloos verheerlijken van die partij.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:38 schreef Kutstudent het volgende:
Ik hoor net dat de regering de basisbeurs en gratis OV wil afschaffen.Ik zal wel achterlopen vergeleken met tauch ofzo, maar nu kom ik toch wel even meeklagen.
Ik ben inderdaad benieuwd hoe dat impact heeft op de horecaquote:Op donderdag 29 december 2011 15:36 schreef Pixell het volgende:
Als ik straks weer uit huis ga en ze stoppen de basisbeurs kan ik meteen een 2x kleiner appartement zoeken
Dat vind ik dan weer iets anders, anders zou iedereen zomaar wat aan kunnen klooien op kosten van de belastingbetaler. Maar de basisbeurs en gratis ov afschaffen zou betekenen dat je de drempel om te gaan studeren ineens veel groter maakt en dat wil je niet hebben.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:52 schreef Frankii het volgende:
En als je eerder een verkeerde studiekeuze hebt gemaakt, en na pakweg 3 maanden bent gestopt, telt de regering dat toch vrolijk als een heel jaar voor de langstudeerregeling.
Dat probleem heb ik straks ook en de kans bestaat dat me moeder binnen nu en een jaar verhuist en ik dus "verplicht" moet verhuizen. Ik ga alvast een doos zoeken voor onder de brugquote:Op donderdag 29 december 2011 15:52 schreef Frankii het volgende:
Ik heb nog één jaar.
Maar heb wel een half jaar langstudeerboete aan mijn broek. Loop een half jaartje uit. En als je eerder een verkeerde studiekeuze hebt gemaakt, en na pakweg 3 maanden bent gestopt, telt de regering dat toch vrolijk als een heel jaar voor de langstudeerregeling.
Michiel welquote:Op donderdag 29 december 2011 16:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar is ze een milf, want of ze nou je baas is of niet daar voel ik niks van
Och zo'n probleem zal dat niet zijn. Als een van ons in geldnood zit kunnen we immers altijd bij suikeroom Rossdale aankloppen.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:10 schreef Pixell het volgende:
[..]
In de vorm van een beter salaris als ie het goed doet?
Denk whatsapp en michas die een foto heeft gemaakt van zijn baas ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Hahaquote:Op donderdag 29 december 2011 17:23 schreef Pixell het volgende:
lol Nick, die achtergrond vd rechter heb ik ook op mijn laptop
Zat zelf ook te kijken naar nieuwe schermpjes, laat ff weten hoe ze zijn!
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:28 schreef Rossdale het volgende:
Mooie regelingen hoor, alle pretstudenten van de uni's en hbo's afknallen. Langstudeerboetes, basisbeurs afschaffen
Zo gaan er minder mensen studeren, en blijven er meer laaggeschoolden over die de kutbaantjes kunnen invullen. Dan is het ook weer eens mogelijk om nederlandse schoonmaaksters in te huren in plaats van fatima's en mohammed'sZit wel veel waarheid in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijna,quote:Op donderdag 29 december 2011 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk whatsapp en michas die een foto heeft gemaakt van zijn baas ofzo?
28 jaar, single, geen kinderen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
bijna,
michhas: mijn baas gaat ook naar konijn2000
ik: vrouw?
michhas: ja
Ik: lekker?
michhas: dude!
ik: milf?
michhas: dude het is me baas:
ander vriend: gozer hou dit gesprek buiten de bier-chat
en de rest is geschiedenis.
dus michiel is ze een hete milf?
maar wel lekker?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
28 jaar, single, geen kinderen.
Valt dus niet in de categorie Milf nee
Zat al te kijken wtf? Maar na 3 seconden zag ik het ineensquote:
Mijn leidinggevende niet echt, mijn baas welquote:
Of nietquote:
Die zijn nog wel enigszins oké, maar vertel me alsjeblieft dat je niet van die kutrotjes en kutpijltjes hebt gekochtquote:Op donderdag 29 december 2011 19:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of nietmaar zag van die grondbloemen liggen en die zijn zo leuk
Nee haha, wel romijnse kaarsen, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 29 december 2011 19:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die zijn nog wel enigszins oké, maar vertel me alsjeblieft dat je niet van die kutrotjes en kutpijltjes hebt gekocht
Romeinse.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee haha, wel romijnse kaarsen, gewoon omdat het kan
Ik heb een idee. Geef alle mensen die besluiten niet te gaan studeren geld toe.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad benieuwd hoe dat impact heeft op de horeca
En op alle huisjes melkers....
Ik weet dat je het geld nog wel leent en dus hebt, maar misschien gaan meer mensen meer nadenken.
Ik ben net wakkerquote:Op donderdag 29 december 2011 19:28 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt er nog keer hard BF3 gedaan vanaaf? of is iedereen alweer naar bed?
Kom nog wel even spelen denk ik maar als jij net als gisteren om 00:10 joint missen we elkaar weer!quote:Op donderdag 29 december 2011 19:28 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt er nog keer hard BF3 gedaan vanaaf? of is iedereen alweer naar bed?
Ik ga morgen nog ff een pakketje halen, toch altijd wel grappig om het jaar mee af te sluiten.quote:
http://www.z24.nl/bijzake(...)miljard_schade_.htmlquote:Tegenover elke euro omzet aan vuurwerk staat 16 euro aan kosten voor de maatschappij. In totaal kost het jaarlijkse feestje zo'n 960 miljoen aan nieuwe brievenbussen, bodemvervuiling en ziektekosten, berekende een Groningse econoom.
Ze mogen van mij vuurwerk best afschaffen als ze dan ook direct Brabant en Limburg terug aan België gevenquote:Op donderdag 29 december 2011 20:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.z24.nl/bijzake(...)miljard_schade_.html
Gewoon afschaffen dat vuurwerk en met het belastinggeld dat je bespaart op vandalisme gewoon in iedere stad of dorp een mooie vuurwerkshow houden. Knalvuurwerk is toch geen fuck aan.
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ze mogen van mij vuurwerk best afschaffen als ze dan ook direct Brabant en Limburg terug aan België geven
Voor wat, hoort wat.
Nederland moet gewoon weer Holland worden (lees Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht), de rest van die waardeloze provincies (waar toch alleen maar mensen wonen die zichzelf geen Hollander willen noemen) mogen van mij lekker naar Duitsland en België.quote:
Vlaanderen of Noord- en Zuid-Holland, geen moeilijke keuze. Bij Duitsland zou nog beter zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 20:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ze mogen van mij vuurwerk best afschaffen als ze dan ook direct Brabant en Limburg terug aan België geven
Voor wat, hoort wat.
Nuff said.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vlaanderen of Noord- en Zuid-Holland, geen moeilijke keuze. Bij Duitsland zou nog beter zijn
Ah oke, wat is dit voor suffe zooiquote:Op donderdag 29 december 2011 20:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nederland moet gewoon weer Holland worden (lees Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht), de rest van die waardeloze provincies (waar toch alleen maar mensen wonen die zichzelf geen Hollander willen noemen) mogen van mij lekker naar Duitsland en België.
Dan verbieden we in Holland vuurwerk, prima
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, wat is dit voor suffe zooi![]()
Houdoe he
Als je het land met de meeste criminaliteit en hoogste werkeloosheid in Europa wil creëren is dit inderdaad wel een goed planquote:Op donderdag 29 december 2011 20:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nederland moet gewoon weer Holland worden (lees Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht), de rest van die waardeloze provincies (waar toch alleen maar mensen wonen die zichzelf geen Hollander willen noemen) mogen van mij lekker naar Duitsland en België.
Dan verbieden we in Holland vuurwerk, prima
Nah, ik heb het niet zo op arrogante flikkertjesquote:Op donderdag 29 december 2011 20:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]!
Niet zo boos, ik vind je ook nog aardig als Belg hoor
In de Randstad is minder werkloosheid dan in Limburg hoor! Criminelen zetten we gewoon uit naar Friesland.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je het land met de meeste criminaliteit en hoogste werkeloosheid in Europa wil creëren is dit inderdaad wel een goed plan
Hater.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, ik heb het niet zo op arrogante flikkertjes
![]()
2000quote:Op donderdag 29 december 2011 21:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In de Randstad is minder werkloosheid dan in Limburg hoor! Criminelen zetten we gewoon uit naar Friesland.
Is ook zo makkelijk, als Friesland niet meer bij dat zielige landje hoortquote:Op donderdag 29 december 2011 21:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In de Randstad is minder werkloosheid dan in Limburg hoor! Criminelen zetten we gewoon uit naar Friesland.
Ook pas vanaf 2008/2009, maar goed Limburg kan mij dan ook weinig boeien.quote:
Dan bezetten we Limburg wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:12 schreef Tauchmeister het volgende:
De randstad is over een paar decennia toch overstroomd.
? Hek openen, crimi's door hek trappen, hek dicht.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is ook zo makkelijk, als Friesland niet meer bij dat zielige landje hoort
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:28 schreef Rossdale het volgende:
Mooie regelingen hoor, alle pretstudenten van de uni's en hbo's afknallen. Langstudeerboetes, basisbeurs afschaffen
Zo gaan er minder mensen studeren, en blijven er meer laaggeschoolden over die de kutbaantjes kunnen invullen. Dan is het ook weer eens mogelijk om nederlandse schoonmaaksters in te huren in plaats van fatima's en mohammed'sZelfs met die smiley erbij zit ik echt m'n vingers op te vreten om hier niet op in te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zelfs met die smiley erbij zit ik echt m'n vingers op te vreten om hier niet op in te gaan.
Hoe wil je typen als je je vingers opvreet?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zelfs met die smiley erbij zit ik echt m'n vingers op te vreten om hier niet op in te gaan.
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoe wil je typen als je je vingers opvreet?
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoe wil je typen als je je vingers opvreet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |