Eens met je pap of mam gaan praten misschien een idee?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:18 schreef Apenkoning1 het volgende:
Goedemiddag iedereen,
Het is dus zo het geval dat toen ik vanochtend wakker werd tot mijn verbazing zag dat ik geen mobiele verbinding meer had. Na wat navragen kom ik erachter dat deze is geblokkeerd door een van de ouders. Nu ga ik zo slim als ik dacht te zijn naar de t-mobile site om mijn abbo weer te activeren maar dan staat er dat dit niet kan:(
Wat moet ik nu doen?
Lijkt me inderdaad vrij voor de hand liggend.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eens met je pap of mam gaan praten misschien een idee?
geen optie want opstandige kutpuber die alles beter weet dan mijn oudersquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad vrij voor de hand liggend.
Als je alles beter weet, waarom dan nog hier vragenquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
geen optie want opstandige kutpuber die alles beter weet
hmm oke dus nadat je de nieuwe simkaart had deed het abbonoment het weer of moest je m dan nog laten deblokkeren?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef Leandra het volgende:
De telefoon van mijn zoon werd een half jaar geleden gestolen en hij kon de simkaart niet eens zelf laten blokkeren bij Vodafone.... dat moest ik doen, want zijn abonnement staat nog op mijn naam.
Doordat ik met Vodafone overlegd had dat hij een nieuwe simkaart kon ophalen was dat uiteindelijk wel mogelijk, maar in principe had ik dat persoonlijk moeten doen.
Dan weet je gelijk waarom je telefoon geblokkeerd is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
geen optie want opstandige kutpuber die alles beter weet
Ik moest dat doen.... zonder mijn toestemming was er helemaal niets gebeurd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:32 schreef Apenkoning1 het volgende:
hmm oke dus nadat je de nieuwe simkaart had deed het abbonoment het weer of moest je m dan nog laten deblokkeren?
Ik had niet alleen je abonnement stopgezet, ik had je vandaag ook uit je nest getrapt en je een trap onder je reet gegeven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
geen optie want opstandige kutpuber die alles beter weet dan mijn ouders
Terechte afsluitingquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik had niet alleen je abonnement stopgezet, ik had je vandaag ook uit je nest getrapt en je een trap onder je reet gegeven.
Zelfs met een onvolgroeid puberbrein is dit een onsterfelijk domme post.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
Maar toch wel aardig van je dat je ze toestaat jouw telefoon abo te betalenquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
Nja een van de weinige middelen die ze nog hebben om mij te straffen dus zo relaxt ist eig nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:41 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Maar toch wel aardig van je dat je ze toestaat jouw telefoon abo te betalen
Ah, je woont al niet meer thuis?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:43 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
Nja een van de weinige middelen die ze nog hebben om mij te straffen dus zo relaxt ist eig niet
Nee, dat denk ik ook niet. Want dan zijn paps en mams je waarschijnlijk al behoorlijk zatquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:16 schreef Apenkoning1 het volgende:
17 jaar oud woon nog wel thuis maar door dit kinderachtige gedrag denk ik niet lang meer.
Yupsquote:En volgens mij moet je 18 zijn om zelf een abbo af te sluiten?
Als je abo nog op naam van je ouders staat, dan kan je zelf geen nieuwe simkaart bestellen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:26 schreef Apenkoning1 het volgende:
Wat als ik nou een nieuwe simkaart bestel word de blokkering dan opgeheven?
Een beetje volwassen proberen te worden en tóch een goed gesprek gaan hebben met paps en mamsquote:
Kan ik wel doen want ik heb t scherm hier voor me hoef alleen nog op de bevestiging te klikkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je abo nog op naam van je ouders staat, dan kan je zelf geen nieuwe simkaart bestellen.
[..]
Een beetje volwassen proberen te worden en tóch een goed gesprek gaan hebben met paps en mams
Dan klik jequote:Op zaterdag 24 december 2011 14:21 schreef Apenkoning1 het volgende:
Kan ik wel doen want ik heb t scherm hier voor me hoef alleen nog op de bevestiging te klikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |