Hij kon er wel zelf uitquote:Op zondag 25 december 2011 00:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehheheheh!! Zat ie opgesloten? Of kon ie er wel zelf uit?
Jaaaa!!! Die jaquote:Op zondag 25 december 2011 00:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat topic heb ik gelezen! Dat je hem ging lokken met eten enzo. Een maandje geleden toen ik oude topics aan het doorlezen was.
Kipke!!!!quote:Op zondag 25 december 2011 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn bladerdeegbakjes 2.0 zijn wel geslaagd
Die staan nu met chocoladelaagje te drogen.
En de Oreo-bonbons zijn klaar, die staan nu ook te stollen.
Heb er voor de pit een klein beetje oploskoffie-korrels overheen gedaan, ziet er leuk uit en maakt het iets minder saai
Even foto's uploaden, want met mijn nieuwe foon lukt dat tegenwoordig heel makkelijk
(Had ik al gezegd hoe blij ik ben met mijn nieuwe telefoon? nou, bij deze nog een keer!!!)
Benieuwd naar de foto's, klinkt lekker in ieder gevalquote:Op zondag 25 december 2011 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn bladerdeegbakjes 2.0 zijn wel geslaagd
Die staan nu met chocoladelaagje te drogen.
En de Oreo-bonbons zijn klaar, die staan nu ook te stollen.
Heb er voor de pit een klein beetje oploskoffie-korrels overheen gedaan, ziet er leuk uit en maakt het iets minder saai
Even foto's uploaden, want met mijn nieuwe foon lukt dat tegenwoordig heel makkelijk
(Had ik al gezegd hoe blij ik ben met mijn nieuwe telefoon? nou, bij deze nog een keer!!!)
Awwwwwquote:Op zondag 25 december 2011 00:21 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Lies is een überkneus!! Ik haar zo FOK uitleggen. Zij zo: kan ik dan nu iets typen en staat dat dan onder jouw naam?
-
Nee, dat durf ik niet![]()
![]()
Dat heb ik ook altijd als er iemand na half 11 belt...quote:Op zondag 25 december 2011 00:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
Pfffff schrik me suf hier... Krijg ineens een sms, dus dacht meteen 'oh god, nóg iemand dood' was 't mams die zegt dat Hans Liberg op Ned1 is en dat ik dat misschien wel grappig vind...
Boah!!!!! Ziet er goed uit!!!quote:Op zondag 25 december 2011 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok, het zou makkelijk kunnen werken, als mijn laptop mee zou werken...
Maar goed, gelukt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omnomnomnom
Dank aan Spees en Dico geloof ik voor het idee/recept
LIES, WE HAUWEN VAN JE!quote:
Liess!! We vinden het supergezellig als je ook mee komt kletsen!quote:Op zondag 25 december 2011 00:21 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Lies is een überkneus!! Ik haar zo FOK uitleggen. Zij zo: kan ik dan nu iets typen en staat dat dan onder jouw naam?
-
Nee, dat durf ik niet![]()
![]()
Gelukkig maar dat heet niks eng wasquote:Op zondag 25 december 2011 00:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
Pfffff schrik me suf hier... Krijg ineens een sms, dus dacht meteen 'oh god, nóg iemand dood' was 't mams die zegt dat Hans Liberg op Ned1 is en dat ik dat misschien wel grappig vind...
En keurig in rijtjes, whehehehe, toch stiekem beetje autistischquote:
Ik las ketsenquote:Op zondag 25 december 2011 00:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Liess!! We vinden het supergezellig als je ook mee komt kletsen!
Hoe hoog sta jij in de ranking??quote:Op zondag 25 december 2011 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En keurig in rijtjes, whehehehe, toch stiekem beetje autistisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |