quote:ja, was geweldig!!!!
Op zondag 16 februari 2003 16:30 schreef Qarinx het volgende:David Gray
special op RTL4 NU!!!
Nog niemand gehoord over zijn nieuwe cd, New Day at Midnight. Heb hem voor kerstmis gekregen, in het begin viel het me een beetje tegen (in vergelijking met White Ladder), heb de cd inmiddels grijs gedraaid en vind hem minstens even goed als White Ladder. Vooral Caroline, Easy way to cry en Be Mine zijn prachtig!
quote:Ik zag hem laatst liggen in de Chill-out van de Bijenkorf.. Hij was niet zo duur, zal hem misschien wel ff gaan halen vd week..
Op dinsdag 18 maart 2003 01:38 schreef ZIOPPA het volgende:
Nog niemand gehoord over zijn nieuwe cd, New Day at Midnight. Heb hem voor kerstmis gekregen, in het begin viel het me een beetje tegen (in vergelijking met White Ladder), heb de cd inmiddels grijs gedraaid en vind hem minstens even goed als White Ladder. Vooral Caroline, Easy way to cry en Be Mine zijn prachtig!
Ik ben het zelf ook nog een beetje aan het ontdekken maar al vast wat favoriete nummers.
Freedom
A century ends
Its all over
quote:Sluit aan maar er is voor mij maar 1 echte David Gray cd --> White ladder!
Op zondag 19 oktober 2003 00:25 schreef Najra het volgende:
Topic kick. David Gray's muziek is top en wat een stem.Ik ben het zelf ook nog een beetje aan het ontdekken maar al vast wat favoriete nummers.
Freedom
A century ends
Its all over
quote:zijn idd ook goede cd's alleen is zijn stem daarop wat aggressiever/schreeuweriger dan op de latere cd's. Vandaar dat ze bij mij lager op de lijst staan dan white Ladder
Op zondag 19 oktober 2003 14:44 schreef Theeboon het volgende:
Leuke muziek idd, vooral z'n 1e twee cd's zijn ondergewaardeerd.
quote:Ja...emotioneler en dat vond ik dus mooi. White ladder, prachtige muziek hoor, erg relaxed maar ik kreeg juist kippenvel van de manier waarop ie zijn stem gebruikt in A century ends en It's all over.
Op maandag 20 oktober 2003 00:02 schreef bigshadow het volgende:[..]
zijn idd ook goede cd's alleen is zijn stem daarop wat aggressiever/schreeuweriger dan op de latere cd's. Vandaar dat ze bij mij lager op de lijst staan dan white Ladder
Goooo go go go
quote:Zelfde hier... Babylon vond ik toen, en vind ik nog steeds wel een erg mooi nummer, en ik draai het nog steeds wel eens.
Op zaterdag 13 juli 2002 21:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jah, ik ken hem, want vorig jaar werd Babylon veel gedraaid op 3FM. Nog megahit geweest volgens mij. Verder weinig meer gehoord van hem.
quote:sorry, de eerste cd heb ik na inspectie op AMG niet, maar heb flesh nu opstaan en begrijp wel wat je bedoeld maar ben het niet met je eens. Ik vind zijn muziek en stem op de latere albums beter overkomen qua emotie naar mij toe. Dus maar het cliche: smaken verschillen
Op donderdag 23 oktober 2003 20:34 schreef Najra het volgende:[..]
Ja...emotioneler en dat vond ik dus mooi. White ladder, prachtige muziek hoor, erg relaxed maar ik kreeg juist kippenvel van de manier waarop ie zijn stem gebruikt in A century ends en It's all over.
Goooo go go go
-Be Mine
-Long distance call
-My oh my
-Dead in the water now
-Real love
Hoe duur was die dvd daar?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:14 schreef googoodoll het volgende:
ik zag laatst zijn dvd LIVE bij de mediamarkt liggen, ik heb hem niet meegenomen, maar ga misschien nog wel doen. wie heeft hem ook en wat vind je er van?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |