Jij hoopt met hem meequote:Op zaterdag 24 december 2011 20:29 schreef Paul het volgende:
Giel hoopt dat hij het glazen huis ingaat volgend jaar
Van mij mag ie. Hij en Gerard zijn toch de "oude garde".quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:29 schreef Paul het volgende:
Giel hoopt dat hij het glazen huis ingaat volgend jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief van jequote:Op zaterdag 24 december 2011 20:31 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Van mij mag ie. Hij en Gerard zijn toch de "oude garde".
Jij vindt hem oud?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha ik had die band alleen gehoord, nog nooit gezien, ik dacht dat dat jonge jochies waren, maar nee, ouwe lullen met slechte kleding
Zo oud zijn ze niet hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha ik had die band alleen gehoord, nog nooit gezien, ik dacht dat dat jonge jochies waren, maar nee, ouwe lullen met slechte kleding
Ook een beetje de voorspelbare garde helaas. Gerard gaat volgend jaar sowieso niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:31 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Van mij mag ie. Hij en Gerard zijn toch de "oude garde".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |